eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówRozbudowa Stacji Wodociągowej w Sokolnikach Lesie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-18

Ozorków: Rozbudowa Stacji Wodociągowej w Sokolnikach Lesie
Numer ogłoszenia: 256914 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozorków , ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków, tel. 042 2771444, faks 042 2771449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Stacji Wodociągowej w Sokolnikach Lesie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na rozbudowie istniejącego budynku stacji wodociągowej w miejscowości Sokolniki Las, ul. Narutowicza, gmina Ozorków, na terenie działki nr ewidencyjny 2595; w następującym zakresie: 1)Na podstawie decyzji nr 482/2010 z dnia 12.04.2010 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę w zakresie rozbudowy istniejącego budynku stacji wodociągowej o parametry: powierzchnia zabudowy o 63,51 m2, powierzchnia użytkowa o 52,78 m2, powierzchnia całkowita o 63,11 m2, kubatura o 335,30 m2 wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej. Roboty budowlane: Projektowany do rozbudowy budynek to budynek parterowy, jednokondygnacyjny, zlokalizowany od strony północnej. Budynek zostanie połączony z istniejącym budynkiem, poprzez wyburzenie ścian i wykonanie nowych wrót zewnętrznych oraz otworu łączącego obie części stacji wodociągowej. Zakres obejmuje tylko część budowlaną, bez technologii. Zakres zgodny z dokumentacja projektową. 2)Na podstawie decyzji nr 1087/2012 z dnia 03.07.2012r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę w zakresie budowy budynku dla potrzeb umieszczenia agregatu prądotwórczego zasilania awaryjnego stacji wodociągowej o powierzchni zabudowy 20,40 m2 wraz z wykonaniem instalacji energii elektrycznej. Roboty budowlane: Zaprojektowany budynek pod agregat prądotwórczy to obiekt parterowy, wykonany w konstrukcji tradycyjnej murowanej z jednospadowym dachem o konstrukcji drewnianej, pokryty blachą stalowa ocynkowaną. Budynek będzie dobudowany do budynku istniejącej stacji od strony zachodniej. Zakres zgodny z dokumentacja projektową. Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego: Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego do zasilania awaryjnego stacji wodociągowej w oparciu o projekt budowlany - branża elektryczna, stanowiący integralną część decyzji (pozwolenie na budowę) Nr 1087/2012 z dnia 03.07.2012r. a)Zaoferowany przez Wykonawcę agregat prądotwórczy powinien spełniać wymagania postawione w projekcie budowlanym - część elektryczna i być fabrycznie nowy - rok produkcji co najmniej 2012. b)Wykonawca na zaoferowane urządzenia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności CE, certyfikat gwarancji lub inne równoważne dokumenty potwierdzające jakość urządzenia, instrukcję obsługi eksploatacyjnej i bhp w języku polskim, dokumentację techniczno-ruchową zespołu prądotwórczego w języku polskim. c)Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi agregatu prądotwórczego i wystawienie zaświadczeń potwierdzających przeprowadzenie i ukończenie szkolenia. d)Wykonawca zapewni paliwo do przeprowadzenia prób pomontażowych, rozruchu i testowania w czasie min. 5 godzin pracy agregatu przy mocy znamionowej. e)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis na terenie Polski, gdzie czas reakcji serwisu od zgłoszenia do rozpoczęcia robót, wyniesie maksymalnie 24 godziny i usunięcie awarii w ciągu 48 godzin. f)Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony i zamontowany agregat prądotwórczy na okres minimum 36 miesięcy, od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. g)Wykonawca zobowiązany jest zapienić minimum 4 przeglądy, jeden na 3 miesiące, w okresie obowiązywania gwarancji bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający pokryje natomiast jedynie koszty materiałów eksploatacyjnych tj. filtry, olej, płyn chłodzący. h)Agregat prądotwórczy powinien być wyposażony w system zdalnego powiadamiania o pracy agregatu poprzez sieć telefonii GSM. Szczegółowy zakres robót przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa - projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto koszty związane m.in. z: wykonaniem dokumentacji powykonawczej, obsługą geodezyjną wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, Zamówienie publiczne jest zamówieniem planowanym do realizacji przez Zamawiającego w okresie dwuletnim tj. w latach 2012 - 2013 roku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa stacji wodociągowej w Sokolnikach Lesie. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje dwa odbiory, w tym jeden odbiór częściowy w roku 2012 do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie Gminy w roku 2012 oraz odbiór końcowy po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia w roku 2013. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca przedstawił harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia w rozbiciu na lata 2012 i 2013, z uwzględnieniem środków finansowych jakie Zamawiający zabezpieczył w poszczególnych latach realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Dokumentacji Projektowej (projekty budowlano-wykonawcze), w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót - stanowiących załączniki Nr 11 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze w określeniu zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa, posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. U w a g a: Tam, gdzie w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, urządzeń itp. Oznacza to również określenie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z prawem budowlanym, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wskazanie równoważności zaoferowanego materiału, urządzeń itp. spoczywa na Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1)W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, rozbudowy lub modernizacji stacji wodociągowej o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone /w przypadku oferty wspólnej co najmniej jeden Wykonawca musi wykazać się wymaganym doświadczeniem w wymaganym zakresie/. 2)W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną dostawę i montaż agregatu prądotwórczego o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie /w przypadku oferty wspólnej co najmniej jeden Wykonawca musi wykazać się wymaganym doświadczeniem w wymaganym zakresie/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: Dysponuje lub będzie dysponować osobami do wykonania zamówienia /w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców/, posiadającymi wymagane uprawnienia: wykazać co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z podaniem informacji o kwalifikacjach zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, wykazać co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z podaniem informacji o kwalifikacjach zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1)Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości kwoty co najmniej 100.000 złotych /w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców/, 2)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100.000 złotych /w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców/,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis oferowanego agregatu prądotwórczego zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej - branża elektryczna, stanowiąca integralna część decyzji Nr 1087/2012 z 03.07.2012r. wraz z certyfikatami, atestami i innymi dokumentami oraz opis zakresu i zasad działania serwisu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2)kosztorys ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy - załącznik Nr 10 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: a)termin realizacji może ulec zmianie w przypadkach: wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, zawieszenie robót przez Zamawiającego, wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót w zgodzie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami , zmian w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta, o czas niezbędny do dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, w zakresie zmiany przez Zamawiającego kolejności i terminów wykonywania poszczególnych robót zaplanowanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia, b)wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadkach: zmiany stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji przez Zamawiającego z części robót - o wartości niewykonanych robót, c)inne zmiany w przypadkach: w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, w zakresie podwykonawstwa za uprzednia zgodą Zamawiającego, powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, za uprzednia zgodą Zamawiającego, zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji przedmiotu umowy. 3.Warunki zmian, o których mowa w pkt 2: a)Inicjowanie zmian - zmiany na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b)Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót objętych przedmiotem zamówienia, c)Forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ozorkowie, ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ozorkowie, ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.