Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Busko-Zdrój: Zakup sprzętu audiowizualnego i komputerowego oraz urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni dydaktycznych w ramach realizacji Projektu Dodatkowe umiejętności praktyczne i wiedza - szansą na sukces zawodowy.
Numer ogłoszenia: 257289 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Buski , ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3783051, faks 041 3783578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu audiowizualnego i komputerowego oraz urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni dydaktycznych w ramach realizacji Projektu Dodatkowe umiejętności praktyczne i wiedza - szansą na sukces zawodowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Notebook (laptop) - 30 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 2. Tablica interaktywna z oprogramowaniem, głośnikami, projektorem multimedialnym z usługą montażu - 3 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 3. Projektor krótkoogniskowy multimedialny z uchwytem 3 szt zgodnie opisanymi parametrami w SIWZ 4. Głośniki aktywne - 3 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 5. Przyłącze ścienne - 3 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 6. Drukarki - 9 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 7. Tablety + etui - 30 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 8. Tester okablowania - 10 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 9. Komputer - serwer - 1 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 10.MS Windows Serwer 2012 Foundation - 1 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 11.Zestaw panelowy - 1 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 12.Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym 1 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ 13.Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrohydraulicznym - 1 szt zgodnie z opisanymi parametrami w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.00.00-2, 38.65.21.00-1, 31.00.00.00-6, 31.61.00.00-5, 31.70.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium na zadanie nr 1 - w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł, 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium na zadanie nr 2 - w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł, 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium na zadanie 1 i zadanie 2 może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620 z późn. zm.). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nadwiślański Banku Spółdzielczy w Solcu-Zdroju, Oddział Busko-Zdrój Nr rachunku 92 8517 0007 0010 0070 7563 0016, z dopiskiem - Wadium na zadanie nr .....(wpisać nr zadania, na które składana jest oferta)........... . Nr postępowania KP.042.7.10.2013.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadania nr 1. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 100 000,00 PLN każda. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Dla zadania nr 2. Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zamianę zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach nie gorszych od zaoferowanego w przypadku zaprzestania produkcji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.powiat.busko.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 08:55, miejsce: Ofertę należy w Biurze Obsługi Interesanta (hol) w Starostwie Powiatowym w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój lub przesłać pocztą..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt audiowizualny i komputerowy stanowiący wyposażenie pracowni dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt audiowizualny i komputerowy stanowiący wyposażenie pracowni dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.00.00-2, 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia stanowiące wyposażenie dydaktyczne pracowni mechanicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia stanowiące wyposażenie dydaktyczne pracowni mechanicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.61.00.00-5, 31.70.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Usługa ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Busko-Zdrój
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- "Zakup i dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 t ze skrzynią ładunkową wywrotką"
- Dzierżawa systemów wspomagania udzielania zabiegów rehabilitacyjnych w 21 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym SP ZOZ w Busku-Zdroju
- "Opracowanie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków (EGiB) dla 22 obrębów ewidencyjnych gm. Pacanów"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wysokowydajnego komputera przenośnego
- Wyposażenia Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki (...)"
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla wybranych szkół z terenu Gminy Strzyżewice"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.