Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Kraków: Dostawa materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych
Numer ogłoszenia: 256993 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, fax 012 4244300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych - 2 częśći: Część1.1. Kompres jał.baweł.8W 10x10x3szt./17nitkowy/ 5 000 op. 2. Kompres jał.baweł.8W 5x5x3szt./17nitkowy/ 5 000 op. 3. Kompres jał.5x5x5szt. 1 000 op. 4. Pakiet jał. 8W 5x5x20szt. 6 000 op. 5. Pakiet jał. 8W 10x10x10szt. 4 200 op. 6. Podkład jał. 210x150cm 100 szt. 7. Prestovis 1mx6cm 400 op. 8. Serweta jał. TF45 67x65cm z otw.8x3cm. 1 200 szt. 9. Serweta jał.TF45 45x75cmz otw. 4cm 1 000 szt. 10. Serweta niejał. TL50 75x75cm 1 000 szt. 11. Rękaw foliowy papierowyszer.10cmx100m 15 szt. 12. Rękaw foliowo papierowyszer. 15cmx100m 20 szt. 13. Test sterylizacjix500szt.na paręNasyconą 10 op. 14. Chustka trójkątna 1 800 szt. 15. Opaska gipsowa 3mx10cm 400 szt. 16. Opaska gipsowa 3mx12cm 1500 szt. 17. Opaska gipsowa 4mx15cm 3500 szt. Część 2 1. Kompres niejałowy 8w5x5x100szt. 1600 op. 2. Kompres niejałowy 8w10x10x100szt. 1200 op. 3. Lignina arkusze 800 kg 4. Opaska dziana 4mx10cm 30 000 szt. 5. Opaska dziana 4mx15cm 22 000 szt. 6. Opaska elastyczna 4x12cm 400 szt. 7. Przylepiec polo na tkaninie 5mx2,5cm 1 100 szt. 8. Przylepiec polo na tkaninie 5mx1,25cm 700 szt. 9. Przylepiec polo na tkaninie 5mx5cm 500 szt. 10. Opaska dziana 10cm w papierze 3 000 szt. 11. Serweta jałowa TMS 80-90x75cm 3 500 szt. 12. Wata opatrunkowa 500g 400 op. 13. Wata opatrunkowa 200g 150 op. 14. Siatka na głowę 1 000 m.b. 15. Gaza bawełniana jałowa 1/2x1/2m 15 000 szt. 16. Gaza bawełniana jałowa 1m 3 000 szt. 17. Włókninowa taśma samoprzylepna 30cmx10m 10 op. 18. Pieluchomajtki dla dorosłych roz.3 90 szt. 19. Pieluchomajtki dla dorosłych roz.4 90 szt. 20. Opaska gipsowa S 3mx15cm 5 400 szt. 21. Opaska gipsowa S 3mx12cm 3 500 szt. 22. Opaska gipsowa S 3mx10cm 800 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : a) 1 000,00 PLN dla części nr 1 zamówienia, b) 200,00 PLN dla części nr 2 zamówienia, 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania a także, której części zamówienia dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. 1) do 4) SIWZ zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć : w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Do oferty na każdą z części zamówienia należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone materiały odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie pogotowie Ratunkowe ul. Łazarza 14 , 31-530 Kraków lub na stronie internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14 , 31-530 Kraków pok. 218 , II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowychi opasek gipsowych - zestaw I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompres jał.baweł.8W 10x10x3szt./17nitkowy/ 5 000 op. 2. Kompres jał.baweł.8W 5x5x3szt./17nitkowy/ 5 000 op. 3. Kompres jał.5x5x5szt. 1 000 op. 4. Pakiet jał. 8W 5x5x20szt. 6 000 op. 5. Pakiet jał. 8W 10x10x10szt. 4 200 op. 6. Podkład jał. 210x150cm 100 szt. 7. Prestovis 1mx6cm 400 op. 8. Serweta jał. TF45 67x65cm z otw.8x3cm. 1 200 szt. 9. Serweta jał.TF45 45x75cmz otw. 4cm 1 000 szt. 10. Serweta niejał. TL50 75x75cm 1 000 szt. 11. Rękaw foliowy papierowyszer.10cmx100m 15 szt. 12. Rękaw foliowo papierowyszer. 15cmx100m 20 szt. 13. Test sterylizacjix500szt.na paręNasyconą 10 op. 14. Chustka trójkątna 1 800 szt. 15. Opaska gipsowa 3mx10cm 400 szt. 16. Opaska gipsowa 3mx12cm 1500 szt. 17. Opaska gipsowa 4mx15cm 3500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych - zestaw II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompres jał.baweł.8W 10x10x3szt./17nitkowy/ 5 000 op. 2. Kompres jał.baweł.8W 5x5x3szt./17nitkowy/ 5 000 op. 3. Kompres jał.5x5x5szt. 1 000 op. 4. Pakiet jał. 8W 5x5x20szt. 6 000 op. 5. Pakiet jał. 8W 10x10x10szt. 4 200 op. 6. Podkład jał. 210x150cm 100 szt. 7. Prestovis 1mx6cm 400 op. 8. Serweta jał. TF45 67x65cm z otw.8x3cm. 1 200 szt. 9. Serweta jał.TF45 45x75cmz otw. 4cm 1 000 szt. 10. Serweta niejał. TL50 75x75cm 1 000 szt. 11. Rękaw foliowy papierowyszer.10cmx100m 15 szt. 12. Rękaw foliowo papierowyszer. 15cmx100m 20 szt. 13. Test sterylizacjix500szt.na paręNasyconą 10 op. 14. Chustka trójkątna 1 800 szt. 15. Opaska gipsowa 3mx10cm 400 szt. 16. Opaska gipsowa 3mx12cm 1500 szt. 17. Opaska gipsowa 4mx15cm 3500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa opatrunków, podkładów, pielucho-majtek oraz środków do pielęgnacji skóry i ran na potrzeby Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim" - 6 pakietów
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa opatrunków
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.