Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Gdańsk: Dostawa materiałów jednorazowych, końcówek specjalistycznych, materiałów zużywalnych, szkła laboratoryjnego, pojemników na odpady oraz odzieży ochronnej - 11 części
Numer ogłoszenia: 257324 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku , ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3023252, faks 058 3023962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowych, końcówek specjalistycznych, materiałów zużywalnych, szkła laboratoryjnego, pojemników na odpady oraz odzieży ochronnej - 11 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowych, końcówek specjalistycznych, materiałów zużywalnych, szkła laboratoryjnego, pojemników na odpady oraz odzieży ochronnej - 11 części: Część I - Drobne szkło laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych zwierząt - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4a. Część II - Materiały jednorazowe do hodowli komórkowych - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4b. Część III - Odzież ochronna i zabezpieczająca do diagnostyki chorób zakaźnych zwierząt - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4c. Część IV - Płytki Petriego, ezy, pałeczki i głaszczki - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4d. Część V - Szkiełka mikroskopowe podstawowe i nakrywkowe używanych do diagnostyki chorób zakaźnych zwierząt - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4e. Część VI - Narzędzia sekcyjne i inne przyrządy drobne używane w diagnostyce chorób zakaźnych zwierząt - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4f. Część VII - Materiały pomocnicze do analiz laboratoryjnych - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4g. Część VIII - Woreczki, taśmy wskaźnikowe i statywy - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4h. Część IX - Szkło laboratoryjne klasy A używane do diagnostyki chorób zakaźnych zwierząt - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4i. Część X - Materiały drobne jednorazowe i wielorazowe - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4j. Część XI - Pojemniki na odpady z diagnozowania, leczenia i profilaktyki weterynaryjnej - zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 4k. Pojemniki na odpady 60L winny mieć wykonane badanie zgodne z normą ASTM-F2132-01 dotyczące odporności na przebicie - wyniki badań należy dołączyć do oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 35.11.34.10 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Na Stoku 50,
80-958 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk Sekretariat (pok. 410).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie usługi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracę), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych na terenie Miasta Gdańska
- Sukcesywna dostawa dichlorku radu 223-Ra dla UCK
- Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! Oświetlenie parku Chirona" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
- Dostawa drobnego sprzętu AGD, produktów gospodarczych i innych wyrobów , TP-59/25/JP
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.