eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na dostawę sprzętu komputerowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na dostawę sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 257207 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368234 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Żołnierska 16/201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, faks 089 5279788.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na dostawę sprzętu komputerowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 1) Komputer stacjonarny (PC) z oprogramowaniem biurowym - zakup - 33 szt. 2) Monitor LCD 21,5-22 - 21 szt. 3) Monitor LCD 20- 2 szt. Zadanie 2 1) Dysk HDD 2,5 1TB HDD zewnętrzny - zakup szt. 1 2) Zasilacz awaryjny UPS o mocy 550 VA - zakup szt. 5 3) Zasilacz awaryjny UPS o mocy 2200 VA Rack - zakup szt. 1 4) Drukarka atramentowa kolorowa przenośna z akumulatorem - zakup szt. 1 5) PenDrive o pojemności 32 GB - zakup szt. 5 6) Kabel sieciowy szpula 305m - zakup szt. 2 7) Gniazdo natynkowe kat.5e, podwójne ekranowane - zakup - szt. 10 8) Ładowarka akumulatorów 4AA/4AAA + akumulatory - ilość 4 zestawy 9) Klawiatura USB -zakup -szt. 3 10) Zasilacz ATX do komputera szt. 2 11) Mysz optyczna Wireless -zakup - szt. 17 12) Skaner płaski - zakup - szt.2 13) Listwa zasilająca przeciwprzepięciowa 6gniazd - zakup - szt. 4 14) Dysk HDD 3,5 wewnętrzny do serwera - zakup - szt 2. 15) Drukarka atramentowa kolorowa - zakup szt. 7 16) Drukarka atramentowa kolorowa ze skanerem, faksem - zakup szt. 2 17) Drukarka atramentowa kolorowa - zakup szt. 3 18) Drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa - zakup - szt. 1 19) Drukarka laserowa monochromatyczna - zakup - szt. 5 20) Drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa - zakup - szt. 2 21) Drukarka laserowa monochromatyczna mała - zakup - szt. 1 22) Pamięć 2Gb DDR3 do komputera- zakup szt. 2 23) Mysz USB - zakup szt. 3 Zadanie 3 1) Serwer poleasingowy - zakup - 2 szt. Zadanie 4 1) Laptop 15,6 z oprogramowaniem biurowym - sztuk 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.82.00.00 - Serwery 31.61.68.25 - 31.61.68.25 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadania 1- Komputery stacjonarne z oprogramowaniem biurowym, monitory LCD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Yamo Sp.z o.o. Odział Katowice, ul. Rozdzieńskiego 188b, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89349,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83286,99

  • Oferta z najniższą ceną: 81948,75 / Oferta z najwyższą ceną: 162666,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie 2-Różny sprzęt komputerowy, akcesoria komputerowe, drukarki atramentowe i laserowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Replay Grzegorz Żebrowski, ul. Dąbrowszczaków 39/413, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27557,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30299,82

  • Oferta z najniższą ceną: 30299,82 / Oferta z najwyższą ceną: 34215,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3-serwer poleasingowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Defile Krzysztof Nowakowski, ul. Słowackiego 13/2, 10-277 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5474,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5977,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5977,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5977,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4- Laptop z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Parser Sp. z o.o., ul. Szlenkierów 1/33, 01-181 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5602,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5566,98

  • Oferta z najniższą ceną: 5566,98 / Oferta z najwyższą ceną: 6888,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.