Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-30
Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla
Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 256966 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 następujących części (zadań): Część 1: Komputer przenośny - typ 1 -3 szt., Komputer przenośny - typ 2 1szt. Część 2: Zestaw komputerowy - typ 1 -24 szt., Monitor - typ 1 -31 szt. Część 3: Zestaw komputerowy - typ 2 - z 2 monitorami -1 szt. Część 4: Zestaw komputerowy - typ 3 - z monitorem, pakietem biurowym i zasilaczem awaryjnym UPS - 3 szt., Drukarka - typ 1 - 2 szt. Część 5: Zestaw komputerowy - typ 4 - z monitorem -3 szt., Oprogramowanie - typ 2 (Pakiet biurowy) -3 szt. Część 6:Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt. Część 7:Przełącznik sieciowy (Switch) -10 szt., Urządzenie sieciowe - bezprzewodowego dostępu -22 szt. Część 8:Oprogramowanie - typ 1 (Pakiet biurowy) -37 szt. Część 9:Projektor multimedialny - 1 szt.,Skaner dokumentów - 3 szt., Drukarka - typ 2 - 1 szt. Część 10: Czytnik dokumentów (Vicomp VPR610e) -1 szt., Czytnik linii biometryczny (Sagem MorphoTop100) - 1 szt. Część 11: Oprogramowanie - typ 3 (Oprogramowanie do zdalnej pomocy) - 1szt. Część 12: Komputer przenośny - typ 3 - 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ (zawierająca opis 12 części zamówienia).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.43.99-9, 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 32.51.00.00-1, 48.31.00.00-4, 38.65.21.00-1, 30.21.61.10-0, 30.21.60.00-6, 30.23.33.10-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. (siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto bez konieczności sporządzania aneksu; Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.uw.gov.pl Ogłoszenia /Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, I piętro pok. 175.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Obsługi Gospodarczej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer przenośny - typ 1 -3 szt. Komputer przenośny - typ 2-1szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - typ 1 -3 szt.,Komputer przenośny - typ 2-1szt. Szczegółowy opis części 1przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwaracji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw komputerowy - typ 1 -24 szt. Monitor - typ 1 -31 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - typ 1 - 24 szt. ,Monitor - typ 1 -31 szt. Szczegółowy opis części 2 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw komputerowy - typ 2 - z 2 monitorami -1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - typ 2 - z 2 monitorami -1 szt. Szczegółowy opis części 3 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9, 30.23.13.10-3, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwaracji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw komputerowy - typ 3 - z monitorem, pakietem biurowym i zasilaczem awaryjnym UPS - 3 szt., Drukarka - typ 1 - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - typ 3 - z monitorem, pakietem biurowym i zasilaczem awaryjnym UPS - 3 szt., Drukarka - typ 1 - 2 szt. Szczegółowy opis części 4 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9, 30.23.13.10-3, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4, 30.68.23.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwaracji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw komputerowy - typ 4 - z monitorem -3 szt. Oprogramowanie - typ 2 (Pakiet biurowy) -3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - typ 4 - z monitorem -3 szt. Oprogramowanie - typ 2 (Pakiet biurowy) -3 szt. Szczegółowy opis części 5 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9, 30.23.13.10-3, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwaracji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt. Szczegółowy opis części 6 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okr4es gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przełącznik sieciowy (Switch) -10 szt. Urządzenie sieciowe - bezprzewodowego dostępu -22 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik sieciowy (Switch) -10 szt. Urządzenie sieciowe - bezprzewodowego dostępu -22 szt. Szczegółowy opis części 7 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.51.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okrres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oprogramowanie - typ 1 (Pakiet biurowy) - 37 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie - typ 1 (Pakiet biurowy) -37 szt. Szczegółowy opis części 8 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Projektor multimedialny - 1 szt. Skaner dokumentów - 3 szt. Drukarka - typ 2 - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .Projektor multimedialny - 1 szt. Skaner dokumentów - 3 szt. Drukarka - typ 2 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwaracji - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Czytnik dokumentów (Vicomp VPR610e) -1 szt. Czytnik linii biometryczny (Sagem MorphoTop100) - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czytnik dokumentów (Vicomp VPR610e) -1 szt. Czytnik linii biometryczny (Sagem MorphoTop100) - 1 szt. Szczegółowy opis części 10 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.60.00-6, 30.23.33.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwaracji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Oprogramowanie - typ 3 (Oprogramowanie do zdalnej pomocy) - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie - typ 3 (Oprogramowanie do zdalnej pomocy) - 1 szt. Szczegółowy opis części 11 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Komputer przenośny - typ 3 - 9 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - typ 3 - 9 szt. Szczegółowy opis części 12 przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwaracji - 10
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.