eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobiór › Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym PGL LP Nadleśnictwa Kobiór pn. Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Kobiór

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Kobiór: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym PGL LP Nadleśnictwa Kobiór pn. Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Kobiór
Numer ogłoszenia: 257022 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kobiór , ul. Leśników 3, 43-210 Kobiór, woj. śląskie, tel. 032 2188181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/kobior

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym PGL LP Nadleśnictwa Kobiór pn. Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Kobiór.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem robót zadania inwestycyjnego Nadleśnictwa Kobiór pn. Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Kobiór. Zakres rzeczowy prac został określony we wzorze umowy - załacznik nr 3 do SIWZ, Opis planowanej inwestycji stanowi załacznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 3000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania /jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie/ nadzorowali minimum 3 zrealizowane lub realizowane aktualnie obiekty użyteczności publicznej /w tym przynajmniej jeden o pow. użytkowej co najmniej 800 m2 , a także - dysponują uprawnionymi osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w branży: - budowlano-konstrukcyjnej - sanitarnej - elektrycznej -wentylacyjno-klimatyzacyjnej lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/ przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ( firma ew. konsorcjum) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 100tys.zł 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. spełniają wymagania określone w art. 24 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie spełnia - nie spełnia. 5.2 Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bądź oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych od Wykonawcy oświadczeń lub dokumentów 12.1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 tys. zł 5) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art, 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. b) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 6) Wykaz wg załącznika nr 4 - wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych minimum trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub realizowanych aktualnie - dot. obiektów użyteczności publicznej, w tym przynajmniej jeden o pow. użytkowej co najmniej 800 m2, zawierających jednocześnie nadzór nad robotami w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doświadczenie to są w stanie wykazać przedkładając dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie- referencje 7) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z kopiami uprawnień osób przewidzianych do pełnienia nadzoru inwestorskiego odpowiedniej branży ( konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej ) i ich aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - wg załącznika nr 5. 8) Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 stanowiącego właściwą część oferty. 9) Dowód wniesienia wadium. 12.2 Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kobior.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kobiór ul. Leśników 3 43-210 Kobiór w dni robocze, w godz. 8-15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Kobiór ul. Leśników 3 43-210 Kobiór pokój nr 7 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.