To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Warszawa: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, płynów wiskoelastycznych i akcesoriów do operacji okulistycznych
Numer ogłoszenia: 256835 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231241 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, płynów wiskoelastycznych i akcesoriów do operacji okulistycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, płynów wikoelastycznych i akcesoriów do operacji okulistycznych wg poniżej przedstawionego asortymentu: Pakiet I - soczewki do wszczepów wewnątrzgałkowych: Zadanie 1 - soczewki z PMMA (sztywne) Zadanie 2 - soczewki zwijalne, akrylowe, hydrofilne lub hydrofobowe, tylnokomorowe jednoczęściowe i soczewki wszczepiane do rowka rzęskowego Zadanie 3 - soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne, trzyczęściowe Pakiet II - Płyny wiskoelastyczne: Zadanie 1 - wiskoelastyk o cechach dyspersyjnych Zadanie 2 - wiskoelastyki o cechach kohezyjnych 1% Zadanie 3 - zestaw wiskoelastyków w dwóch ampułkostrzykawkach z kaniulą, z różnymi substancjami w jałowym blistrze Zadanie 4 - wiskoelastyk o cechach dyspersyjnych 2,5%-3% Pakiet III - Akcesoria i narzędzia zużywalne do fakoemulsyfikacji zaćmy i innych operacji okulistycznych: Zadanie 1 - jałowy, jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw materiałów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji Zadanie 2 - jałowy, jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw materiałów do operacji zaćmy metodą zewnątrztorebkową i innych zabiegów operacyjnych okulistycznych Zadanie 3 - jednorazowy, jałowy zestaw do injekcji doszklistkowych Zadanie 4 - błękit trypanu do barwienia torebki soczewki Zadanie 5 - mikrosączki do absorpcji krwi i płynu z pola operacyjnego Zadanie 6 - zestaw do witrektomii przedniej (VE) Zadanie 7 - kalibrowane noże do przeprowadzania zabiegu usunięcia zaćmy metodą tradycyjną i metodą fakoemulsyfikacji 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na III Pakiety składające się z powyżej przedstawionych Zadań (w ilościach i asortymencie wykazanych szczegółowo na Formularzach Cenowych stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji). 3. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych Zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych Zadań. 4. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 5. Oferowany do przetargu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu, spełniać parametry opisane w poszczególnych zadaniach oraz pozycjach oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów doje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 7. Wymagane świadectwa i atesty. deklarację zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia. 8. Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 9. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.00.00 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4225,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4260,60
Oferta z najniższą ceną: 4260,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4563,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet I Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Consultronix S.A., ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 244609,20
Oferta z najniższą ceną: 244609,20 / Oferta z najwyższą ceną: 244609,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet I Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3510,00
Oferta z najniższą ceną: 3510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3510,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet II Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24300,00
Oferta z najniższą ceną: 24300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet II Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MDT - J.ZYCH, A.BUDYN SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MDT - J.ZYCH, A.BUDYN SPÓŁKA JAWNA
- MDT J.Zych, A.Budyn Sp. j., ul. Skośna 12A, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2964,60
Oferta z najniższą ceną: 2964,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet II Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143640,00
Oferta z najniższą ceną: 143640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet III Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 338580,00
Oferta z najniższą ceną: 338580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 338580,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet III Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Consultronix S.A., ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15120,00
Oferta z najniższą ceną: 15120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet III Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONSULTRONIX S.A., ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4060,80
Oferta z najniższą ceną: 4060,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet III Zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MDT - J.ZYCH, A.BUDYN SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MDT - J.ZYCH, A.BUDYN SPÓŁKA JAWNA
- MDT J.Zych, A.Budyn Sp. j., ul. Skośna 12A, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1114,56
Oferta z najniższą ceną: 1114,56 / Oferta z najwyższą ceną: 3715,20
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet III Zadanie 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- INOV8 Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Koński Jar 2/29, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 972,00
Oferta z najniższą ceną: 972,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Pakiet III Zadanie 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2980,80
Oferta z najniższą ceną: 2980,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2980,80
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Pakiet III Zadanie 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CROMA - PHARMA POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CROMA - PHARMA POLSKA" SP. Z O.O.
- CROMA PHARMA Polska Sp. z o.o., ul. Ryżowa 31, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5012,59
Oferta z najniższą ceną: 5012,59 / Oferta z najwyższą ceną: 11642,62
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Pakiet II Zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONSULTRONIX S.A., ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 810,00
Oferta z najniższą ceną: 810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1026,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.