Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Jelenia Góra: Przetarg nieograniczony na cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych i materiałów medycznych jednorazowego użytku na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze na 2009 rok.
Numer ogłoszenia: 256894 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Specjalistyczny MSWiA , Cieplicka 69-71, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6435700, faks 075 6435741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na cykliczne dostawy leków, środków dezynfekcyjnych i materiałów medycznych jednorazowego użytku na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze na 2009 rok..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są leki przedstawione szczegółowo w załącznikach nr 2.1. i 2.2. do SIWZz 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba zadań 2. Opis części zamówienia: 1) Leki i materiały medyczne jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ 2) Środki dezynfekcyjne - wg załącznika nr 2.2. do SIWZ. 3. Wszystkie oferowane towary muszą posiadać wymagane prawem atesty i dopuszczenia do stosowania w służbie zdrowia (zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia w/w dokumentów). 4. W przypadku zaistnienia jednej z poniższych sytuacji : - brak dostaw leku, - brak jego produkcji, - tymczasowe wstrzymanie produkcji, - lek jest sprowadzany w ramach importu docelowego (lek na wniosek), należy bezwzględnie wycenić lek podając jednocześnie informacje dotyczące zaistniałego stanu rzeczy. 5. W przypadku braków asortymentowych wykonawca ma obowiązek informowania o tym na piśmie, umożliwiając zamawiającemu dokonywanie zakupów u innego dostawcy, na podstawie art. 67, ust. 1, pkt 3. 6. Dostawa towaru do magazynu apteki szpitalnej - do wskazanego magazynu. 7. Jeżeli nastąpi sytuacja braku przedmiotu zamówienia wymienionego w specyfikacji przetargowej wykonawca zobowiązuje się zapewnić zamiennik po uprzednim wyrażeniu zgody przez zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na leki - identycznych pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów farmakologicznych. Zamawiający dopuszcza zamianę opakowań o większej pojemności (zawartości) na kilka opakowań mniejszych, tylko w przypadku bardzo małych różnic cenowych, 9. W przypadku wystąpienia różnic między wielkościami opakowań podanymi w specyfikacji, a tymi, które może wycenić wykonawca, należy dostosować ilość opakowań do ogólnej przewidywanej ilości zamówienia (zmienione pozycje należy wyróżnić kolorem w pozycji ilość opakowań). Należy zaokrąglić opakowania do 1 szt. w górę. 10. Wykonawca ma obowiązek informować zamawiającego o zmianach w realizacji zamówień (zmianach ilości i terminu realizacji). 11. W przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek (tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym). 12. Wykonawca ma obowiązek wraz z dostawą towaru dostarczać fakturę sprzedaży. W innym przypadku towar dostarczony bez załączonej faktury uważa się za dostarczony w dniu otrzymania faktury. 13. Zmiana ceny na niekorzyść zamawiającego wymaga uzgodnień w formie pisemnej (aneks po wyrażeniu zgody przez zamawiającego), zaś obniżki i czasowe promocje nie wymagają wprowadzania zmian w zawartej umowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena na podstawie oryginałów lub kserokopii w/w posiadanych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożona oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione i aktualne następujące dokumenty i oświadczenia (wg załączonych wzorów), potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia wymienionego poniżej lub złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy spowoduje wykluczenie wykonawcy z prowadzonego postępowania. a) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, b) Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 2.1 i/lub 2.2. do SIWZ, c) Zaparafowany projekt umowy (każda jego strona) - zał. Nr 5 do SIWZ, d) Oświadczenie, o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz stwierdzający, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, wraz z (PEŁNOMOCNICTWEM lub upoważnieniem) osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty (aktualny odpis lub zaświadczenie stanowi dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), f) Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, g) Zezwolenie na obrót lekami psychotropowymi i narkotycznymi - w przypadku ubiegania się o zamówienie zawierające w pakietach takie leki, h) Zaparafowany zał. nr 2a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, i) Oświadczenie, że wszystkie oferowane leki posiadają wymagane prawem atesty i dopuszczenia do stosowania w jednostkach służby zdrowia (zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia w/w dokumentów), j) Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, k) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców. Oprócz umowy należy w takim przypadku załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika to z żadnych innych dokumentów ani załączonej umowy, l) Jeżeli odrębne przepisy tak stanowią, iż do wykonania zamówienia należy posiadać inne zezwolenia, koncesje i licencje określone innymi przepisami prawa - muszą być one załączone do oferty, m) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat ważniejszych dostaw, zbliżonych co do zakresu i wartości dostawy objętej zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz musi zawierać co najmniej trzy pozycje - zał. nr 3a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie - referencje, n) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (aktualne zaświadczenie oznacza dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), o) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, p) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dopuszcza się przedstawienie kopii w/w dokumentów pod warunkiem poświadczenia ich zgodności z oryginałami przez notariusza, radcę prawnego lub wykonawcę. W takim przypadku zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginałów tych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 69-71, budynek E, pokój 111 (Dział Administracyjno-Gospodarczy), 58-560 Jelenia Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 69-71,budynek E, pokój 114 (sekretariat), 58-560 Jelenia Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki i materiały medyczne jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki: ampułki, maści i żele, narkotyki i leki psychotropowe, tabletki, antybiotyki, czopki, płyny infuzyjne, roztwory, krople stosowane zewnętrznie, substancje recepturowe, syropy, krople doustne. Materiały medyczne jednorazowego użytku: opatrunki, drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku (igły, rękawice, strzykawki)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0, 33.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki dezynfekcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Actichlor Pine Tablets 2. Seckusept Aktiv 3. Incidin Liquid Spray 4. Skinman Soft 5. Incides N 6. Incidin Foam ze spryskiwaczem 7. Medicarine 8. Incidin M Spray Extra z atomizerem 9. Incidin Plus 10. Skinsept Pur.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy jednorazowych wyrobów medycznych,
- Dostawa różnych produktów leczniczych
- "Dostawy pieluchomajtek i podkładów do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie."
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- Dostawy materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.