Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Nysa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2164 O ulica Długosza w Nysie
Numer ogłoszenia: 25708 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nyski - Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4482408, 4482618, faks 077 4482408.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2164 O ulica Długosza w Nysie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę drogi powiatowej na długości około 1 665 m w km ( 0+748 do 2+413). Przebudowywany odcinek drogi powiatowej obejmie swoim zakresem odcinek od skrzyżowania dróg- ulic: Długosza (droga powiatowa) - Rodziewiczówny (droga powiatowa)- Krasińskiego (droga gminna) do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1628 O. Roboty polegać będą na: 1.Przebudowie istniejącego skrzyżowania skanalizowanego jednopoziomowego ulic Długosza- Rodziewiczówny-Krasińskiego na rondo, 2.Wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z SMA na całym odcinku ulicy Długosza ( na odcinku gruntowym pełna konstrukcja jezdni), 3.Chodnik wraz ze ścieżką pieszo-rowerową z kostki betonowej (na odcinku w terenie niezabudowanym), 4.Wykonaniu wjazdów do posesji, 5.Wykonaniu odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami i kratami ściekowymi, rów przydrożny(poza terenem zabudowanym), ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej, 6.Wykonaniu skrzyżowań z drogami gminnymi- ulicami: Augustowską, Przemyską, Zygmuntowską oraz drogą powiatową Nr 1628 O, 7.Wykonaniu wjazdów z przepustami na tereny działek wzdłuż odcinka o nawierzchni gruntowej, 8.Wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego, 9.Wykonaniu sieci oświetlenia ulicznego, 10.Wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.przedmiar robót, 2.projekt, 3.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: 1.Zachowania przepisów BHP, 2.Wykonawca wykona zmianę oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, i będzie utrzymywał na jego podstawie oznakowanie w trakcie realizacji robót. Na podstawie zatwierdzonego projektu zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 3.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny w zakresie gospodarki odpadami (art.17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz.628 z późn. zmianami.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 50 000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (minimum jedna robota budowlana o podobnym charakterze obejmująca wykonanie robót nawierzchniowych z mas bitumicznych (SMA) nie mniej niż 10 000 m2 wraz z wykonaniem chodników lub wjazdów z kostki) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Kierownicy robót z aktualnymi uprawnieniami: drogowymi, sanitarnymi i elektrycznymi zrzeszeni w Izbie Zawodowej, 2.Niezbędne narzędzia i urządzenia jakimi dysponuje Wykonawca - samochód ciężarowy 2 szt. - koparka 1 szt. - walec statyczny 1 szt. - walec wibracyjny 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych 1 szt. - zagęszczarka 1 szt. - frezarka do nawierzchni drogowych 1 szt. 4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa -informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 6 SIWZ. Spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (na załączonym druku ) 2.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia: cena netto + podatek VAT = cena brutto Kosztorys ofertowy przygotować zgodnie z przedmiarem . Zakres robót do wykonania i wielkości tylko na podstawie przedmiaru robót. Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem: zestawienia materiałów wraz z cenami, zestawienia cen sprzętu, robocizny i składników cenotwórczych przy zachowaniu następujących założeń: 1.zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny, musi być zgodny z zakresem robót określonym w przedmiarze robót, wyszczególnionym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ 2.cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również następujące koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty składowania gruzu na wysypisku, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 3.nie dopuszcza się stosowania opustów ( zarówno do wyliczonych cen jednostkowych, jak również do ogólnej ceny oferty) 4.w przypadku wystąpienia robót dodatkowych ceny tych samych składników cenotwórczych (R, K?o, Z, M, S) muszą być takie same dla wszystkich wycenionych pozycji przedmiarowych 3.Dane dotyczące wiarygodności prawnej i finansowej wykonawcy [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (w formie kopii poświadczonej przez Wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych .Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. [2] aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, [3] aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [4] wykazu narzędzi jakimi dysponuje wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, - samochód ciężarowy 2 szt. - koparka 1 szt. - walec statyczny 1 szt. - walec wibracyjny 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych 1 szt. - zagęszczarka 1 szt. - frezarka do nawierzchni drogowych 1 szt. [5] wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (aktualne kopie uprawnień drogowych, sanitarnych i elektrycznych kierowników robót z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. [6] wykazu robót budowlanych zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, związanych z wykonaniem nawierzchni bitumicznych (SMA wraz z chodnikami lub wjazdami z kostki) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót związanych z wykonaniem nawierzchni bitumicznych i chodników stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenia [7] dokumentów potwierdzających, że roboty związane z wykonaniem nawierzchni bitumicznych wraz z chodnikami były wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (max 5 szt.) np. referencje [8] oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych [9] oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych [10 ] potwierdzenie wniesienia wadium - wadium wniesione w pieniądzu w wysokości 50 000 zł musi być na koncie Zamawiającego do dnia 18 lutego 2010r. do godziny 9:45 [11] informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert [12] opłaconej polisy, a w przypadku braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia [13] Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów (Dz. U. z 2009r. Nr 226,poz.1817) określa jakie dokumenty składają wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. [14]W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. [15] Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt.6.3. 7 i 8,winno być podpisane przez pełnomocnika, reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w ppkt.6.3.1 składa każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. [16] Wykaz części zamówienia- których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom- na formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl i www.nysa.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzad Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarzad Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 10 z oddziałami integracyjnymi przy ul. Prusa w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 1 w Nysie
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Przygotowywanie i dowóz posiłków dla świadczeniobiorców Dziennego Domu Pobytu w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.