Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Nowa Dęba: PN-43/NT.IV/08 - Wykonanie przyłączy teletechnicznych i informatycznych do budynku wymiennikowni kotłowni przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie.
Numer ogłoszenia: 257190 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-43/NT.IV/08 - Wykonanie przyłączy teletechnicznych i informatycznych do budynku wymiennikowni kotłowni przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłączy teletechnicznych do budynku wymiennikowni kotłowni w Szpitalu Powiatowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 1A w Nowej Dębie. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Instalacja telefoniczna: a. wykonanie nowoprojektowanej kanalizacji teletechnicznej wraz z osadzeniem studzienki typ SK2; b. ułożenie przewodów telefonicznych w istniejącej i nowo wykonanej kanalizacji teletechnicznej wraz z montażem osprzętu w studzienkach oraz wprowadzeniem przewodów do adaptowanego budynku administracyjnego (pomieszczenie techniczne); c. wykonanie rozszycia kabli telefonicznych oraz połączenia ich z istniejącą siecią telefoniczną znajdującą się w studzienkach teletechnicznych przy budynku obecnego budynku administracji oraz w adaptowanym budynku administracyjnym; d. wykonanie rozszycia kabla telefonicznego z pomieszczenia technicznego do serwerowi w adaptowanym budynku administracyjnym; e. krosowanie przewodów w pomieszczeniach adaptowanego budynku administracyjnego z wykonaną instalacją telefoniczną; f. wymiana uszkodzonego przewodu telefonicznego oraz zabezpieczenie uszkodzonej kanalizacji teletechnicznej; 2.2. Instalacja światłowodowa: a. ułożenie światłowodów w istniejącej kanalizacji teletechnicznej i wprowadzenie do adaptowanego budynku administracyjnego (pomieszczenie serwerowni); b. przecięcie i połączenie (mufowanie) czterech światłowodów wchodzących do obecnego budynku administracji metodą spawania w studzience teletechnicznej oraz połączenie z nowo położonymi światłowodami biegnącymi do adaptowanego budynku administracji; c. ułożenie światłowodów w korytach kablowych w adaptowanym budynku administracji; d. montaż skrzynki zapasu światłowodu w adaptowanym budynku administracji; e. montaż szafy dystrybucyjnej w pomieszczeniu serwerowni oraz montażem wszystkich jej elementów; f. montaż panela światłowodowego, wykonanie spawu światłowodów oraz wykonanie pomiarów reflektometrycznych wykonanych torów światłowodowych; g. wykonanie krosowania torów sieci LAN wykonanej w adaptowanym budynku administracji; h. uruchomienie wykonanej instalacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 31.35.21.00 - 31.35.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokosci 500 zł /słownie: pięćset złotych/III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: Oferenci winni spełniać wymagania określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na załączniku nr 2 SIWZ. b. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wykaz, co najmniej jednego lub więcej, wykonanego należycie zamówienia o podobnym charakterze tj.: budynki związane ze Służbą Zdrowia, szkołach i budynkach użyteczności publicznej, sieciach handlowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 45 000 zł wraz z VAT, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert. Wykaz sporządzony przez Wykonawcę powinien zawierać: przedmiot zamówienia, wartość brutto z VAT, okres realizacji, nazwę i adres odbiorcy zamówienia i należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (referencje); b. Stwierdzające, że osoby sprawujące bezpośredni nadzór nad realizacją zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Kierownik Budowy - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; 4. Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy. 5. Wykonawcy winni złożyć ofertę zabezpieczoną wymaganym wadium i przygotowaną zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość ofert: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.2).2 i III.2).3, oferta winna zawierać: 1. Formularz Oferta cenowa - na załączniku nr 1 SIWZ. 2. Podpisany i parafowany na każdej stronie wzór umowy- na załączniku nr 3 SIWZ. 3. Uproszczone kosztorysy obejmujące wszystkie roboty, sporządzone z podziałem na elementy jak w formularzu oferty, zawierający ceny jednostkowe robót wraz z narzutami (bez VAT), wykaz materiałów z cenami bez VAT, z podaniem nośników cenotwórczych ( stawka rg, narzuty, zysk). 4. Oświadczenie sporządzone przez Wykonawcę, że roboty budowlane określone ofertą zostaną wykonane siłami własnymi lub wykaz podwykonawców. 5. Formularz Zwrot wadium - na załączniku nr 6 SIWZ. 6. Potwierdzenie złożenia wadium. /w formie pieniężnej jako pierwsza strona oferty/. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
39-460 Nowa Dęba, ul. M. Curie - Skłodowskiej nr 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie 39-460 Nowa Dęba, ul. M. Curie - Skłodowskiej nr 1a - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 2 części
- Dostawa środków czystości oraz produktów chemicznych do utrzymania czystości (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1121R relacji Suchorzów - Gawłuszowice w zakresie budowy chodnika w Baranowie Sandomierskim i Dymitrowie Małym
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.