Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-11
Jaworzno: Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 256797 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie , ul. Adama Mickiewicza 4, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 616-33-99, faks 0-32 616-33-99 wew. 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Skarbu Państwa utworzona na podstawie ustawy o systemie oświaty..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na obszarze całego kraju i zagranicą na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek oraz ich zwrotów. 2. CPV: 64110000-0 usługi pocztowe, 64112000-4 usługi pocztowe dotyczące listów, 64113000-1 usługi pocztowe dotyczące paczek 3. Przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia dzieli się na : Przesyłki listowe(gabaryt A i B) a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane, najszybszej kategorii, c) polecone - przesyłki rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) Polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, szerokości 230 mm, długości 325 mm, Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm, szerokość 230 mm, maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Paczki (gabaryt A i B) a) zwykłe - rejestrowane, nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - rejestrowane, najszybszej kategorii. c) Gabaryt A - to paczka o wymiarach: d) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, e) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm. f) Gabaryt B - to paczka o wymiarach: g) minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm, h) maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Przesyłki pocztowe krajowe z zadeklarowaną wartością. 4. Ilość i rodzaj przesyłek pocztowych określa załącznik nr 1 do SIWZ. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych przesyłek maja charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w ww. załączniku. 5. Usługa Świadczenia usług pocztowych realizowana będzie codziennie w dni robocze Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 6. Przesyłki powinny być doręczane z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń określonych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013r, poz. 545). 7. Placówki winny być czynne we wszystkie dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu. 8. Zamawiający we własnym zakresie będzie dostarczał przesyłki do placówki nadawczej Wykonawcy, w godzinach 8:00-15:00. Wykonawca będzie dostarczał przesyłki do siedziby Zamawiającego w godzinach od 8: 00 do 12:00. 9. Jeżeli Wykonawca nie posiada placówki operatora w odległości do 1 km. od siedziby Zamawiającego to odbiór przesyłek od Zamawiającego dokonywał będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 15.00 Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie możliwość osobistego nadania przesyłek bezpośrednio w placówce operatora. W tym celu Wykonawca ma obowiązek najpóźniej na dzień podpisania umowy wskazać Zamawiającemu adresy placówek operatora położonych najbliżej lokalizacji siedziby Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał placówkę zdawczo-odbiorczą na terenie Miasta Jaworzno. Placówka ta powinna mieć wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, co pozwoli zachować poufność danych osobowych adresatów. 11. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę placówek awizacyjnych oznakowanych w sposób widoczny nazwą lub logo wykonawcy, co umożliwi jej łatwą identyfikację przez mieszkańców, potencjalnych odbiorców przesyłek zgodnie z charakterem prowadzonej działalności pocztowej, w miejscu jego zamieszkania. 12. Zamawiający wymaga, aby na przesyłkach pocztowych nadanych przez Zamawiającego informacje o opłatach za usługę nie zakrywały nadruku adresu firmowego Zamawiającego. 13. Odbiór przesyłek potwierdzać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 14. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu dostarczenia przez Zamawiającego do placówki nadawczej Wykonawcy. 15. Przesyłki dostarczone będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i zagranicą. 16. Przesyłki listowe rejestrowane, będą wpisywane przez Zamawiającego do książki nadawczej. Zamawiający sporządza książkę nadawczą w dwóch egzemplarzach: oryginał otrzyma Wykonawca, kopię Zamawiający. 17. Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek. Wykaz sporządzany będzie w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczeń usług przekazywania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrot przesyłek pocztowych Zamawiającemu, przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. 19. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłkach pocztowych nazw odbiorców wraz z ich adresami (tożsamymi z danymi wskazanymi w książkach nadawczych), określając rodzaj przesyłki. 20. Zamawiający będzie nadawał przesyłki pocztowe w stanie uporządkowanym, tj. przekazania przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku, rejestrowanych- według kolejności wpisów w książce nadawczej lub zestawieniu ilościowym. 21. Do przesyłek używane będą koperty własne Zamawiającego. Waga przesyłki określona będzie w chwili nadawania. 22. W ramach poszczególnych pozycji wyszczególnionych w załączniku Nr 1 (zestawienie ilościowo-rodzajowe), Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w innych ilościach. 23. W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w załączniku nr 1 (zestawienie ilościowo-wartościowe), podstawą rozliczeń będą ceny z cennika usług pocztowych Wykonawcy. 24. Biorąc pod uwagę szczególny charakter wysyłanej korespondencji (podwyższona staranność), ciążącym obowiązku na Zamawiającym, jako organie administracji publicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa i normami, Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w wyniku, czego na przesyłkach lub dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego. Ceny jednostkowe za usługi pocztowe nie ulegną zmianie w zamówieniu uzupełniającym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji. Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2003 r., nr 130 poz. 1188) lub potwierdzenia dokonania wpisu do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r., poz. 1529).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dostarczenia referencji, od co najmniej 3 zamawiających, dla których Wykonawca świadczył własnymi siłami usługi pocztowe o podobnym charakterze. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli przedstawi wykaz zrealizowanych usług - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 4. Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5. Podpisane Oświadczenie wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 6. Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 - wykaz zrealizowanych usług 7. Aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2003 r. nr 130, poz. 1188) lub potwierdzenie dokonania wpisu do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). 8. Cennik usług pocztowych w wersji papierowej. 9. Na podstawie art. 26 ust. 2 d ustawy Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej oświadczenie zawarte jest w załączniku nr 5). Zgodnie z treścią art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wszystkie dostarczone dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian, gdy: 1. Zmiany Umowy będą dokonywane pod rygorem nieważności na piśmie, w formie aneksu do Umowy. 2. W razie zmiany przepisów prawa, mających zastosowanie do umowy, jej postanowienia z nimi sprzeczne tracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie przepisy znowelizowanego prawa. 3. Zmiana osób wskazanych do współpracy w sprawach związanych z wykonywaniem Umowy następuje poprzez pisemne powiadomienie drugiej Strony i nie stanowi zmiany Umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen jednostkowych brutto pozycji wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) w sytuacji spowodowanej zmianami cen zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę dokumentem zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo Pocztowe. 5. Zmiana danych Stron. 6. Zmiana warunków technicznych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 7. Zmiany spowodowane siła wyższą uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.oke.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa komisja Egzaminacyjna
ul. Mickiewicza 4
43-600 Jaworzno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Opracowanie trzech suplementów uszczegóławiających program funkcjonalno-użytkowy (...)dla zad.pn. Rekultywacja północno-wschodniej części kamieniołomu Sadowa Góra wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- "Przebudowa dwóch sal lekcyjnych i pomieszczeń administracyjnych w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 2 w Jaworznie przy ul. Chropaczówka 101"
- "Przebudowa kuchni wraz z zapleczem kuchennym i wyposażeniem w Szkole Podstawowej Nr 5 w Jaworznie przy ul. Puszkina 5"
- "Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Remont pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20
- Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 13 w Jaworznie przy ul. Urzędniczej 11
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym ndla WFOŚiGW w Warszawie - 24 miesiące
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na rzecz MOPR w Białymstoku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego na rzecz KPRP, CO KPRP, BBN.
- Świadczenie usług pocztowych dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.