eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług ochrony fizycznej budynku i posesji Biura Funduszu, monitoringu czynnego i konwojowania środków płatniczych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Warszawa: Świadczenie usług ochrony fizycznej budynku i posesji Biura Funduszu, monitoringu czynnego i konwojowania środków płatniczych.
Numer ogłoszenia: 257265 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, fax 022 5055275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz Celowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony fizycznej budynku i posesji Biura Funduszu, monitoringu czynnego i konwojowania środków płatniczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całodobowa, stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia budynku i posesji przy al. Jana Pawła II 13 w Warszawie świadczona przez trzech pracowników ochrony, posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia, jednolicie umundurowanych stosownie do wypełnianych zadań,posiadających imienne identyfikatory i wyposażonych w środki ochronne, w dni powszednie, soboty, niedziele i święta, obejmująca również monitoring bierny sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku Biura Funduszu, wg wyszczególnienia: a) 2 pracowników ochrony całodobowo, b) 1 pracownik ochrony w godzinach 7:00-17:00 w Recepcji budynku, prowadzący również rejestr ewidencji osób wchodzących do siedziby Zamawiającego, wydający przepustki jednorazowe i identyfikatory w dni pracy Zamawiającego, 2. Całodobowy monitoring czynny sygnałów lokalnego systemu alarmowego zapewniający gotowość podjęcia interwencji w sytuacjach zagrożenia (napadu bądź rabunku) przez uzbrojoną zmotoryzowaną załogę na każdy sygnał emitowany przez monitorowany system. 3. Konwojowanie środków płatniczych poniżej 1 jednostki obliczeniowej z siedziby Zamawiającego do wyznaczonego przez Zamawiającego banku i z powrotem. Zamawiający informuje, że szacunkowa ilość konwojów w skali roku wynosi 17 (około 34 godz.). 4. W celu potwierdzenia realizacji nałożonych na Wykonawcę obowiązków, zapisanych w projekcie umowy - Zał. nr 4 do Specyfikacji, zamontuje on (na własny koszt) na każdym piętrze budynku (łącznie 12 punktów) elektroniczny system wymuszający i rejestrujący obchody obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.50.00 - Usługi patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.50.00 - Usługi patrolowe Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1 ustawy, 2. prowadzą działalność w zakresie będącym przedmiotem zamówienia na podstawie koncesji wydanej przez MSWiA, 3. dysponują co najmniej 7 (siedmioma) osobami legitymującymi się uprawnieniami niezbędnymi do wykonywania zamówienia, tzn. licencjami pracownika ochrony fizycznej I stopnia, 4. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, za szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych), 5. w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie przez okres co najmniej 12 miesięcy minimum trzy zamówienia w zakresie ochrony obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 5.000 m2 każdy, przy czym przez obiekt użyteczności publicznej rozumie się obiekt wskazany w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., nr 75 poz. 690 z późn. zm.). Zamawiający dokona kwalifikowania Wykonawców na podstawie art. 24 ustawy m.in. w oparciu o wymagane dokumenty rozdziału IX Specyfikacji, na zasadzie spełnia/nie spełnia, a następnie badania ofert w oparciu o art. 89 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, wymaganych od Wykonawców, które należy dostarczyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do Specyfikacji część A). 6. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. 7. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia, za szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). 8. Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w rozdziale VIII pkt 3 Specyfikacji posiadają aktualne licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 9. Wykaz zamówień (zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji), potwierdzających spełnianie warunku określonego w rozdziale VIII pkt. 5 Specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione zamówienia zostały wykonane w sposób należyty (np. referencje). UWAGA: 10. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 10.1 w pkt. 1, 4 i 3 - składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 10.2 w pkt. 2 - składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 10.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 10.1 lit. a i c oraz w pkt. 10.2 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 10.1 lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1 i 10.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt. 10.3 stosuje się odpowiednio. II. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę. 1. W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w pkt I podpunkt 1, 2, 3, 4 i 6. Oświadczenie wymienione w pkt I podpunkt 5 (załącznik nr 2 do Specyfikacji część B) może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2. Dokument wymieniony w pkt I podpunkt 9 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten Wykonawca, który spełnia wymagany warunek. Dokumenty wymienione w pkt I podpunkt 7 i 8 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub Ci spośród Wykonawców, którzy spełniają wymagany warunek łącznie. 2. Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 3. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja. 4. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty, o którym mowa w rozdziale XV pkt 6 Specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych al. Jana Pawła II nr 13 00-828 Warszawa pokój 802..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II nr 13 Kancelaria - parter (pokój nr 2)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty certyfikat ISO lub/i AQAP, potwierdzający, że Wykonawca działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001:2000 (identycznej z normą PN-EN ISO 9001:2001) lub/i AQAP, w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu równoważnego, wydanego przez odpowiedni podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie usługi będącej przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.