Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Lubin: dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 257445 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax. 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu i aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu i aparatury medycznej wg specyfikacji ilościowo asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00 - 24.49.65.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu : - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i Załącznikiem Nr 2 do oferty. 2. Oferty składane przez Wykonawców występujących wspólnie. a) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. c) Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605 ). 4.W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie : a) dokumenty dopuszczenia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93 poz. 896 b) karty charakterystyk substancji niebezpiecznej ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r - Dz. U. Nr 140 poz. 1171 ) do oferowanych odczynników. c) oryginalne materiały informacyjne potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych urządzeń z zaznaczeniem wymaganego opisu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty, c) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) dokumenty dopuszczenia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896 - dla oferowanych odczynników i oferowanego do dzierżawy sprzętu i aparatury medycznej). W rozumieniu tej ustawy, oferowane wyroby muszą posiadać świadectwa jakości, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych. Świadectwa, o których mowa muszą być dołączone do każdego pakietu, z wyraźnym zaznaczeniem numeru pakietu i pozycji, których dotyczą. f) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r - Dz. U. Nr 140 poz. 1171 ) do oferowanego przedmiotu zamówienia. g) oryginalne materiały informacyjne potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych aparatów. h) warunki gwarancji, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do oferty, i) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. j) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. k) wypełniony Załącznik Nr 5 do oferty - Podwykonawcy - tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej,59-300 Lubin, ul. Bema 6, Dział Zamówień Publicznych, pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: testy do oznaczeń glukozy i mleczanów metodą czujnika chipowego wraz z dzierżawą analizatora z oprzyrządowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1- glukoza -50000 oznaczeń poz.2- mleczany - 1000 oznaczeń poz.3-asortyment kalibratorów i kontroli do w/w oznaczeń oraz płynów i materiałów zużywalnych koniecznych do eksploatacji dzierżawionego analizatora wg wykazu Wykonawcy, poz.4 - dzierżawa analizatora zgodnie z parametrami opisanymi w Załączniku Nr 1/ 2 siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: elektroforeza białek na żelu agarozowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1- 500 oznaczeń poz.2- dzierżawa densytometru wg parametrów opisanych w Załączniku Nr 2/2 siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
więcej: przetargi w Lubinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.