eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWywóz nieczystości stałych oraz gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Olsztyn, w podziale na 10 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Olsztyn: Wywóz nieczystości stałych oraz gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Olsztyn, w podziale na 10 części
Numer ogłoszenia: 257473 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych oraz gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Olsztyn, w podziale na 10 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych oraz gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie w następujących miejscowościach: Bartoszyce, Braniewo, Elbląg, Giżycko, Gołdap, Lidzbark Warmiński, Morąg, Olsztyn, Orzysz oraz Węgorzewo. Jest to zamówienie udzielane częściach. 2. Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i internatów stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach / altanach śmietnikowych, wokół osłon / altan wskazanych przez Zamawiającego. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 8 października 2001 r.) Zamawiający wywozić będzie odpady komunalne z katalogu 20 03 01. Poprzez teren wokół osłon/altan Zamawiający rozumie teren w promieniu ok. 2 m od osłony/altany. 2) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów wielkogabarytowych pochodzących z lokali stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 8 października 2001 r.) Zamawiający wywozić będzie odpady wielkogabarytowe z katalogu 20 03 07. Poprzez teren wokół osłon/altan Zamawiający rozumie teren w promieniu ok. 2 m od osłony/altany. 3) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 8 października 2001 r.) Zamawiający wywozić będzie odpady z katalogu selektywnej zbiórki i segregacji odpadów z katalogu 15 01. 4) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów komunalnych określonych w pkt 1; 5) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik); 6) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji; 7) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera; 8) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera; 9) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających); 10) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów. 3. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 10 części:1) ZADANIE NR 1 - Bartoszyce; 2) ZADANIE NR 2 - Braniewo; 3) ZADANIE NR 3 - Elbląg; 4) ZADANIE NR 4 - Giżycko; 5) ZADANIE NR 5 - Gołdap; 6) ZADANIE NR 6 - Lidzbark Warmiński; 7) ZADANIE NR 7 - Morąg; 8) ZADANIE NR 8 - Olsztyn; 9) ZADANIE NR 9 - Orzysz; 10) ZADANIE NR 10 - Węgorzewo.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.), lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, określonych przedmiotem zamówienia, w zależności od miejsca świadczenia usług, tj. części na jaką wykonawca składa ofertę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej wydane przez właściwy organ w związku z art. 9b oraz 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmian w wysokości stawki podatku VAT, wynikających z odrębnych przepisów prawa, 2) Strony ustalają, iż w związku z trwającą prywatyzacją ilość nieruchomości WAM objętych usługą w zakresie niniejszej umowy oraz wynagrodzenie należne Wykonawcy mogą ulec zmianie. 3) W momencie powstania wspólnot mieszkaniowych w obsługiwanych budynkach, zgodnie z ustawą z dnia 24.06.1994 r. o własności lokali (Dz. U nr 80 z 2000 r. poz. 203), obiekty te zostaną automatycznie wyłączone z zakresu umowy. 4) O zmianach, o których mowa w pkt 2, 3 Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty ich wystąpienia, przekazując równocześnie informację o zaktualizowanej ilości mieszkańców na terenie objętym umową. 5) Ewentualne zmiany liczby mieszkańców Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy w pisemnym zestawieniu. W przypadku zwiększenia liczby mieszkańców zostanie zwiększone wynagrodzenie brutto poprzez podpisanie przez strony aneksu do umowy. Od dnia obowiązywania aneksu do rozliczeń przyjmowana będzie aktualna liczba mieszkańców korzystających z usług. 6) Zryczałtowana opłata netto za wykonanie usługi, o której mowa w § 6 ust. 3 umowy, może ulec zmianie tylko w przypadku zmiany cen składników cenotwórczych, niezależnych od Wykonawcy. 7) Zamawiający ma obowiązek w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania aneksu odpowiedzieć na pismo Wykonawcy. W przypadku nie dotrzymania tego terminu aneks uznaje się za zaakceptowany. 8) W przypadku braku akceptacji ze strony Zamawiającego zaproponowanej w aneksie do umowy nowej stawki, umowa ulega rozwiązaniu z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10-219 OLSZTYN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1, pokój 113 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.