Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku dla Szpitala Bielańskiego (ZP-11/2008)
Numer ogłoszenia: 25706 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, fax 022 8341820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku dla Szpitala Bielańskiego (ZP-11/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Kaniulacja dużych naczyń; pakiet 2 - Igły; pakiet 3 - Strzykawki; pakiet 4 - Piłki Olivercrona, prowadnice, ostrza wymienne; pakiet 5 - Ostrza do mikrotomu; pakiet 6 - Aparaty do przetaczania krwi i płynów; pakiet 7 - Kraniki, rozdzielacze infuzyjne, układy oddechowe; pakiet 8 - Rurki tracheostomijne; pakiet 9 - Rurki intubacyjne, osprzęt do rurek; pakiet 10 - Fartuchy, rękawiczki foliowe; pakiet 11 - Przedłużacze do pomp infuzyjnych; pakiet 12 - Nawilżacze tlenowe; pakiet 13 - Zestawy i przewody do cysto/rektoskopów pakiet 14 - Folia mikroskopowa; pakiet 15 - Różne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.17.12.10 - Maski do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.12.10 - Maski do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (sprzęt jednorazowego użytku) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych dostaw, oddzielnie dla każdego pakietu, (wartość poszczególnych dostaw musi być nie mniejsza niż wartość określona przez zamawiającego dla każdego pakietu), która wynosi odpowiednio: Pakiet 1 - 58.400,00 zł, Pakiet 2 - 19.700,00 zł, Pakiet 3 - 66.700,00 zł, Pakiet 4 - 12.800,00 zł, Pakiet 5 - 9.850,00 zł, Pakiet 6 - 63.200,00 zł, Pakiet 7 - 72.800,00 zł, Pakiet 8 - 20.800,00 zł, Pakiet 9 - 39.800,00 zł, Pakiet 10 - 1.400,00 zł, Pakiet 11 - 4.000,00 zł, Pakiet 12 - 32.000,00 zł, Pakiet 13 - 35.000,00 zł, Pakiet 14 - 19.200,00 zł, Pakiet 15 - 9.600,00 zł lub może to być jedna dostawa (sprzętu jednorazowego użytku), której wartość jest nie mniejsza niż suma wartości określonych przez zamawiającego dla pakietów, których dotyczy oferta. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena w trybie spełnia / nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 6.1. niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: a) określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, b) określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem (sprzęt jednorazowego użytku) i wartością przedmiotowi zamówienia (wartości określone dla każdego pakietu przez zamawiającego). Do wykazu należy załączyć dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których wykonane zostały dostawy potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane dokumenty Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA. Dokumenty te muszą być czytelnie opisane, którego pakietu i pozycji dotyczą. 2. materiały producenta (np. foldery, opisy techniczne, wyciągi z katalogów) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów oferowanego sprzętu medycznego i na tej podstawie dokonania oceny zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia. i jednoznacznego stwierdzenia, iż oferta podlega lub nie podlega odrzuceniu jako niezgodna z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pok. 138 (Paw. H).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 11:00, miejsce: pok. 138 (Paw. H) w siedzibie zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniulacja dużych naczyń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: M. innymi: cewniki do żył centralnych 1, 2, 3 i 4 kanałowe (650 szt.), cewniki Swan Ganza (15 szt.), zestawy do ich wprowadzania (15 szt.), zestawy do pomiaru ciśnienia metodą krwawą (25 szt.), zawory dostępu żylnego luer lock..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła jednorazowego użytku 0,4-0,9 (opak. 100 sztuk) - 2 896 opak. Igła jednorazowego użytku 1,1-1,2 (opak. 100 sztuk) - 2 880 opak. Igła 0,53x88 mm ( 25Gx 31/2) do amniopunkcji - 800 szt. Igła 0,70x88 mm (22Gx31/2) do kordocentezy - 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Insulinówka 1 ml igła wymienna, (opak.100 sztuk) - 79 opak. 2 ml, luer, pakowana po 100 sztuk - 1 448 opak. 5 ml, pakowana po 100 sztuk - 1 600 opak. 10 ml, pakowana po 100 sztuk - 1 781 opak. 20 ml, pakowana po 100 sztuk - 1 747 opak. 50 - 60 ml, perfuzja - 18 014 szt. Strzykawka Janeta 100 ml - 6 720 szt. Strzykawka niskooporowa z gumową końcowką tłoka 10 ml do zabiegów amniopunkcji, amnioinfuzji i kordocentezy oraz transfuzji dopłodowych - 1300 szt. Strzykawka niskooporowa z gumową końcówką tłoka 20 ml do zabiegów amniopunkcji, amnioinfuzji i kordocentezy oraz transfuzji do płodowych - 1300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Piłki Olivercrona, prowadnice, ostrza wymienne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piłki Olivercrona - 24 opak. Prowadnice do piłek Olivecrona - 1 opak. Ostrza wymienne nr od 10 do 24 oraz 22 i 15O - 414 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ostrza do mikrotomu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza wymienne R-35 do mikrotomu (opakowanie 50 sztuk) - 36 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparaty do przetaczania krwi i płynów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do przetaczania krwi - 19008 szt. Aparaty do przetaczania płynów - 197064 szt. Zestawy do transfuzji wymiennej - 10 zest. Mankiet, aparat do szybkiego toczenia krwi - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kraniki, rozdzielacze infuzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kraniki trójdrożne - 5448 szt. Rozdzielacze infuzyjne - 288 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rurki tracheostomijne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne - 694 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rurki intubacyjne, osprzęt do rurek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: M. in.: Rurki intubacyjne różne - 6331 szt. Rurki Guedela - 3264 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Fartuchy, rękawiczki foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy foliowe, opakowania a 100 sztuk - 60 opak. Rękawiczki foliowe, opakowania a 100 sztuk - 720 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.90.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przedłużacze do pomp infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze do pomp infuzyjnych - 17112 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Nawilżacze tlenowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawilżacze tlenowe - 3658 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestawy i przewody do cysto/resektoskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewód podwójny do cystoskopu lub resektoskopu - 360 szt. Przewód pojedynczy do cystoskopu lub resektoskopu - 384 szt. Zestaw do cystostomii - 60 zest. Zestaw do nefrostomii - 78 zest..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Folia na mikroskop.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia na mikroskop - 276 opak (opak. 5 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotka do mycia rurek tracheostomijnych - 79 szt. Kanki doodbytnicze - 1480 szt. Łopatka do języka drewniana - 155 opak. po 100 szt. Pojniki plastykowe dla chorych - 108 szt. Zaciskacze do pępowiny - 1 200 szt. Opaska identyfikacyjna dla dorosłych - 2 400 szt. Opaska identyfikacyjna dla noworodków - 4800 szt. Wieszak na worek do moczu - 504 szt. Termometr rtęciowy, lekarski - 1988 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.