Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-31
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych hematologicznych i biochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi w podziale na 3 części.
Numer ogłoszenia: 256812 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 09 23, faks 22 812 07 96.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozo-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych hematologicznych i biochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi w podziale na 3 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych hematologicznych i biochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi w podziale na 3 części: Część nr 1 - odczynniki do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF Część nr 2 - odczynniki do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych Część nr 3 - zamknięty system do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi CZEŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF . ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilości 25 000 badań, - dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF, data produkcji min. 2 połowa 2010 r. - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora hematologicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w zał. nr 5 do SIWZ. CZEŚĆ 2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych. ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych, - dzierżawa analizatora do badań biochemicznych , min. rocznik 2011, - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora biochemicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych - granicznych analizatora do biochemii - w zał. nr 6 do SIWZ. CZEŚĆ 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi. Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany zamknięty systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi parametrów granicznych określonych w specyfikacji technicznej do systemu do pobierania krwi w technice próżniowej - w zał. nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9, 33.14.13.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dot.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie podobne dostawy, każda dostawa o wartości , w zależności od części: 1) min.50 000 zł. brutto każda dostawa, polegająca na dostawie odczynników lub dostawie odczynników wraz z dzierżawą analizatora- dot. części 1. 2) min. 200 000 zł. brutto każda dostawa, polegająca na dostawie odczynników lub dostawie odczynników wraz z dzierżawą analizatora - dot. części 2 3) min. 90 000 zł. brutto każda dostawa, polegająca na dostawie systemu do pobierania krwi w technice próżniowej - dot. części 3 Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku poprzez analizę załączonego do oferty wykazu dostaw ( wg wzorów - właściwych załączników nr 11.1-11.3 do SIWZ) oraz załączonych dowodów potwierdzających należyte wykonanie zamówień ujętych w wykazach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że zaoferowane dostawy i analizatory odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą: 1. oświadczenie, według wzoru zał. nr 14 do SIWZ, potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. wszystkich części (wszystkich dostaw i analizatorów) - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 2. Karty charakterystyk odczynników, kalibratorów, kontroli - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. części 1 i 2 3. Dokumenty w formie ulotki, paszportu technicznego potwierdzające spełnienie parametrów technicznych - granicznych analizatora, określonych w zał. nr 5 do SIWZ zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. części nr 1 4. Dokumenty w formie ulotki, paszportu technicznego potwierdzające spełnienie parametrów technicznych - granicznych i ocenianych analizatora, określonych w zał. nr 6 do SIWZ tj. w zestawieniu parametrów technicznych - granicznych analizatora do biochemii - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. części nr 2. 5. Dokumenty w formie ulotki, paszportu technicznego potwierdzające spełnienie parametrów technicznych - granicznych i ocenianych zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej, określonych w zał. nr 7 do SIWZ tj. w specyfikacji technicznej systemu próżniowego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. części nr 3. 6.Wypełniony i podpisany druk zestawienie parametrów technicznych analizatora do hematologii, według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 1 7. Wypełniony i podpisany druk zestawienie parametrów technicznych analizatora do biochemii, według wzoru załącznika nr 6 do SIWZ- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 2 8. Wypełniony i podpisany druk specyfikacja techniczna do zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej, według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 3 9.Próbki: a) po 1 wzorcu każdej probówki wykonanej z tworzywa PET - 6 szt. (wzorce probówek określonych w poz.1,2,3,4,6,7 kosztorysu ofertowego), b) wzorce igieł (określonych w poz. 8,9 kosztorysu ofertowego), c) po 1 wzorcu stazy bezlateksowej z zapinką dwufunkcyjną ( dot. poz. 12 i 13 kosztorysu ofertowego), d) wzorzec igły motylkowej z wężykiem+adapter typu Luer trwale połączone w jednym sterylnym opakowaniu ( dot. poz. 10 kosztorysu ofertowego), e) uchwyt jednorazowego użytku - ( dot.poz.14 kosztorysu ofertowego), oraz f) dokument wystawiony przez producenta ( nie dystrybutora w Polsce) potwierdzający parametry techniczne określone przez zamawiającego w kolumnie 2 tabeli specyfikacji technicznej do systemu pobierania krwi w technice próżniowej ( zał. nr 7 do SIWZ) w poz.1,2,3,6,7,8,9,11,12,14,16,17,18 w formie deklaracji, ulotki, specyfikacji technicznej, itp. - dot. cz. 3
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - załącznik nr 13 do SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) - uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - uległa zmianie stawka podatku VAT, - wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer
04-564 warszawa
ul. Strusia 4/8
pok. 308 bud. A, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer 04-564 warszawa ul. Strusia 4/8 pok. 301 bud. A, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - odczynniki do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilości 25 000 badań, - dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF, data produkcji min. 2 połowa 2010 r. - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora hematologicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w zał. nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - odczynniki do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych. ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych, - dzierżawa analizatora do badań biochemicznych , min. rocznik 2011, - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora biochemicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych - granicznych analizatora do biochemii - w zał. nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość analizatora - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - zamknięty system do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi. Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany zamknięty systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi parametrów granicznych określonych w specyfikacji technicznej do systemu do pobierania krwi w technice próżniowej - w zał. nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość systemu - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Kompleksowa usługa serwisowania, przeglądów i napraw Tomografu Komputerowego i RTG
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.