To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Zabrze: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2014 - 2016 na terenie miasta Zabrze - STREFA I POŁUDNIOWA.
Numer ogłoszenia: 25724 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 475010 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej, ul. Piastowska 11, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 277 68 00, faks 32 277 68 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2014 - 2016 na terenie miasta Zabrze - STREFA I POŁUDNIOWA..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Miasta Zabrze (tzw. STREFA I Południowa) w latach 2014 - 2016, w szczególności w zakresie objętym załączonym do SIWZ planem sytuacyjnym. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Inspektora Nadzoru miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia poza w/w obszarem, jednakże wyłącznie w granicach administracyjnych Miasta Zabrze. W zakres zamówienia wchodzi wykonywanie drogowych robót utrzymaniowych, a w szczególności: - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty brukarskie, - roboty bitumiczne, - rozbiórkowe, - prace o charakterze konserwacyjno - naprawczym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - opracowywanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez zarządcę drogi; - wykonywanie, utrzymywanie oznakowania zgodnie z w/w projektem; - przywracanie oznakowania do stanu pierwotnego; - podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym i protokołem przekazania terenu budowy; - wykonanie dla celów inwentaryzacji i dowodowych (w szczególności w sprawach odszkodowawczych) dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym odrębnymi przepisami i/lub wg zaleceń inspektora nadzoru (w szczególności zdjęcia w formie elektronicznej przed i po wykonaniu robót, oraz szkicu); Wykonawca musi być dyspozycyjny przez całą dobę i realizować polecenia Zamawiającego: A) zgodnie z protokołem zgłoszeniowym: - zabezpieczenie elementów pasa drogowego, jego utrzymywanie w należytym stanie do czasu podjęcia działań remontowych - podjęcie wykonania remontu cząstkowego, - podjęcie działań w przypadkach awaryjnych. Koszty związane z powyższym zakresem muszą być uwzględnione w kosztach ogólnych. B) zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy: - rozpoczęcie remontu obiektu, - zakończenie remontu obiektu. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami zawartymi w treści wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami i normami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ, na którą składają się: - przedmiar - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Plan sytuacyjny (obrazujący obszar/zakres STREFY I POŁUDNIOWEJ) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w terminie od dnia 01.01.2014r. do 31.12.2016r. lub do czasu wykorzystania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania (w zależności od tego co nastąpi wcześniej). Jeżeli udzielenie zamówienia nastąpi po dniu 01.01.2014r. z przyczyn niezależnych od Zamawiającego - obowiązujący jest termin wykonania zamówienia od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2016r. lub do czasu wykorzystania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania (w zależności od tego co nastąpi wcześniej). Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zleceń Zamawiającego w następujących terminach: 1. Termin zabezpieczenia elementów pasa drogowego do 1 godz. od momentu zgłoszenia. 2. Termin podjęcia działań remontowych w przypadkach awaryjnych do 3 godz. od momentu zgłoszenia. 3. Termin wykonania remontu cząstkowego - zgodnie z ustaleniami określonymi w specyfikacji technicznej lub przez inspektora nadzoru w protokole zgłoszeniowym. 4. Termin rozpoczęcia remontu obiektu przekazanego protokołem przekazania terenu budowy - zgodnie z ustaleniami określonymi przez inspektora nadzoru we wskazanym protokole , do 7 dni od daty przekazania. 5. Termin zakończenia remontu obiektu - określony przez Inspektora Nadzoru na podstawie zakresu i procesów technologicznych, wskazany w protokole przekazania terenu budowy. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres 24 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Robót Drogowych ORFIN Sp. z o. o. Sp. komandytowa, Ul. Sikorskiego 5A, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 851769,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 949873,90
Oferta z najniższą ceną: 907296,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1184328,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- WYKONANIE POMIARÓW STĘŻEŃ WYBRANYCH ZANIECZYSZCZEŃ Z WYKORZYSTANIEM BEZZAŁOGOWYCH STATKÓW POWIETRZNYCH.
- DOSTAWA WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO E (GZ-50)
- Utrzymanie i eksploatacja cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.