eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie rezerwowego ujęcia wody ze stacją uzdatniania w Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-18

Zielona Góra: Wykonanie rezerwowego ujęcia wody ze stacją uzdatniania w Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 256709 - 2010; data zamieszczenia: 18.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA , ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527700, faks 068 4527702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rezerwowego ujęcia wody ze stacją uzdatniania w Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do uzdatniania wody i ich montaż w Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze w sposób i zgodnie z przewidzianą w SIWZ technologią, a następnie uruchomienie rezerwowego ujęcia wody i stacji uzdatniania wody, co stanowi realizację programu inwestycyjnego przewidzianego na rok 2010. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę, zamontowanie i uruchomienie w budynku Zamawiającego całej instalacji ujęcia wody wraz ze stacją jej uzdatniania oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zapotrzebowanie dobowe na wodę wynosi 30m3. Parametry wody gruntowej zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Dostawę następujących urządzeń: 1) aerator - 1 komplet; 2) sprężarka do aeratora - 1 komplet; 3) odżelaziacz - 1 komplet; 4) zmiękczacz dwukolumnowy - komplet; 5) RO - 1 sztuka; 6) zbiornik 5m3 - 2 sztuki; 7) generator dwutlenku chloru - 1 komplet; 8) zestaw pomp - 1 komplet; 9) zestaw dozowania podchlorynu sodu - 1 komplet. 2. Montaż i uruchomienie w/w urządzeń SUW zgodnie z przewidywanym schematem technologicznym (załącznik nr 7 do SIWZ), która spowoduje, że woda pitna spełniać będzie aktualne wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie parametrów wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Montaż obejmie między innymi wykonanie następujących prac: 1) wymianę instalacji (rur przesyłowych) wewnątrz budynku do SUW (ok. 150 metrów) i głównego rozdziału wody (ok. 200 metrów) łącznie z odgałęzieniami do pinów i hydrantów; 2) wymianę pompy głębinowej wraz z rurą tłoczną; 3 )dezynfekcję c.w.u. przy zastosowaniu generatora dwutlenku chloru; 4) korektę twardości ogólnej do 7 - 10 on; 5) prace wykończeniowe (zgodnie z wymaganiami dla pomieszczeń stacji uzdatniania wody), w tym m.in.: prace tynkarskie (tynki kat III), malarskie (farba olejna), instalacje elektryczne łącznie z tablicą rozdzielczą, centralnego ogrzewania, wod-kan, wymiana stolarki okiennej, stolarki drzwiowej (drzwi EI30 pełne z zabezpieczeniem elektronicznym przed niepożądanym wejściem), demontaż urządzeń (hydrofory itp.). 3. Wykonanie dokumentacji, w tym: 1) sporządzenie technologii; 2) sporządzenie operatu wodno - prawnego i uzyskanie stosownych decyzji; 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z badaniami laboratoryjnymi i wymaganiami Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. 4.W okresie gwarancji czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie reklamacyjne / gwarancyjne Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 5 godzin w dni robocze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 41.11.00.00 - Woda pitna 44.16.16.00 - Rurociągi niskociśnieniowe 44.16.30.00 - Rury i osprzęt .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 zadania w zakresie dostawy, instalacji i montażu stacji uzdatniania wody z generatorem dwutlenku chloru o wartości min. 100.000,00 zł brutto każde zadanie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną ubezpieczenia na wszystkie wypadki ubezpieczeniowe) nie mniejszą niż 100.000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Poza ofertą (załącznik nr 1 do SIWZ) należy złożyć pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) w sytuacji urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT; 2) w zakresie terminu wykonania umowy i/lub sposobu wykonania przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy możliwe jest wprowadzenie odmiennych rozwiązań technologicznych, gdy jest to niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia; 3) zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie umowy wskazanych w § 4 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poliklinika.zgora.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.