eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg krajowych nr 12, 48 i 74 administrowanych przez Rejon w Opocznie



Ogłoszenie z dnia 2006-05-17

POZYCJA 25696

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg krajowych nr 12, 48 i 74 administrowanych przez Rejon w Opocznie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Jolanta Kowalska - Rejon w Opocznie tel. (044) 7553225 e-mail rejonopoczno@wp.pl, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 7553225, fax (044) 7552417, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 7553225, fax (044) 7552417, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 7553225, fax (044) 7552417, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 02. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg krajowych nr 12, 48 i 74 administrowanych przez Rejon w Opocznie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonywanie usług transportowych i usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg, usługi w zakresie napraw osprzętu dróg (wymiana znaków, pachołków, naprawy poręczy). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe nr 12, 48 i 74 administrowane przez GDDKiA Rejon w Opocznie. Kod NUTS: Pl112. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie nr 1 - Wykonywanie usług transportowych (6000 km) i usług koparko-ładowarką (600 godz.) przy bieżącym utrzymaniu dróg nr 12 i 48 na terenie działania Bazy Materiałowej w Opocznie Zadanie nr 2 - Wykonywanie usług transportowych (6000 km) i usług koparko-ładowarką (600 godz.) przy bieżącym utrzymaniu dróg nr 12 i 74 na terenie działania Bazy Materiałowej w Solcu Zadanie nr 3 - Usługi w zakresie napraw osprzętu dróg /wymiana znaków, pachołków, naprawy poręczy/ przy drogach nr 12, 48 i 74. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie 1 - 1000 PLN Zadanie 2 - 500 PLN Zadanie 3 - 1000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność w częściach każdorazowo po wykonaniu części usługi według zapisów w umowie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Dla zadań 1 i 2: a)dysponują odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowników do obsadzenia stanowisk: - kierowca samochodu ciężarowego z doświadczeniem zawodowym min. 3 lata, - operator koparko-ładowarki posiadający uprawnienia do w/w sprzętu, z doswiadczeniem zawodowym min. 3 lata, b) posiadają lub mają zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób do co najmniej jednego samochodu ciężarowego samowyładowczegoo ładowności min. 6 ton z wywrotem bocznym oraz jednej koparko-ładowarki o poj. łyżki co najmniej 0,5 m3; Dla zadania 3: a) dysponują odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowników do realizacji zamówienia tj. min. 6 pracowników, b) posiadają lub mają zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób m.in. do 2 samochodów ciężarowych skrzyniowych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy 3.pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie 4.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust.1 ustawy i art. 44 ustawy Pzp. 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności w zakresie objętym zamówieniem, 4.dowód wpłaty wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia 2.wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zadania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/V/06/Op. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.06.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.07.2006, godzina 10:15, GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Opocznie 26-300 Opoczno, ul. Zakątna 6.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonywanie usług transportowych i usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg nr 12 i 48 na terenie działania Bazy Materiałowej w Opocznie. 3) Zakres lub wartość: Wykonywanie usług transportowych (6000 km) i usług koparko-ładowarką (600 godz.) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonywanie usług transportowych i usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg nr 12 i 74 na terenie działania Bazy Materiałowej w Solcu. 3) Zakres lub wartość: Wykonywanie usług transportowych (4500 km) i usług koparko-ładowarką (300 godz.) przy bieżącym utrzymaniu dróg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie napraw osprzętu dróg (wymiana znaków, pachołków, naprawy poręczy). 3) Zakres lub wartość: Naprawa osprzętu dróg nr 12, 48 i 74 w administracji GDDKiA Rejon w Opocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.