eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźprojekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru miasta Łodzi położonej w rejonie ulic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-17

POZYCJA 25698

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru miasta Łodzi położonej w rejonie ulic: Pabianickiej, Ekonomicznej i Granicznej oraz południowej granicy miasta Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi Wydział Urbanistyki i Architektury, do kontaktów: Włodzimierz Kralkowski - główny specjalista, pokój 379, telefon 42 6384266, Krystyna Czekańska - inspektor, pokój 348, tel. 42 6384348, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, tel. 042 6384266, 6384348, fax 042 6384391, e-mail: k.czekanska@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru miasta Łodzi położonej w rejonie ulic: Pabianickiej, Ekonomicznej i Granicznej oraz południowej granicy miasta. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru miasta Łodzi położonej w rejonie ulic: Pabianickiej, Ekonomicznej i Granicznej oraz południowej granicy miasta, o powierzchni ca 700 ha, opracowania towarzyszące, tekst i rysunek planu w formie elektronicznej, a także dokumenty i czynności wynikające z obowiązującej ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86741. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru miasta Łodzi położonej w rejonie ulic: Pabianickiej, Ekonomicznej i Granicznej oraz południowej granicy miasta, b) tekstu i rysunku planu w formie elektronicznej, c) opracowania ekofizjograficznego dla ww. obszaru, d) prognozy oddziaływania na środowisko dla ww. obszaru, e) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu dla ww. obszaru, f) dokumentów i czynności związanych ze sporządzeniem tego planu wynikających z procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), w zakresie ustalonym umową. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 12 600 zł, zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność podzielona na 4 fazy: I - 40% ceny wykonania zamówienia, II - 25%, III - 20%, IV - 15%, w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Dowolna forma prawna dopuszczająca prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Polski. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeni z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, spełniający ponadto następujące warunki: 1) których obroty w ubiegłym roku, z tytułu prowadzonej działalności projektowej w zakresie planowania przestrzennego, wynosiły co najmniej 1/2 ceny oferowanej w niniejszym postępowaniu przetagowym; 2) w okresie ostatnich 3 lat opracowali co najmniej trzy uchwalone plany miejscowe dla obszarów nieprzeznaczonych wyłącznie do zalesienia lub wprowadzenia zakazu zabudowy, z czego przynajmniej jeden projekt planu o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha; 3) powierzą funkcję głównego projektanta planu urbaniście będącemu członkiem Izby Urbanistów, który kierował opracowaniem nie mniej niż trzech miejscowych planów, które weszły w życie w ciągu ostatnich 3 lat; 4) zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów z zakresu ochrony środowiska komunikacji, gospodarki wodno-kanalizacyjnej, energetycznej i ciepłownictwa; 5) posiadają co najmniej 1 komputer wraz z oprogramowaniem umożliwiającym sporządzenie rysunku planu w wersji wektorowej zapisanej w pliku jednego z formatów dwg lub shp; 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20 000 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymagane rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004 Nr 71, poz. 645) oraz potwierdzające spełnienie wymagań. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dokumenty wymagane rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004 Nr 71, poz. 645) oraz potwierdzające spełnienie wymagań. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie o posiadaniu co najmniej 1 komputera wraz z oprogramowaniem umożliwiającym sporządzenie rysunku planu w rozszerzeniu dwg lub shp. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena opracowania - 70% termin opracowania I fazy - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.06.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta Łodzi Wydział Urbanistyki i Architektury, 90-004 Łódź, ul. Piotrkowska 104 pokój 384.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.