Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-01
Niwiska: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niwiska do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Numer ogłoszenia: 257192 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niwiska , Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 017 2279002 w. 33, faks 017 2279341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwiska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niwiska do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Informacje o możliwości zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych: We wszystkich miejscach specyfikacji istotnych warunków zamówienia /zwanej dalej w skrócie SIWZ/ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta lub zdjęć jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące poprawienie parametrów technicznych, b) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie części wymienione w niniejszej specyfikacji. 1.2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części. Oferty powinny być złożone oddzielnie dla każdej części. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niwiska do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie: CZĘŚĆ I - Organizacja placów zabaw dla 6 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych. W ramach zadania zostanie doposażonych 6 placów zabaw przy szkołach podstawowych w: Niwiskach, Przyłęku, Kosowach, Siedlance, Trześni, Hucisku. Szkoła Podstawowa w Niwiskach - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (ścianka wspinaczkowa, sprężynowiec), wykonanie nawierzchni bezpiecznej. Szkoła Podstawowa w Przyłęku - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (zestaw zabawowy). Szkoła Podstawowa w Kosowach - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (piaskownica) oraz wykonanie ogrodzenia. Szkoła Podstawowa w Siedlance - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (huśtawka - bocianie gniazdo) oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni. Szkoła Podstawowa w Trześni - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (lokomotywa z wagonem) i elementów małej architektury (ławka z wieszakiem). Szkoła Podstawowa w Hucisku - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak ślimak, huśtawka, ważka) i elementów małej architektury (ławka z oparciem) oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni. Dopuszczalna jest zmiana wymiarów poszczególnych urządzeń opisanych w przedmiocie zamówienia, jednakże muszą one posiadać właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub zbliżone do tych, które zostały określone w SIWZ. CZĘŚĆ II - Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń w 6 oddziałach przedszkolnych. Zakres zadania obejmuje: 1. dostosowanie toalet do potrzeb dzieci przedszkolnych w 6 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalek, pojemników na papier, pojemników na mydło, misek ustępowych, podgrzewaczy wody, półeczek na kubeczki, luster, spłuczki, podestów dziecięcych, uchwytów na papier toaletowy, kosz do WC, szczotka do WC, toaletę, podestów pod toaletę, podgrzewaczy do wody z baterią, nakładek sedesowych) oraz zmodernizowana zostanie toaleta dla personelu w 5 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalki z szafką, umywalek, pojemników na mydło, pojemników na ręczniki, luster, podgrzewaczy wody z baterią). 2. wyposażenie 6 oddziałów przedszkolnych w 6 szkołach podstawowych - dostawa wraz z montażem (w przypadku sprzętu ICT także instalacja oprogramowania): urządzeń do utrzymania czystości (odkurzacze, pralki, wózki do sprzątania); wyposażenia kuchni (wyparzarki, zmywarko-wyparzarki, zlew z syfonem i baterią, szafy pod zlew, podgrzewacz wody, szafy do przechowywania naczyń, zestawy naczyń i garnków, łyżki wazowe, sztućce, itp.), wyposażenia do sal przedszkolnych (zestawy meblowe, meble wypoczynkowe, stoliki, krzesełka, dekoracje, dywany, rolety itd.), wyposażenia szatni (ławki, szafki), sprzętu ICT z oprogramowaniem (laptopy, drukarki, projektory multimedialne, tablice interaktywne) oraz dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. Dopuszczalna jest zmiana wymiarów poszczególnych urządzeń opisanych w przedmiocie zamówienia jednakże muszą one posiadać właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub zbliżone do tych, które zostały określone w SIWZ. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera: a) dla części I - dokumentacja: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna (zał. nr 7 do SIWZ), szczegółowy formularz zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ) b) dla części II- dokumentacja: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna (zał. nr 7 do SIWZ), szczegółowy formularz zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4, 39.14.10.00-2, 39.16.10.00-8, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 35.11.13.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,: a) CZĘŚĆ I - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył zadania obejmujące budowę, rozbudowę lub przebudowę i urządzenie placów zabaw w zakresie równoważnym do zadania objętego przedmiotem zamówieniem; b) CZĘŚĆ II - Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 2. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 - dla części I przedmiotu zamówienia i załącznik nr 6a dla części II przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Niwiskach, 36- 147 Niwiska 430, pokój Nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Niwiskach, pokój Nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placów zabaw dla 6 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania zostanie doposażonych 6 placów zabaw przy szkołach podstawowych w: Niwiskach, Przyłęku, Kosowach, Siedlance, Trześni, Hucisku. Szkoła Podstawowa w Niwiskach - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (ścianka wspinaczkowa, sprężynowiec), wykonanie nawierzchni bezpiecznej. Szkoła Podstawowa w Przyłęku - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (zestaw zabawowy). Szkoła Podstawowa w Kosowach - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (piaskownica) oraz wykonanie ogrodzenia. Szkoła Podstawowa w Siedlance - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (huśtawka - bocianie gniazdo) oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni. Szkoła Podstawowa w Trześni - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (lokomotywa z wagonem) i elementów małej architektury (ławka z wieszakiem). Szkoła Podstawowa w Hucisku - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak ślimak, huśtawka, ważka) i elementów małej architektury (ławka z oparciem) oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni. Dopuszczalna jest zmiana wymiarów poszczególnych urządzeń opisanych w przedmiocie zamówienia, jednakże muszą one posiadać właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub zbliżone do tych, które zostały określone w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń w 6 oddziałach przedszkolnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: 1. dostosowanie toalet do potrzeb dzieci przedszkolnych w 6 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalek, pojemników na papier, pojemników na mydło, misek ustępowych, podgrzewaczy wody, półeczek na kubeczki, luster, spłuczki, podestów dziecięcych, uchwytów na papier toaletowy, kosz do WC, szczotka do WC, toaletę, podestów pod toaletę, podgrzewaczy do wody z baterią, nakładek sedesowych) oraz zmodernizowana zostanie toaleta dla personelu w 5 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalki z szafką, umywalek, pojemników na mydło, pojemników na ręczniki, luster, podgrzewaczy wody z baterią). 2. wyposażenie 6 oddziałów przedszkolnych w 6 szkołach podstawowych - dostawa wraz z montażem (w przypadku sprzętu ICT także instalacja oprogramowania): urządzeń do utrzymania czystości (odkurzacze, pralki, wózki do sprzątania); wyposażenia kuchni (wyparzarki, zmywarko-wyparzarki, zlew z syfonem i baterią, szafy pod zlew, podgrzewacz wody, szafy do przechowywania naczyń, zestawy naczyń i garnków, łyżki wazowe, sztućce, itp.), wyposażenia do sal przedszkolnych (zestawy meblowe, meble wypoczynkowe, stoliki, krzesełka, dekoracje, dywany, rolety itd.), wyposażenia szatni (ławki, szafki), sprzętu ICT z oprogramowaniem (laptopy, drukarki, projektory multimedialne, tablice interaktywne) oraz dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. Dopuszczalna jest zmiana wymiarów poszczególnych urządzeń opisanych w przedmiocie zamówienia jednakże muszą one posiadać właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub zbliżone do tych, które zostały określone w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.16.10.00-8, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 35.11.13.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.