To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Bieruń: Remont przepustów oraz rowów w rejonie plantacji wikliny w dzielnicy Czarnuchowice 2500m - etap I ( 580m)
Numer ogłoszenia: 256957 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231231 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przepustów oraz rowów w rejonie plantacji wikliny w dzielnicy Czarnuchowice 2500m - etap I ( 580m).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont przepustów oraz rowów w rejonie plantacji wikliny w dzielnicy Czarnuchowice 2500m - etap I ( 580m), związany z usuwaniem skutków powodzi z maja i czerwca 2010 r., które będzie finansowane w ramach środków uzyskanych z budżetu państwa. W ramach całego zadania wykonany zostanie tzw. etap I , który obejmował będzie rów przebiegający wzdłuż granicy wiklin w Czarnuchowicach, który został uszkodzony podczas powodzi, która dotknęła gminę Bieruń w maju 2010 roku. Regulacja i konserwacja 580mb rowu melioracyjnego, przebiegającego wzdłuż granicy wiklin w Czarnuchowicach polegać będzie na wykoszeniu obustronnym skarp rowów , wygrabienie wykoszonych porostów z dnia i skarp rowu , ręcznym rozplantowaniu wydobytej z wykopów ziemi; plantowanie skarp, dna rowów przy robotach wodno - inżynieryjnych ; darniowaniu krawędzi skarp pasami darniny o szer. 30 cm bez humusu; obsianie skarp . Do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się zapisy ustawy z dnia 11.08.2001r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontu i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz.U. 2001. 84.906 z późn. zm.) 2. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje również : a) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa na drodze w okresie ich wykonywania. b) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. c) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. d) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. e) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). f) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 4.Warunki i wymagania : a) Po realizacji przedmiotu zamówienia należy: - wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne - w przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. b) Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. c) W kosztorysie w kosztach pośrednich należy ująć koszty: utrzymania w czystości i porządku oraz naprawy po wykonanej robocie dróg dojazdowych do terenu budowy, a także koszty wypłacenia odszkodowania za straty w uprawach rolnych. d) Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. e) Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. f) Wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z zamawiającym materiałów i wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanego przepustu. 5. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 7. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia do 20.12.2012 r. 8. Zamówienie jest współfinansowane z dotacji budżetu państwa. 9. Wymagany termin zakończenia zamówienia wynika z zapisów Ustawy o finansach publicznych, dotyczących wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu państwa do dnia 31 grudnia danego roku budżetowego. 10.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 45246400-7 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45246000-3 Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45236000-0 Wyrównywanie terenu 45243300-5 Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.24.33.00 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BLACHA GRZEGORZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BIG"
jakie przetargi wygrała firma
BLACHA GRZEGORZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BIG"
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BIG Grzegorz Blacha, ul. Warszawska 326, 43-155 Bieruń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93391,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68880,00
Oferta z najniższą ceną: 63058,55 / Oferta z najwyższą ceną: 91815,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Remont kapitalny zespołu pompowego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- Dostawa 2 sztuk kompletnych pomp do cementacji służących do przetaczania zaczynów cementowych w czasie wiercenia otworów wiertniczych dla PGG S.A. Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
- ,,Dostawa 2 szt. pomp tłokowych jednoosiowych o napędzie hydraulicznym dla PGG S.A. Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych"
- Wykonanie badań i certyfikacji sekcji obudów zmechanizowanych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział ZRP z podziałem na zadania.
- Dostawa wraz z montażem Systemu Sygnalizacji Pożaru dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku.
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
- Utworzenie dostępnego placu zabaw na działce 4257/7 przy ul. J. Marka w Mszanie Dolnej
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Husów Gmina Markowa
- Rozbudowa dwóch budynków oświatowych o windy - poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.