eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekWYKONYWANIE W 2014 ROKU OPERATÓW SZACUNKOWYCH W SPRAWIE OKREŚLENIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH, PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO ORAZ WZROSTU WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Turek: WYKONYWANIE W 2014 ROKU OPERATÓW SZACUNKOWYCH W SPRAWIE OKREŚLENIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH, PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO ORAZ WZROSTU WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI
Numer ogłoszenia: 25712 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE W 2014 ROKU OPERATÓW SZACUNKOWYCH W SPRAWIE OKREŚLENIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH, PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO ORAZ WZROSTU WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania następujący zakres rzeczowy usług: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia: 1)wartości nieruchomości lokalowych wraz z wartością udziału w gruncie - ZADANIE NR 1; 2)wartości nieruchomości gruntowych bez części składowych - ZADANIE NR 2; 3)wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości lokalowej, dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek- ZADANIE NR 3; 4)wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek - ZADANIE NR 4; 5)wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wydaniem decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art. 98a ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz opinii dotyczących braku wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału - ZADANIE NR 5; 6)wartości nieruchomości gruntowych jako przedmiotu prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego dla celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz dla celów sprzedaży prawa użytkowania wieczystego dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu - ZADANIE NR 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, które będą wykonywać zamówienie w zakresie opracowania operatów szacunkowych muszą legitymować się uprawnieniami zawodowymi w zakresie szacowania nieruchomości, nadanymi w trybie przepisów rozdziału 4 działu V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, stanowiącymi podstawę do dokonania wpisu do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych lub uprawnieniami zawodowymi nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących w tym zakresie przepisów i uznanymi za uprawnienia zawodowe równorzędne z uprawnieniami o których mowa w ustawie o gospodarce nieruchomościami lub kwalifikacjami zawodowymi uznanymi na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów ul. Kaliska 59 p. 122 62-700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Klientów ul. Kaliska 59 p. 122 62-700 Turek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości lokalowych wraz z wartością udziału w gruncie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości lokalowych wraz z wartością udziału w gruncie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości gruntowych bez części składowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości gruntowych bez części składowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości lokalowej, dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości lokalowej, dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wydaniem decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art. 98a ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz opinii dotyczących braku wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wydaniem decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art. 98a ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz opinii dotyczących braku wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości gruntowych jako przedmiotu prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego dla celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz dla celów sprzedaży prawa użytkowania wieczystego dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości gruntowych jako przedmiotu prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego dla celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz dla celów sprzedaży prawa użytkowania wieczystego dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.