To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-29
Kraśnik: Narzędzia informatyczne do obsługi infrastruktury turystycznej zalewu
Numer ogłoszenia: 257001 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225941 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Narzędzia informatyczne do obsługi infrastruktury turystycznej zalewu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Narzędzia informatyczne do obsługi infrastruktury turystycznej zalewu: 1. zakup, montaż i uruchomienie systemu zliczania przepływu ludności 2. wykonanie strony internetowej wraz z instalacją na serwerze zamawiającego 3. wykonanie i uruchomienie systemu przesyłu obrazu z terenu zalewu z wykorzystaniem technologii IP oraz bezprzewodowej transmisji obrazu; 4. instalacja i uruchomienie infokiosku wraz z wykonaniem podłączenia do infrastruktury telekomunikacyjnej i elektrycznej; 5. dostawa, instalacja i uruchomienie systemu antywłamaniowego i zabezpieczenia ochrony pożarowej w domkach kampingowych; 6. przygotowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania w/w zakresu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy zwany w dalszej części PUF. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z wymaganiami oraz warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia zawartymi w PUF. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją wykonawczą wraz z zawartymi w niej wymaganiami warunków technicznych wykonania i odbioru robót, wymaganiami zawartymi w PFU, obowiązującymi przepisami prawa oraz poleceniami Zamawiającego. Wymagania organizacyjne: 1. W trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić należyty porządek w miejscach prowadzenia prac. Wymagania dotyczące gwarancji: 1. na wdrożony system zliczania przepływu ludności - min. 2 lata gwarancji producenta (należy dołączyć dokumenty potwierdzające gwarancję np. karty, umowy gwarancyjne - dołączone do dokumentacji powykonawczej), 2. na zainstalowany system antywłamaniowy i zabezpieczenia ochrony pożarowej - min. 2 lata gwarancji (dokument(y) w formie pisemnego oświadczenia dołączone do przekazywanych licencji po podpisaniu umowy) 3. na uruchomiony system wizualizacji - min. 2 lata gwarancji (dokument(y) w formie pisemnego oświadczenia dołączone do przekazywanych licencji po podpisaniu umowy) 4. pozostałe, nie wymienione elementy (sprzęt lub oprogramowanie) - zgodnie z opisem zawartym w PFU - załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe wymagania gwarancyjne zawarte zostały w (PFU) - załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe wymagania: 1. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w opisie przedmiotu zamówienia opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzęt, urządzenia, materiały i oprogramowanie równoważne (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078). 2. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski. 3. Użyte do realizacji zamówienia sprzęt i oprogramowanie, urządzenia, materiały muszą być 4. fabrycznie nowe. Wyprodukowane nie później niż w 2010 r, nieużywane, nie eksponowane 5. Zainstalowany sprzęt musi być kompletny, gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Progrma Operacyjny Województwa Lubelskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAG Sp z o. o., Bogdanka, 21-013 Puchaczów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56231,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45200,00
Oferta z najniższą ceną: 45200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45200,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż nowego sterownika DMX dla potrzeb sterowania iluminacją świetlną w obiekcie Hali Widowiskowo-Sportowej "SPODEK"
- "ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE I ELEKTRYCZNE WRAZ Z ZAKUPEM I MONTAŻEM PANELI FOTOWOLTAICZNYCH W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM"
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Budowa drogi gminnej oznaczonej w MPZP jako KDZ-2 w m. Dobrzeń Wielki
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
więcej: Kamery bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.