Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Krynica: Dostawa materiałów do budowy alejek na cmentarzu komunalnym w Krynicy - Zdroju przy ul. Kraszewskiego.
Numer ogłoszenia: 257200 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4715320 w. 135, fax 018 4715653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do budowy alejek na cmentarzu komunalnym w Krynicy - Zdroju przy ul. Kraszewskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: Dostawy materiałów do budowy alejek na cmentarzu komunalnym w Krynicy - Zdroju przy ul. Kraszewskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów do budowy alejek na cmentarzu komunalnym w Krynicy - Zdroju przy ul. Kraszewskiego w ilości: - kostka brukowa Stare Miasto gr. 8 cm, kolor: szary - w ilości 850 m2 - obrzeże trawnikowe 8x30x100 kolor: szary - w ilości 1092 mb - kręgi zbrojone Ø 100 - w ilości 8 mb - kręgi zbrojone Ø 50 - w ilości 10 mb - korytka ściekowe 50x50 głębokości 15 cm - w ilości 209 mb. Miejsce dostawy: Baza Urzędu Miejskiego w Krynicy - Zdroju przy ul. Kraszewskiego 171.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54793,6 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe WITECKI JERZY - KAWULA MAREK Spółka Jawna, Powroźnik 188, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 54793,60
- Oferta z najniższą ceną: 54793,60 / oferta z najwyższą ceną: 71343,98
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.