Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Bydgoszcz: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy -część druga
Numer ogłoszenia: 25681 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar , ul. Królowej Jadwigi 25, 85-959 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 322-06-06, faks 052 322-04-26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy -część druga.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Roczne całkowite szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich jednostek Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy wyniesie łącznie dla mocy czynnej około: 92 500 kWh. b) Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług przesyłania i dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. Nr 89 z 2006 r., poz. 625 ze zm), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. c) Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy Sprzedawcy. d) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej wymienione części. Wykaz jednostek: CZĘŚĆ 1. Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy, ul. Królowej Jadwigi 25, CZĘŚĆ 2. Obwodowy Urząd Miar w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 10, CZĘŚĆ 3. Obwodowy Urząd Miar w Toruniu, ul. Sułkowskiego 2, CZĘŚĆ 4. Obwodowy Urząd Miar we Włocławku, ul. Dziewińska 13a, CZĘŚĆ 5. Obwodowy Urząd Miar w Brodnicy, ul. Sądowa 10, CZĘŚĆ 6. Obwodowy Urząd Miar w Inowrocławiu, ul. Grabskiego 14, CZĘŚĆ 7. Obwodowy Urząd Miar w Grudziądzu, ul. Rapackiego 66.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru w załączniku nr 2a do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru w załączniku nr 2a do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru w załączniku nr 2a do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru w załączniku nr 2a do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający żąda by wykazał, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6.1) SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca powyższe warunki spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień 25 i art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); - pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; - szczegółowe kalkulacje zawierające wszystkie składniki cenotwórcze wpływające na końcową wartość zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zgodnie z treścią w punkcie XVII.7. SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/bydgoszcz/przet
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Urząd Miar
ul. Królowej Jadwigi 25
85-959 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy ul. Królowej Jadwigi 25, 85-959 Bydgoszcz pokój nr 102, piętro I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy, ul. Królowej Jadwigi 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy KOD PPE: PLENED00000590000000010377969148 Rodzaj przyłącza/ zabezpieczenie przedlicznikowe 3-fazowe, kablowe/ 63 A Miejsce dostarczenia energii elektrycznej - granica własności Zaciski odpływowe podstaw bezpiecznikowych w złączu kablowym Moc umowna 27 kW Całkowite zużycie energii szacunkowo za 32 miesiące 123 500 kWh Grupa taryfowa C11 Napięcie zasilania 0,23/0,4 kV Grupa przyłączeniowa V Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego Korytarz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obwodowy Urząd Miar w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt Obwodowy Urząd Miar w Bydgoszczy KOD PPE: PLENED00000590000000010032838140 Rodzaj przyłącza/ zabezpieczenie przedlicznikowe 3-fazowe, kablowe/ 25 A Miejsce dostarczenia energii elektrycznej - granica własności Zaciski odpływowe podstaw bezpiecznikowych Moc umowna 10 kW Całkowite zużycie energii szacunkowo za 32 miesiące 17 400 kWh Grupa taryfowa C11 Napięcie zasilania 0,23/0,4 kV Grupa przyłączeniowa V Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego Korytarz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obwodowy Urząd Miar w Toruniu, ul. Sułkowskiego 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt Obwodowy Urząd Miar nr 2 w Toruniu KOD PPE: PL0037910033757102 Rodzaj przyłącza/ zabezpieczenie przedlicznikowe 3-fazowe, kablowe/ 250 A Miejsce dostarczenia energii elektrycznej- granica własności Zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy Moc umowna 100 kW Całkowite zużycie energii szacunkowo za 32 miesiące 55 300 kWh Grupa taryfowa C21 Napięcie zasilania 0,23/0,4 kV Grupa przyłączeniowa IV Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego Rozdzielnia z dostępem pośrednim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obwodowy Urząd Miar we Włocławku, ul. Dziewińska 13a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt Obwodowy Urząd Miar nr 3 we Włocławku KOD PPE: PL0037930010156966 Rodzaj przyłącza/ zabezpieczenie przedlicznikowe 3-fazowe, napowietrzne/ 20 A Miejsce dostarczenia energii elektrycznej- granica własności Zaciski prądowe przy izolatorach stojaka dachowego lub konstrukcji wsporczej w ścianie budynku na wyjściu w kierunku instalacji odbiorcy Moc umowna 8 kW Całkowite zużycie energii szacunkowo za 32 miesiące 7 650 kWh Grupa taryfowa C11 Napięcie zasilania 0,23/0,4 kV Grupa przyłączeniowa V Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego Licznik wewnątrz lokalu z dostępem pośrednim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obwodowy Urząd Miar w Brodnicy, ul. Sądowa 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt Obwodowy Urząd Miar nr 4 w Brodnicy KOD PPE: PL0037950038750918 Rodzaj przyłącza/ zabezpieczenie przedlicznikowe 3-fazowe, kablowe/ 63 A Miejsce dostarczenia energii elektrycznej - granica własności Zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy Moc umowna 32,5 kW Całkowite zużycie energii szacunkowo za 32 miesiące 15 500 kWh Grupa taryfowa C11 Napięcie zasilania 0,23/0,4 kV Grupa przyłączeniowa V Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego Korytarz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obwodowy Urząd Miar w Inowrocławiu, ul. Grabskiego 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt Obwodowy Urząd Miar nr 5 w Inowrocławiu KOD PPE: PLENED00000590000000010169225148 Rodzaj przyłącza/ zabezpieczenie przedlicznikowe 3-fazowe, kablowe/ 35 A Miejsce dostarczenia energii elektrycznej - granica własności Zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy Moc umowna 15 kW Całkowite zużycie energii szacunkowo za 32 miesiące 13 950 kWh Grupa taryfowa C11 Napięcie zasilania 0,23/0,4 kV Grupa przyłączeniowa V Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego Budynek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obwodowy Urząd Miar w Grudziądzu, ul. Rapackiego 66.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOD PPE: PL0037920015891100 KOD PPE: PL0037920015891201 Rodzaj przyłącza/ zabezpieczenie przedlicznikowe 3-fazowe, kablowe/ 32 A Miejsce dostarczenia energii elektrycznej - granica własności Zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy Moc umowna 14 kW Całkowite zużycie energii szacunkowo za 32 miesiące 8 800 kWh 1 500 kWh (dwa liczniki razem RAZEM: 10 300 kWh) Grupa taryfowa C11 Napięcie zasilania 0,23/0,4 kV Grupa przyłączeniowa V Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego Korytarz, typ bezpośredni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.