Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Słubice: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 256745 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słubicach , ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7582071 w. 337, fax. 095 7582203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozslubice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Distawa środków czystości w zakresie 2 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.82.00.00 - Środki organiczne powierzchniowo czynne 39.82.10.00 - Środki czyszczące zawierające amoniak 33.71.19.00 - Mydło 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.83.12.30 - Środki rozpuszczające tłuszcze 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.12.50 - Roztwory myjące 33.71.16.10 - Szampony 39.22.43.20 - Gąbki 33.72.11.00 - Żyletki 33.72.12.00 - Maszynki do golenia 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.81.13.00 - Odświeżacze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Warunek IV nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Na potwierdzenie spełnienia warunku I wykonawca zobowiązany jest złożyć: a.oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz) oraz aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy): b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz) 3.Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz). 4.Warunek IV nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozslubice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słubicach
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Nadodrzańska 6
69-100 Słubice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria (Sekretariat) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słbicach ul. Nadodrzańska 6 69-100 Słubice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 Chemia podstawowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik jednorazowy, papier toaletowy, płyn do mycia naczyń, mydło w płynie, środki do udrażniania kanalizacji, oliwka do ciała dla dzieci, mydło w kostce, odświeżacz powietrza, szampon, denaturat, golarka jednorazowa, żyltki, patyczki kosmetyczne, gąbka kąpielowa, worki na śmieci, szczotka do szorowania, wiadro, komplet MOP, stelaż do dezynfekcji, szczotka do zamiatania, dozowniki, kosze na odpady, płun do WC, pasta do podłogi, proszek do szorowania, pasta BHP, proszek do prania, tabletki do zmywarek, kostka toaletowa, talerze jednorazowego użytku, sztućce jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.81.21.00-8, 39.81.30.00-4, 33.71.19.00-6, 39.83.10.00-6, 39.83.12.40-0, 39.83.12.10-1, 39.83.12.30-7, 39.83.00.00-9, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.12.50-3, 33.71.16.10-6, 39.22.43.20-7, 33.72.11.00-1, 33.72.12.00-2, 39.22.40.00-8, 39.81.13.00-3, 39.83.17.00-3, 39.22.43.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 Chemia profesjonalna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naturalny środek do mycia i konserwacji posadzek, płyn do dezynfekcji powierzchni-koncentrat, uniwersalny środek do mycia gruntownego posadzek, środek myjąco dezynfekujący, środek do mycia i pielęgnacji powierzchni i urządzeń sanitarnych, uniwersalny środek czyszczący, preparat do zabezpieczania różnych typów podłóg, preparat do uauwania starych powłok ochronnych, preparat do mycia szyb, antybakteryjny żel do mycia i odkamieniania sanitariów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.00.00-6, 39.82.10.00-3, 39.83.12.40-0, 39.83.13.00-9, 39.83.12.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Remont płyty stadionu i przebudowa terenu rozgrzewkowego Słubickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Sportowej 1 w Słubicach
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
więcej: Szampony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.