Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Grójec: Budowa 80 szt przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Grójec
Numer ogłoszenia: 257452 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec , ul. Józefa Piłsudskiego 47/12, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643091, faks 048 6642103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 80 szt przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Grójec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedsięwzięcia obejmuje: Budowę 80 szt indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Grójec wraz z podłączeniem do budynku mieszkalnego, składających się z osadnika wstępnego trzykomorowego, bioreaktora, współpracujących z studnią chłonną lub drenażem rozsączającym. Oczyszczalnia mają pracować na bazie dwóch zbiorników - osadnika wstępnego trójkomorowego i reaktora biologicznego z napowietrzanym zanurzonym złożem biologicznym. Bioreaktory powinny być gotowymi wyrobami, działającymi w technologii biologicznego złoża zanurzonego z układem napowietrzania wgłębnego, drobnopęcherzykowego z integralną komorą uśredniającą obciążenie hydrauliczne oczyszczalni oraz zintegrowanym układem transportu osadów wtórnych z powrotem do osadnika wstępnego trójkomorowego i systemem zapobiegania powstawania siarkowodoru w osadniku wstępnym trójkomorowym. Bioreaktory powinny posiadać kompletne wyposażenie wraz z autonomicznym układem sterowania oraz panelem informacyjnym o awarii urządzenia i możliwością rozbudowy o system umożliwiający przeprowadzenie procesu defosfatacji - w drodze chemicznej lub biologicznej. Nie dopuszcza się stosowania prostych rozwiązań (na bazie jednego zbiornika). Oczyszczalnie powinny posiadać uznany w Polsce i UE certyfikat dopuszczający urządzenie do obrotu oraz potwierdzające osiągania deklarowanych parametrów redukcji zanieczyszczeń w ściekach zgodnie z normą PN-EN 12566-3. Do ofert należy załączyć w / w aktualne certyfikaty. Szczegółowy zakres zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ Zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną - załącznik nr 7 do SIWZ i przedmiarem robót - załącznik nr 5..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 25 000.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia., wykażą, że zrealizowali w ostatnich 5 latach roboty o podobnym charakterze, zakresie i wartości co najmniej 600.000,00 zł każda i potwierdzą to referencjami od zamawiających, udzielą min. 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (na załączonym druku) 2) uproszczony kosztorys ofertowy (wg dołączonego kosztorysu ślepego - przedmiaru robót), z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne na okres związania ofertą zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa); 6)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 7) Wykaz zrealizowanych przez oferenta jako wykonawcy robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie(potwierdzonych referencjami inwestorów lub użytkowników). Wykaz musi zawierać wskazanie wykonania minimum 3 robót budowy przydomowych oczyszczalni lub robót kanalizacyjnych o wartości co najmniej 600.000,00 zł każda . 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy PZP (oświadczenie w załączeniu); 11) harmonogram rzeczowo - finansowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Grójec, ul. J. Piłsudskiego 47, 05 - 600 Grójec, pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekreatriat - pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Remont drogi powiatowej nr 1623W Borzęcin - Kazimierki
- Remont drogi powiatowej nr 1661W Zaborówek - Gośniewice przez msc. Kussy
- Sukcesywne dostawy oleju, produktu do smarowania pieczywa, nabiału oraz chleba.
- Dostawa mięsa i wędlin, warzyw i owoców, pieczywa i wyrobów cukierniczych oraz mrożonek dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczona odpowiedzialnością.
- Remont sali gimnastycznej w budynku PSP nr 2 w Grójcu.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji w miejscowości Bojszów przy ul. Dąbrówki wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec
- Modernizacja oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Poświętne
- Modernizacja drogi - ulicy Tłustomostkiej w Pietrowicach Wielkich
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Widnej w Wołominie".
- Przebudowa drogi gminnej nr 118788 D w Opolnicy
- Poprawa efektywności energetycznej oraz poprawa oferty turystyczno-kulturalnej na terenie Gminy Dydnia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.