eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsuwanie awarii sanitarnych w obiektach SWZPZPOZ w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Warszawa: Usuwanie awarii sanitarnych w obiektach SWZPZPOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 256956 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8252031 w. 355, 356, faks 022 8252031 w. 355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii sanitarnych w obiektach SWZPZPOZ w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usuwanie awarii sanitarnych ciepłej i zimnej wody, centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej we wszystkich obiektach Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie oraz robót towarzyszących (odtworzenia do stanu pierwotnego): 1) SWZPZPOZ w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27, 00-665 Warszawa, 2) Obiekty SWZPZPOZ w Warszawie przy ul. Dolnej 42, 00-774 Warszawa, 3) Oddział XV Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny, ul. Jazdów 5, 00-467 Warszawa, 4) Oddział XIX Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci, ul. Sobieskiego 93, 00-763 Warszawa, 5) Oddział XVII Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, 6) Oddział XVIII Terapii Uzależnienia od Alkoholu, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, 7) Poradnia Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia od Alkoholu, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, 8) Przychodnia Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, ul. Puławska 87/89, 02-595 Warszawa, 9) Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Psychiatryczny w Rasztowie 46 k/Radzymina, 05-205 Klembów, 10) Oddział XVI Terapii Uzależnienia od Substancji Psychoaktywnych - Grzmiąca, Grzmiąca 9, 96-321 Grzmiąca, gm. Żabia Wola. 2. Na każdą zgłoszoną awarię Zamawiający z udziałem Wykonawcy sporządzi protokół awaryjny, podpisany przez obie strony oraz Wykonawca przedłoży kosztorys ofertowy usunięcia awarii, do akceptacji przez Zamawiającego. 3. Po zaakceptowaniu kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie przystąpi do usunięcia awarii. 4. Każda awaria sanitarna niemożliwa do usunięcia od ręki przez Wykonawcę powinna być odpowiednio zabezpieczona do dnia jej usunięcia. 5. Po usunięciu awarii Wykonawca przedłoży kosztorys powykonawczy do weryfikacji oraz protokół odbioru prac. 6. Zamawiający ustala do nadzorowania w/w robót swoich przedstawicieli tj.: - Inspektora Nadzoru Robót Sanitarnych oraz Kierownika Działu Technicznego. 7. W godz. 7.00 do 15.00 zgłoszenia awarii dokonuje Dział Techniczny, a w godz. 15.00 do 7.00 lekarz dyżurny z Izby Przyjęć Szpitala przy ul. Nowowiejskiej 27. 8. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania awarii sanitarnych 24 godz. na dobę w dni powszednie i święta na każde wezwanie telefoniczne przez osoby uprawnione.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymienionych powyżej dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ oraz pozostałych dokumentów wymienionych poniżej, według formuły spełnia / nie spełnia. Jeżeli z treści w/w oświadczenia oraz dokumentów określonych poniżej wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 Zamawiający uzna, że zostały one spełnione. 3. W przypadku, kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 Ustawy. Oznacza to, iż każdy z takich Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w pkt. 1 lit d). Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą składa: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż w terminie o którym mowa w pkt 2 przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: a) oryginał pełnomocnictwa, z określeniem zakresu umocowania, do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum, b) dokumenty wskazane w pkt 1 lit. a), b), dotyczą każdej z osób / podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowowiejski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, pok. 95 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, pok. 92 Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.