eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont drogi ul. Lipowa w Sulechowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Sulechów: Remont drogi ul. Lipowa w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 256968 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228554 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi ul. Lipowa w Sulechowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pod nazwą Remont drogi ul. Lipowa w Sulechowie, w tym: 1) rozebranie: a) krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, b) obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej, c) chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej d) nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej, ręcznie, e) nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm, ręcznie na zjazdach, f) nawierzchni z betonu o grubości 15 cm, ręcznie, 2) wywiezienie materiałów rozbiórkowych przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu, 3) wywiezienie gruzu i materiału z koryta, przy mechanicznym załadowaniu koparko-ładowarką i wyładowaniu samochodów samowyładowczych, 4) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, w tym: a) włazów kanałowych, b) zaworów wodociągowych i gazowych, c) studzienek telefonicznych, 5) wykonanie: a) koryta mechanicznie, głębokość 30 cm, kategoria gruntu II-VI w obrębie jezdni i zjazdów, b) koryta mechanicznie, głębokość 20 cm, kategoria gruntu II-VI w obrębie jezdni, c) wykopów oraz przekopów koparkami podsiębiernymi na odkład, d) podłoża z materiałów sypkich grubości 10 cm, e) studzienek ściekowych ulicznych betonowych z gotowych elementów O500 mm z osadnikiem i syfonem, f) kanałów z rur typu PVC łączonych na wcisk O200 mm, g) ręcznego zasypania wykopów, h) warstwy podsypkowej z piasku, zagęszczanej mechaniczne, o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm, i) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 25 kg/m2, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, j) podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa dolna - o grubości po zagęszczeniu 20 cm, k) podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa dolna - o grubości po zagęszczeniu 15 cm, l) podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa górna - o grubości po zagęszczeniu 8 cm, m) nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze grafitowym o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, n) chodników z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 6) montaż: a) obrzeży betonowych 30x8 cm, podsypka cementowo-piaskowa, wypełnienie spoin za-prawą cementową, b) krawężników betonowych najazdowych i skośnych 15x22 cm wraz z wykonaniem ław betonowych, podsypka cementowo-piaskowa, c) krawężników betonowych wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych, podsypka cementowo-piaskowa, 1.2 Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport odpadów do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 3) paletowanie, załadunek, transport i wyładunek materiałów rozbiórkowych, w tym m. in. płyt betonowych, kostki brukowej betonowej, obrzeży, krawężników oraz załadunek, transport i wyładunek materiału z koryta w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów, 4) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 5) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 6) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 7) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp., 8) konieczność opracowania we własnym zakresie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót i uzyskania zatwierdzenia tego projektu, 9) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania na łukach krawężników prostych, 10) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą krawężników łączących - skośnych, 11) wykonanie, przy udziale inspektora nadzoru robót, w obrębie nawierzchni i chodników z kostki brukowej betonowej, badań wskaźnika zagęszczenia przy zastosowaniu lekkiej płyty dynamicznej O 300 mm, na warstwie podbudowy z kruszyw łamanych, w miejscach uzgodnionych z inspektorem nadzoru, jednak nie rzadziej niż co ok. 30 metrów. 1.3. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 1.4. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 1.5. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować betonowe elementy brukowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań, b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań, przy czym dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D, - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I, - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D, - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U, - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I. 1.6. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, siwz użyte są nazwy własne materiałów Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy materiałów równoważnych. 1.10. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 1.12. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPB Kaczmarek Wykonawstwo Sp. z o.o. Sp. k., Mochy, ul. Szkolna 15a, 64-234 Przemęt, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 298383,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 293502,44

  • Oferta z najniższą ceną: 293502,44 / Oferta z najwyższą ceną: 485452,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.