Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Szczecin: Sprzedaż, dostawa oraz montaż na statku Nawigator XXI żurawika z wciągarką i osprzętem do podnoszenia i opuszczania klatki przeznaczonej do transportu ludzi wraz z uruchomieniem, próbami i zdaniem w działaniu dla załogi statku i klasyfikatora
nr sprawy AG/KK/26/2011
Numer ogłoszenia: 256982 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż, dostawa oraz montaż na statku Nawigator XXI żurawika z wciągarką i osprzętem do podnoszenia i opuszczania klatki przeznaczonej do transportu ludzi wraz z uruchomieniem, próbami i zdaniem w działaniu dla załogi statku i klasyfikatora nr sprawy AG/KK/26/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż na statku Nawigator XXI żurawika z wciągarką i osprzętem do podnoszenia i opuszczania klatki przeznaczonej do transportu ludzi wraz z uruchomieniem, próbami i zdaniem w działaniu dla załogi statku i klasyfikatora. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 roku, wolny od wad technicznych i prawnych, nie był przedmiotem praw osób trzecich, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu oraz posiadał stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty, karty pomiarów, kart gwarancyjne itp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej na statku i zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją konstrukcyjną w terminie uzgodnionym z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.80.00 - Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku 42.41.85.00 - Mechaniczne urządzenia przeładunkowe 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 51.51.11.10 - Usługi instalowania żurawi 51.51.12.00 - Usługi instalowania urządzeń przeładunkowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który przedstawi świadectwo uznania Towarzystwa Klasyfikacyjnego Polski Rejestr Statków na prace związane z montażem przedmiotu zamówienia na statku, ważne na okres realizacji umowy;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 dostaw urządzeń dźwignicowych takich jak żurawie, suwnice lub wciągarki bramowe o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; b) gdy w trakcie obowiązywania umowy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto; c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; d) gdy wystąpi awaria na statku m/s Nawigator XXI uniemożliwiająca jego pobyt w miejscu montażu, uruchomienia oraz prób zdawczych przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w umowie. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania naprawy awarii i ewentualny czas dotarcia na miejsce montażu. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 1-2
70-500 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 09:45, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie, Kancelaria pok. 73a., ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych, dozowników do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Budowa i przebudowa przyłączy ogólnospławnych oraz instalacji kanalizacji ogólnospławnej dla potrzeb gmachu głównego MNS, ul. Wały Chrobrego 3-w zakresie przyłączy zewnętrznych w ulicy Wały Chrobrego.
- Wykonanie remontów kominów wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Nad Odrą 105 front i oficyna
- Budowa obiektu inżynierskiego nad rzeką Chełszczącą w ciągu ul. Tczewskiej w Szczecinie
- Remont instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w budynku siedziby OIP w Szczecinie
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej na terenie gminy Kamionka
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Modernizacja elektrofiltrów kotłów OP-230/K-1 i WP-120/KW-3, w celu ograniczenia emisji pyłu poniżej 100 mg/Nm.
więcej: Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.