eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceREMONT REGULACJI RZEKI BIAŁEJ W KM 14+475 - 15+200 i 15+400 - 16+700 - USUWANIE SZKÓD POWODZIOWYCH Z 2010 R

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Gliwice: REMONT REGULACJI RZEKI BIAŁEJ W KM 14+475 - 15+200 i 15+400 - 16+700 - USUWANIE SZKÓD POWODZIOWYCH Z 2010 R
Numer ogłoszenia: 257041 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408016 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 7774926, faks 32 7774999.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT REGULACJI RZEKI BIAŁEJ W KM 14+475 - 15+200 i 15+400 - 16+700 - USUWANIE SZKÓD POWODZIOWYCH Z 2010 R.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: REMONT REGULACJI RZEKI BIAŁEJ W KM 14+475 - 15+200 i 15+400 - 16+700 - USUWANIE SZKÓD POWODZIOWYCH Z 2010 R. 1. Zakres prac do wykonania: - roboty ziemne mechaniczne - 3667,5 m3 - roboty betonowe i żelbetowe (obetonowanie koszy siatkowo-kam., remont płyt wypadowych, płaszcz żelbetowy, murki boczne itp.) - 2263,08 m3 - mikropale - 375 szt - okładziny kamienne - 503,3 m3 - elementy stalowe konstrukcji żelbet. (kotwy, zbrojenie) - 23842,44 kg - zabezpieczenie antykorozyjne betonów farbami elastycznymi (właściwości farby w SST) - 5162 m2 - ubezpieczenia z narzutu kamiennego - 401 m3 - bruk kamienny ze spoinowaniem na podsypce cem.-piask. - 2440,58 m2 - budowle siatkowo-kamienne - 1653 m3 - plantowanie skarp z obsiewem - 2801 m2 - naprawy dróg i chodników (kostka brukowa, asfalt) - 2217,6 m3 - prace porządkowe. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia operatu szacunkowego ustalającego wysokość odszkodowania za szkody powstałe w wyniku prowadzenia robót na działkach: - 667 - będącą własnością Centrum Sp. z o.o. ul. Cyniarska 36, 43-300 Bielsko-Biała (trasa drogi technologicznej o pow. ok. 250 m2); - 201/15 - będącą własnością PSS Społem Sp. z o.o. ul. Cyniarska 11, 43-300 Bielsko-Biała (o pow. ok. 80 m2). Potwierdzenie wypłaty odszkodowania na rzecz wyżej wymienionych należy przedłożyć Inwestorowi przed dokonaniem odbioru końcowego robót pod rygorem niedokonania odbioru robót z winy Wykonawcy. Wykonawca winien uzgodnić plan organizacji ruchu z właściwym zarządcą dróg. Koszty projektu organizacji ruchu ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji prac, żeby wszystkie roboty między ulicami Mostową i 11-go Listopada zostały zakończone do 30.06.2013r. Założenia te należy uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym. Inwestor zwraca uwagę, iż roboty będące przedmiotem zamówienia prowadzone będą w ścisłym centrum miasta, z utrudnionym dostępem do koryta rzeki, co należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. 2. Całość projektowych robót zlokalizowana jest w korycie rzeki, na działkach Skarbu Państwa, w zarządzie RZGW Gliwice. 3. Z uwagi na dofinansowanie zadania przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej, zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków Narodowego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 4. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy, będący podstawą odbioru częściowego robót. Harmonogram ten będzie stanowił załącznik Nr 1 do umowy i będzie jej integralną częścią..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4995107,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3720314,59

  • Oferta z najniższą ceną: 3720314,59 / Oferta z najwyższą ceną: 7186618,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.