Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Koczała: Dostawa oleju napędowego do autobusu szkolnego.
Numer ogłoszenia: 256731 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Kształcenia i Wychowania , ul. Szkolna 16, 77-327 Koczała, woj. pomorskie, tel. 059 8574275, fax. 059 8574275.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do autobusu szkolnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do autobusu szkolnego AUTOSAN o numerze rejestracyjnym GCZ 94AR w ilości 12 000 litrów Autobus dowozi dzieci do szkoły na terenie gminy Koczała. Tankowanie odbywać się będzie się sukcesywnie wg bieżących potrzeb w punkcie ruchomym , ponieważ nie posiadamy dystrybutorów na paliwo ( autobus jest garażowany w miejscowości Starżno ,gmina Koczała powiat Człuchów ) Jednorazowe tankowanie uzależnione jest od wielkości zbiornika autobusu-150 l 2.Faktyczna ilość zrealizowanych zakupów będzie zależna od potrzeb zamawiającego , a określenie powyższej ilości nie może być, w razie mniejszych potrzeb podstawą do roszczeń ze strony wykonawcy. 3.Do oleju napędowego stosuje się wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-EN 288.2003. - liczba oktanowa - minimum 51.0 - gęstość w 15o C - 845 kg/m3 - skład frakcyjny - 95% (V/V) destyluje do temperatury 360o C maksimum.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia musi spełnić następujące warunki: - musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , - musi posiadać uprawnienia do wykonywania ww działalności oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - od wykonawcy oczekuje się starannego zapoznania z opisem przedmiotu zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji , które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy - wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem oferty 2. Z ubiegania o zamówienie wyklucza się - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne , o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków . 3. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: - jest niezgodna z ustawą , - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia , - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny. - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.Formularz oferty na załączonym druku: zał. nr 1 ( druk do wypełnienia) 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 2 (druk do wypełnienia) 3.Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.(zał. zewnętrzny) 4.Dane osób lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę do występowania w jego imieniu w drodze przetargowej. 5.Projekt umowy zaparafowany przez upoważnione do reprezentowania Wykonawcy osoby- zał. nr 3( w załączeniu) Załączniki zewnętrzne mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Wykonawca zamieszkały poza terytorium RP 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . c) Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej 1.Oferta powinna zawierać dokumenty i oświadczenia opisane jak dokumenty wymagane dla każdego partnera z osobna lub dokumenty składane wspólnie . Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonych przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koczala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Kształcenia i Wychowania
ul. Szkolna 16
77-220 Koczała
sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Kształcenia i Wychowania ul. Szkolna 16 77-220 Koczała sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z użyczeniem zbiornika o pojemności 5000 litrów.
- "Bezgotówkowy zakup oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000 l - JG/9/2024"
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Goździe oraz jednostek OSP na terenie gminy Gózd
- Dostawa oleju napędowego do ciągników i maszyn rolniczych do Zakładu Doświadczalnego ITP w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby ZZO w Wólce Rokickiej
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.