To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Kraków: Usługi serwisowe zintegrowanego systemu informatycznego ASIMS+ w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 257307 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248417 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe zintegrowanego systemu informatycznego ASIMS+ w okresie 24 miesięcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczny serwis i asysta techniczna Systemu obejmujące: 1) Utrzymywanie potencjału możliwości technicznych, intelektualnych i organizacyjnych Zleceniobiorcy, niezbędnego do zapewnienia Zamawiającemu poziomu usług serwisowych zapewniających bezpieczną eksploatację Systemu. 2) Uaktualnianie wersji Systemu(wraz z wdrożeniem i szkoleniem), uwzględniające aktualny stan przepisów prawa powszechnie obowiązującego, ze szczególnym uwzględnieniem: - ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (z późn. zm.), - ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (z późn. zm.), - ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (z późn. zm.) , - ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (z poźn. zm.), - ustawiy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (z późn. zm.), - ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (z późn. zm.). 3) Utrzymanie ciągłej gotowości serwisowej w okresie trwania umowy. 4) Udzielanie nielimitowanych konsultacji telefonicznych (hot-line w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze) w przypadku wystąpienia problemów eksploatacyjnych u Zamawiającego. 5) Konserwowanie wersji Systemu zakupionej przez Zamawiającego na podstawie Umowy kupna-sprzedaży z dnia 15.11.1999r. oraz umowy ZP/0089/2008 z dnia 8 lipca 2008 r., z uwzględnieniem dokonanych w czasie wdrożenia, wcześniejszych umów serwisowych i zleceń dodatkowych modyfikacji oraz zmian, 6) Utrzymywanie parametrów wydajnościowych (zapobieganie ich obniżeniu). 7) Wspieranie i nadzorowanie wykonywania złożonych operacji na bazie danych, w rodzaju zamknięcia roku rozliczeniowego, emisji PIT-ów, importu danych studentów, zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego itp. 8) Interwencje serwisowe na wezwanie Zamawiającego - usuwanie i naprawianie nie wykrytych wcześniej błędów, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z eksploatacją systemu. 9) Wykonywanie drobnych prac adaptacyjnych lub związanych z pielęgnacją systemu. Za prace drobne uznaje się prace programistyczne niewymagające zmiany struktury bazy danych pociągającą za sobą konwersję istniejących danych) 10) Zapewnienie następującego trybu obsługi sytuacji awaryjnych: interwencje poprzez oddelegowanie do Zamawiającego kompetentnego przedstawiciela w terminie: - do 24 godzin od otrzymania pisemnego powiadomienia (e-mail, fax), w przypadku awarii oprogramowania, - do 3 dni w przypadku błędów oprogramowania, - do 14 dni w przypadku usterki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUPRA Sp. z o.o., ul. Rakuś 18, 30-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 826560,00
Oferta z najniższą ceną: 826560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 826560,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, Ze względu na oryginalne, autorskie rozwiązania w zakresie technik bazodanowych (środowisko programistyczne Supra 4gl, moduł dostępowy Supra MDC) zastosowane przez producenta - firmę Supra Sp. z o.o. w eksploatowanym przez Akademię Górniczo-Hutniczą zintegrowanym systemie zarządzania ASIMS+, firma Supra Sp. z o.o. jest jedynym podmiotem mogącym świadczyć specjalistyczny serwis swojego oprogramowania (art. 67 ust. 1, pkt 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Prawo zamówień publicznych z późn. zmianami). Dostawca oprogramowania - firma Supra Sp. z o.o., Kraków, ul. Rakuś 18 jest właścicielem autorskich praw majątkowych do kodu źródłowego, wykonywalnego oraz dokumentacji zakupionego systemuASIMS+. Dostęp osób trzecich do kodów źródłowych oprogramowania jest ograniczony przez przepisy prawa autorskiego oraz postanowienia umowy licencyjnej (par. 7 załącznika nr 3.1 do umowy kupna-sprzedaży z dnia 08 lipca 2008 r.), (art. 67 ust. 1, pkt 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Prawo zamówień publicznych z późn. zmianami).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.