eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmRealizacja Projektu Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Regionu Chełmskiego - wykonanie sieci zewnętrznej i zasilania Zakładu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Chełm: Realizacja Projektu Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Regionu Chełmskiego - wykonanie sieci zewnętrznej i zasilania Zakładu
Numer ogłoszenia: 256998 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Skargi 11, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 560 50 20, faks 0-82 560 50 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Projektu Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Regionu Chełmskiego - wykonanie sieci zewnętrznej i zasilania Zakładu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie sieci zewnętrznej oraz zasilania Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Regionu Chełmskiego, który zlokalizowany będzie w miejscowości Srebrzyszcze w odległości około 8 km (kierunek północno-zachodni) od centrum Chełma (22-100). Realizacja niniejszego zamówienia polega na wykonaniu: sieci zewnętrznej n.n., oświetlenia terenu, stacji transformatorowej i zasilania Zakładu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, związaną z budową sieci energetycznej o wartości netto robót wynikającej z umowy nie niższej niż 250 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami jak: - minimum 1 koparka samobieżna chwytakowa, o pojemności łyżki minimum 0,15m3, - minimum 1 koparka samobieżna podsiębierna, o pojemności łyżki minimum 0,15m3, - minimum 1 spycharka gąsienicowa o mocy brutto silnika minimum 75 KM, - minimum 1 żuraw samochodowy o udźwigu nie mniejszym niż 5 t. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego IDW, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymienionymi w pkt b) narzędziami i urządzeniami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 5 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że narzędzia i urządzenia wskazane w niniejszym załączniku zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. c) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert kluczowy nr 1: Kierownik Robót, Specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Ekspert kluczowy nr 2: Kierownik Robót, Specjalista w zakresie robót konstrukcyjno budowlanych, posiadający: - doświadczenie zawodowe w robotach budowlanych minimum 10 lat, w tym 5 lat jako kierownik budowy (wymagana jest praca pełny etat podczas realizacji robót budowlanych); - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; Ekspert kluczowy nr 3: Geodeta posiadający: - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat; - uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych realizacyjnych i inwestycyjnych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymienionymi w pkt c) osobami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 3 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że osoby wskazane w niniejszym załączniku zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. Obowiązkowo Wykonawca powinien przedstawić następujące dokumenty (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem): dokument uprawnień budowlanych, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa dla: Eksperta kluczowego nr 1: w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Eksperta kluczowego nr 2: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia dla: Eksperta kluczowego nr 3: doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych realizacyjnych i inwestycyjnych. d) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 400 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, e) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego IDW..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin Wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Skargi 11, 22-100 Chełm.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Skargi 11, 22-100 Chełm.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Spójności. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Zadanie realizowane będzie w ramach projektu pn. Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Regionu Chełmskiego i Rekultywacja Składowisk Odpadów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.