Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Gdańsk: Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji 52 hydrantów wewnętrznych w Pomorskim Centrum Traumatologii im. M. Kopernika.
Numer ogłoszenia: 256934 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 7640219, faks 58 7640219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji 52 hydrantów wewnętrznych w Pomorskim Centrum Traumatologii im. M. Kopernika..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji 52 hydrantów wewnętrznych w Pomorskim Centrum Traumatologii im. M. Kopernika. Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności: a) Roboty związane z demontażem istniejących hydrantów, b) Zakup i dostarczenie niezbędnych materiałów i urządzeń potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności hydraulicznych i budowlanych, c) Roboty montażowe, d) Odtworzenie zgodnie z odpowiednią technologią i obowiązującymi przepisami prawa wszelkich fragmentów budynków uszkodzonych w czasie modernizacji, e) Przeprowadzenie prób, badań, pomiarów ciśnienia roboczego instalacji i wydajności hydrantów wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) Dostarczenie wymaganych dokumentów, zaświadczeń i certyfikatów.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A do SIWZ wraz z dołączonymi rzutami pomieszczeń (załącznik A1) oraz Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik A2). 1.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1.1.wykonania robót wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia z zastosowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz.719) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BhiP i p.poż i zgodnie z ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ; 1.2. odpowiedzialności za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz dobór właściwych metod organizacyjno-technicznych stosowanych na budowie, oraz za ewentualne szkody, które mogły powstać podczas prowadzenia robót; 1.3. przekazanie Zamawiającemu pełnej Dokumentacji Powykonawczej; 1.4. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi; 1.5. Wykonawca w złożonej ofercie przedstawi wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót . Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wstępny harmonogram w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do uaktualniania szczegółowego harmonogramu w przypadku zmian w realizacji. 2. Na etapie składania ofert udostępniona Wykonawcom dokumentacja, służy jedynie jako materiał pomocniczy do obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej. (Opis przygotowania oferty). 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego zalecane jest dokonanie wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 48 miesięcznej gwarancji jakości za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku określenia w SWIZ przez Zamawiającego materiałów, osprzętu, urządzeń itp., niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, przy pomocy nazw handlowych, patentów, znaków towarowych czy innych danych wskazujących na określonego producenta, zamawiający dopuszcza materiały, osprzęt, urządzenia itp. równoważne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.60 - Hydranty 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie na roboty związane z instalacją, modernizacją lub wymianą hydrantów o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto - wykaz robót w z tego okresu wraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( załącznik nr 2 do SIWZ ) oraz Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - Oświadczenie na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - Oświadczenie na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - Oświadczenie na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy przewiduje następujące możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) zmiany określające sposób wykonania robót budowlanych - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ; 2) zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia - w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności: a) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pct.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro Budynku Administracji, 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro Budynku Administracji, 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Gdańsku, w roku szkolnym 2025
- Świadczenie usług prania
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2025 roku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- "Budowa sieci wodociągowej przy ul. Partyzantów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
więcej: Hydranty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.