eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinPrace z zakresu gospodarki leśnej w 2009 roku w Nadleśnictwie Lubin



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Lubin: Prace z zakresu gospodarki leśnej w 2009 roku w Nadleśnictwie Lubin
Numer ogłoszenia: 256804 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin , ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, faks 076 8412301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: biuro.lubin@wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe-Nadleśnictwo Lubin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace z zakresu gospodarki leśnej w 2009 roku w Nadleśnictwie Lubin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi leśne z zakresu: pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej lasu, utrzymania infrastruktury leśnej, zalesiania gruntów porolnych i prac pielęgnacyjnych oraz ochronnych na gruntach porolnych, prac na szkółce leśnej, transportu sadzonek..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice - wadium o wartości: 4 800,00 zł cztery tysiące osiemset PLN Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most - wadium o wartości: 5 300,00 zł pięć tysięcy trzysta PLN Część nr 03 - Leśnictwo Szklary - wadium o wartości: 4 700,00 zł cztery tysiące siedemset PLN Część nr 04 - Leśnictwo Obora - wadium o wartości: 4 500,00 zł cztery tysiące pięćset PLN Część nr 05 - Leśnictwo Małomice - wadium o wartości: 4 100,00 zł trzy tysiące sto PLN Część nr 06 - Leśnictwo Orsk - wadium o wartości: 3 000,00 zł trzy tysiące PLN Część nr 07 - Leśnictwo Nieszczyce - wadium o wartości: 3 900,00 zł trzy tysiące dziewięćst PLN Część nr 08 - Leśnictwo Naroszyce - wadium o wartości: 3 300,00 zł trzy tysiące trzysta PLN Część nr 09 - Leśnictwo Rudna - wadium o wartości: 4 700,00 zł cztery tysiące siedemset PLN Część nr 10 - Leśnictwo Tymowa - wadium o wartości: 4 000,00 zł cztery tysiące PLN Część nr 11 - Leśnictwo Sucha Górna - wadium o wartości: 4 600,00 zł cztery tysiące sześćset PLN Część nr 12 - Leśnictwo Damówka - wadium o wartości: 4 000,00 zł cztery tysiące PLN Część nr 13 - Leśnictwo Sieroszowice - wadium o wartości: 3 100,00 zł trzy tysiące sto PLN Część nr 14 - Leśnictwo Polkowice - wadium o wartości: 4 300,00 zł cztery tysiące trzysta PLN Część nr 15 - Szkółka leśna i transport sadzonek - wadium o wartości: 3 000,00 zł trzy tysiące PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 3. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: BZ WBK o Lubin nr: 52 1090 2082 0000 0005 4601 2808 w tytule wpłaty należy wpisać: Usługi leśne 2009 - część nr: ( wymienić wszystkie nr części zamówienia zgodnie ze SIWZ, na które składana jest oferta ) 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w kasie Nadleśnictwa Lubin. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz następujące warunki szczegółowe: WARUNEK I - Wykonawcy wykażą i udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować następującymi maszynami i urządzeniami. A. W przypadku składania oferty na części zamówienia od 1 do 14: 1 część zamówienia - 1 ciągnik min. 80 KM, 3 pilarki, 1 pług dwuodkładnicowy do orki gleb leśnych, B. W przypadku składania oferty na prace na szkółce leśnej: 1 ciągnik rolniczy o dowolnej mocy, 1 samochód ciężarowy z hydrauliczną platformą załadunkową, 1 samochód dostawczy. WARUNEK II - Wykonawcy wykażą i udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować osobami o następujących kwalifikacjach: A. Min. 1 osoba na stanowisku kierowniczym, w przypadku składania oferty na więcej niż trzy części zamówienia, posiadająca świadectwo ukończenia średniej szkoły leśnej lub wyższych studiów leśnych lub dokument (świadectwo) ukończenia kursu organizowanego przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach (AR w Poznaniu). B. W przypadku składania oferty na części zamówienia od 1 do 14: - min. 2 osoby na stanowisku pilarza na każdą część zamówienia, posiadające zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi. - min. 1 osoba na każdą część zamówienia do prac pozostałych. C. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 15: Min 10 osób. WARUNEK III - Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat usług z zakresu zagospodarowania lasu i/lub pozyskania i zrywki drewna o min. wartości całkowitej, w zależności od części przedmiotu zamówienia, na który(e) składana jest oferta: Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice 24 145,00 zł Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most 26 950,00 zł Część nr 03 - Leśnictwo Szklary 23 905,00 zł Część nr 04 - Leśnictwo Obora 22 770,00 zł Część nr 05 - Leśnictwo Małomice 20 615,00 zł Część nr 06 - Leśnictwo Orsk 15 075,00 zł Część nr 07 - Leśnictwo Nieszczyce 19 905,00 zł Część nr 08 - Leśnictwo Naroszyce 16 550,00 zł Część nr 09 - Leśnictwo Rudna 23 580,00 zł Część nr 10 - Leśnictwo Tymowa 20 265,00 zł Część nr 11 - Leśnictwo Sucha Górna 23 035,00 zł Część nr 12 - Leśnictwo Damówka 20 275,00 zł Część nr 13 - Leśnictwo Sieroszowice 15 860,00 zł Część nr 14 - Leśnictwo Polkowice 21 715,00 zł Część nr 15 - Szkółka leśna i transport sadzonek 15 000,00 zł WARUNEK IV - Posiadają środki finansowe i/lub dysponują zdolność kredytową w wysokości min., w zależności od części zamówienia, na które składana jest oferta: Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice 9 600,00 zł Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most 10 700,00 zł Część nr 03 - Leśnictwo Szklary 9 500,00 zł Część nr 04 - Leśnictwo Obora 9 100,00 zł Część nr 05 - Leśnictwo Małomice 8 200,00 zł Część nr 06 - Leśnictwo Orsk 6 000,00 zł Część nr 07 - Leśnictwo Nieszczyce 7 900,00 zł Część nr 08 - Leśnictwo Naroszyce 6 600,00 zł Część nr 09 - Leśnictwo Rudna 9 400,00 zł Część nr 10 - Leśnictwo Tymowa 8 100,00 zł Część nr 11 - Leśnictwo Sucha Górna 9 200,00 zł Część nr 12 - Leśnictwo Damówka 8 100,00 zł Część nr 13 - Leśnictwo Sieroszowice 6 300,00 zł Część nr 14 - Leśnictwo Polkowice 8 600,00 zł Część nr 15 - Szkółka leśna i transport sadzonek 6 000,00 zł 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 1, b) formularz(e) cenowy(e) oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), potwierdzone notarialnie, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zawiera formularz ofertowy - zał. nr 1); f) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: (a) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), (b) urzędujących członków władz osób prawnych. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - dotyczy podmiotów zbiorowych. h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 7 do SIWZ, k) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w zał. nr 7 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował l) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) dla pracowników na stanowisku pilarza - zaświadczenie o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia specjalistycznego z zakresu pracy pilarką, m) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 9. n) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w zał. nr 9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował o) wykazu wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg załączonego wzoru - zał. nr 8 , p) kopie protokołów odbioru robót, lub rachunków faktur, lub listu polecającego itp. - potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych usług z zakresu zagospodarowania lasu lub pozyskania i zrywki drewna, adekwatnie do składanej oferty, q) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin woj. dolnośląskie, pow. lubiński,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Lubin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.