Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Nowa Wieś Lęborska: Zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF
Numer ogłoszenia: 256799 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Składowania i Przerobu Odpadów sp. z o.o. , Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059 8624388, faks 059 8624388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-czarnowko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Składowania i Przerobu Odpadów sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, komponentów do produkcji RDF (odpady z grupy 19 12 i grupy 15 01), w tym odbiór i transport tych odpadów, pochodzących ze strumienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych wysegregowanych na linii segregacji odpadów Przedsiębiorstwa Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o.o. w Czarnówku. Komponenty do produkcji RDF z grupy 19 12 i grupy 15 01, wysegregowane będą ze strumienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. Komponent do produkcji paliwa alternatywnego będzie wydzielany z frakcji >80mm przy pomocy separatora powietrznego frakcji lekkiej. Komponenty do produkcji RDF będą przygotowywane przez Zamawiającego do odbioru w postaci sprasowanej, w kostkach o wymiarach ok. 80cm x 100cm x 110cm, które wiązane będą drutem stalowym. Przewidywana do zagospodarowania ilość komponentów do produkcji RDF w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. będzie wynosiła 3000Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przewidywanych do zagospodarowania komponentów do produkcji RDF, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Rzeczywista ilość komponentów do produkcji RDF wynikała będzie z bieżących podszyb Zamawiającego. Odbiór komponentów do produkcji RDF odbywał się będzie z terenu Przedsiębiorstwa Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o.o. w Czarnówku, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko 34. Wykonawca będzie odbierał komponenty do produkcji RDF własnym transportem lub na własny koszt, z terenu w/w obiektu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na teren w/w obiektu Zamawiającego, we własnym zakresie i na swój koszt, kontenerów do zbierania komponentów do produkcji RDF. Załadunek komponentów do kontenerów leży po stronie Zamawiającego. Odbiór komponentów do produkcji RDF odbywał się będzie w dni robocze w godz. Od 7:00 do 15:00. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie się odbywało na wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w Przedsiębiorstwie Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o.o. w Czarnówku, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko 34 i będzie potwierdzane kwitem wagowym. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie ewidencjonowany w systemie wagowym Zamawiającego. Wykonawca, po zakończeniu każdego miesiąca, będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania komponentów do produkcji RDF, na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej karcie przekazania odpadu. Po zakończeniu każdego miesiąca Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy bilans ważeń odebranych przez Wykonawcę komponentów, pochodzący z programu komputerowego obsługującego system wagowy w PSiPO Sp. z o.o. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze karty przekazania odpadu, dla komponentów do produkcji RDF, odebranych w danym miesiącu, na podstawie bilansu ważeń odebranych komponentów, pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy w PSiPO Sp. z o.o. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. - 1 egz. Dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest co kwartał przekazywać Zamawiającemu pisemne potwierdzenie o poddaniu odebranych komponentów do produkcji RDF procesowi odzysku lub recyklingu. Wymagania Zamawiającego: 1. Oferowany sposób zagospodarowania komponentów do produkcji RDF musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 5 do ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z dnia 20 czerwca 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, wydane przez odpowiednie organy w formie decyzji administracyjnych, tj.: a) Zezwolenie na transport odpadów z grupy 19 12 i grupy 15 01 b) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu 3. Wymienione w punkcie 2 decyzje administracyjne Stanowic będą załączniki do oferty Wykonawcy. 4. Wykonawca musi wskazać w ofercie instalację lub instalacje, w której odebrane komponenty do produkcji RDF będą poddawane procesowi odzysku lub recyklingu. 5. Przepustowość instalacji Wykonawcy powinna wynosić nie mniej niż 10 000Mg/rok. 6. Wykonawca musi przedstawić w ofercie sposób realizacji zamówienia. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zezwolenie na transport odpadów z grupy 19 12 i grupy 15 01 B) Zezwolenie na odzysk lub recykling odpadów w ilościach, kodzie i na rzecz Zamawiającego zgodnych z SIWZ lub gwarancję odbioru odpadów do odzysku lub recyklingu w formie umowy (promesy lub porozumienia) Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Podczas oceny Zamawiający będzie kierował się regułą spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie minimum 1 jednostki transportowej, która spełnia określone przez Zamawiającego wymogi tzn. jest dostosowana do transportu odpadów oraz posiadać trwałe zabezpieczenia uniemożliwiające zwiewanie lub wysypywanie się odpadów podczas transportu. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Podczas oceny Zamawiający będzie kierował się regułą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 1 000 000PLN oraz potwierdzenie opłacenia składki ubezpieczeniowej jeżeli nie widnieje taki zapis na polisie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Podczas oceny Zamawiający będzie kierował się regułą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz oferty b) stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo zaświadczenia. c) w przypadku konsorcjum dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d) zaakceptowany projekt umowy e) pisemne zobowiązanie podmiotów na których wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w formie Aneksu do umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; b) w zakresie aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy; c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzo-czarnowko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o. o., 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o. o., 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ LĘBORSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej zmiany sposobu użytkowania fragmentu parteru na przedszkole w Gminnym Obiekcie Kulturalno-Oświatowym w Janowicach.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w m. Leśnice
więcej: przetargi NOWA WIEŚ LĘBORSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.