eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług sportowych dla pracowników SKM Sp. z o.o., osób towarzyszących i dzieci

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Warszawa: Świadczenie usług sportowych dla pracowników SKM Sp. z o.o., osób towarzyszących i dzieci
Numer ogłoszenia: 25696 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339418 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 125/127, 02-017 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 699 72 35, faks 22 699 72 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sportowych dla pracowników SKM Sp. z o.o., osób towarzyszących i dzieci.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych dla pracowników SKM Sp. z o.o. oraz osób towarzyszących i dzieci. 2. Szacowana liczba osób, które zgłosiły chęć uczestnictwa w programie sportowo-rekreacyjnym wynosi: 113 pracowników Zamawiającego i 10 osób towarzyszących. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zmiany zgłoszonej liczby osób korzystających z usług zajęć sportowo-rekreacyjnych w cyklach miesięcznych. Podana liczba osób może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i jest tylko liczbą szacunkową niezbędną do skalkulowania oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający będzie składać zamówienia poprzez platformę internetową. 4. Zamawiający wymaga, żeby pracownicy mieli pełny dostęp do świadczonych usług, obejmujących realizację co najmniej następujących form aktywności: aerobic, aqua aerobic, fitness, aeroboxing, basen, danceaerobic, indoor cycling, gimnastyka, grota solna, lodowisko, łaźnia, nauka sztuki walki, nauka tańca, pilates, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, klub aktywnej mamy, nordic walking, joga, tmt, jacuzzi, squash, spinning, zumba itp. 5. W ramach abonamentu miesięcznego Użytkownicy powinni mieć możliwość korzystania z różnorodnych usług sportowych i rekreacyjnych 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia obiektu sportowego. 6. Obiekt sportowo-rekreacyjny to jeden budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia publicznego zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas na gruncie prowadzonego postępowania zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowe. Ciężar udowodnienia powyższego faktu spoczywa na Wykonawcy 7. Każdy karnet powinien upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na terenie całego kraju. 8. Czas jednorazowego korzystania z usług dostępnych w ramach karnetu (jedno wejście)nie może być krótszy niż 1 h. ( nie dotyczy sauny) 9. Koszt karty będzie pokrywany ze środków prywatnych pracowników oraz dofinansowywany ze środków pochodzących z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. 10. Jedyną dopuszczalną formą weryfikacji karty imiennej jest okazanie dokumentu tożsamości (np. dowód osobisty). 11. Nie dopuszcza się innej formy weryfikacji kart. - zamawiający nie wyraża zgody na rejestrację wejścia do obiektów poprzez korzystanie z bezpłatnej infolinii ,użyciu telefonu komórkowego lub podobnej formy. 12. Zamawiający(Klient) jest administratorem danych osobowych i przekazuje te dane Wykonawcy w administrowanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Benefit Systems SA, ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 616000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 587472,00

  • Oferta z najniższą ceną: 587472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 587472,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.