Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Warszawa: Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego SEZAM dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 257019 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 32 31 999, fax 0-22 32 31 997.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego SEZAM dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego SEZAM dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 211.000,00 Euro).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy dokonać wpłaty lub przelewu na konto: BANK PKO BP IX ODDZIAŁ, Nr konta 12 1020 1026 0000 1602 0126 5883 z dopiskiem ,Wadium WOA/ZP/U-335-39/07..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu zintegrowanego systemu wsparcia zarządzania (nie biorąc pod uwagę dostawy sprzętu) w instytucjach finansowych (np. bankach lub instytucjach ubezpieczeniowych) lub w administracji publicznej, każde o wartości minimalnej 500 000 zł brutto, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Wykaz potwierdzający wykonanych projektów (usług) należy dołączyć do oferty według wzoru podanego w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. e) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, przynajmniej jedno wdrożone rozwiązanie portalowe dostępne przez Internet, które umożliwia jednoczesne otwarcie 3000 sesji przez użytkowników nazwanych (zarejestrowanych w systemie). Zamówienie to musi być różne od zamówień o których mowa w par. 6, ust. 1, pkt d). Powyższe wdrożenie musi być potwierdzone dokumentem potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. f) zapewnią co najmniej 10 osobowy zespół projektowo - wdrożeniowy o określonych poniżej kwalifikacjach i doświadczeniu, w skład którego wchodzą: i.Kierownik Projektu - wykształcenie wyższe, certyfikat zarządzania projektami np. PMI, PRINCE 2 lub równoważny, minimum 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych o zbliżonym charakterze, doświadczenie obejmujące zarządzanie w roli kierownika projektu przynajmniej w dwóch projektach wdrożeniowych systemów wspomagania zarządzania obejmujących część portalową. ii. Zastępca Kierownika Projektu - wykształcenie wyższe, minimum 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów o zbliżonym charakterze, z wdrażania minimum 1 projektu klasy podobnej do oferowanego systemu. iii. Główny analityk - wykształcenie wyższe, minimum 3 letnie doświadczenie w roli głównego analityka w projektach wdrożeń systemów o zbliżonym charakterze. iv. Specjalista ds. jakości - wykształcenie wyższe, minimum 3 letnie doświadczenie w roli głównego specjalisty do spraw zapewnienia jakości w projektach wdrożeń systemów o zbliżonym charakterze. Wymagana znajomość metodyk zarządzania projektami oraz stosowanych w inżynierii systemowej technik modelowania systemów informacyjnych. v. Analitycy, programiści i wdrożeniowcy - minimum 6 osób - każdy powinien posiadać minimum 2 letnie doświadczenie odpowiednio w zakresie wykonywania prac analityczno-projektowych, wdrożeniowych lub programistycznych (udział w co najmniej 1 projekcie informatycznym o wartości powyżej 500 000 zł brutto). Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia określający kwalifikacje i doświadczenie osób przewidzianych do wzięcia udziału w projekcie należy dołączyć do oferty zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. g) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, h) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p. Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Warunek wynikający z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p. musi spełniać każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów, których listę zawiera par. 7 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w par. 6 ust. 1 pkt d, e; b) oryginału lub kserokopii dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie. c) wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia określający kwalifikacje i doświadczenie osób przewidzianych do wzięcia udziału w projekcie - zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ. d) oryginału lub kserokopii dokumentów potwierdzających doświadczenia i kwalifikacje osób, członków zespołu projektowego wg par. 6, ust. 1, pkt f SIWZ. 3. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, których wzory stanowią Załączniki nr 7A i 7B do SIWZ. 4. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, o którym mowa w par. 10 SIWZ. 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie - Wykonawcy muszą złożyć pełnomocnictwo zawierające upoważnienie dla jednego konsorcjanta do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 6. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz oferty - wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Zaakceptowany przez Wykonawcę i parafowany na każdej stronie Istotne postanowienia umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz cenowy - wzór formularza stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45
- 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia - 35
- 3. Warunki gwarancji - 10
- 4. Warunki utrzymania oprogramowania - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, pokój nr 229, II piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro Podawcze Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych ul. Jagiellońska 74, 03 - 301 Warszawa, piętro II..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.