Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Olsztyn: Wywóz nieczystości stałych oraz gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Olsztyn, w podziale na 10 części
Numer ogłoszenia: 257473 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych oraz gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Olsztyn, w podziale na 10 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych oraz gabarytowych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie w następujących miejscowościach: Bartoszyce, Braniewo, Elbląg, Giżycko, Gołdap, Lidzbark Warmiński, Morąg, Olsztyn, Orzysz oraz Węgorzewo. Jest to zamówienie udzielane częściach. 2. Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i internatów stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach / altanach śmietnikowych, wokół osłon / altan wskazanych przez Zamawiającego. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 8 października 2001 r.) Zamawiający wywozić będzie odpady komunalne z katalogu 20 03 01. Poprzez teren wokół osłon/altan Zamawiający rozumie teren w promieniu ok. 2 m od osłony/altany. 2) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów wielkogabarytowych pochodzących z lokali stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 8 października 2001 r.) Zamawiający wywozić będzie odpady wielkogabarytowe z katalogu 20 03 07. Poprzez teren wokół osłon/altan Zamawiający rozumie teren w promieniu ok. 2 m od osłony/altany. 3) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 8 października 2001 r.) Zamawiający wywozić będzie odpady z katalogu selektywnej zbiórki i segregacji odpadów z katalogu 15 01. 4) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów komunalnych określonych w pkt 1; 5) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik); 6) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji; 7) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera; 8) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera; 9) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających); 10) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów. 3. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 10 części:1) ZADANIE NR 1 - Bartoszyce; 2) ZADANIE NR 2 - Braniewo; 3) ZADANIE NR 3 - Elbląg; 4) ZADANIE NR 4 - Giżycko; 5) ZADANIE NR 5 - Gołdap; 6) ZADANIE NR 6 - Lidzbark Warmiński; 7) ZADANIE NR 7 - Morąg; 8) ZADANIE NR 8 - Olsztyn; 9) ZADANIE NR 9 - Orzysz; 10) ZADANIE NR 10 - Węgorzewo.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.), lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, określonych przedmiotem zamówienia, w zależności od miejsca świadczenia usług, tj. części na jaką wykonawca składa ofertę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej wydane przez właściwy organ w związku z art. 9b oraz 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmian w wysokości stawki podatku VAT, wynikających z odrębnych przepisów prawa, 2) Strony ustalają, iż w związku z trwającą prywatyzacją ilość nieruchomości WAM objętych usługą w zakresie niniejszej umowy oraz wynagrodzenie należne Wykonawcy mogą ulec zmianie. 3) W momencie powstania wspólnot mieszkaniowych w obsługiwanych budynkach, zgodnie z ustawą z dnia 24.06.1994 r. o własności lokali (Dz. U nr 80 z 2000 r. poz. 203), obiekty te zostaną automatycznie wyłączone z zakresu umowy. 4) O zmianach, o których mowa w pkt 2, 3 Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty ich wystąpienia, przekazując równocześnie informację o zaktualizowanej ilości mieszkańców na terenie objętym umową. 5) Ewentualne zmiany liczby mieszkańców Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy w pisemnym zestawieniu. W przypadku zwiększenia liczby mieszkańców zostanie zwiększone wynagrodzenie brutto poprzez podpisanie przez strony aneksu do umowy. Od dnia obowiązywania aneksu do rozliczeń przyjmowana będzie aktualna liczba mieszkańców korzystających z usług. 6) Zryczałtowana opłata netto za wykonanie usługi, o której mowa w § 6 ust. 3 umowy, może ulec zmianie tylko w przypadku zmiany cen składników cenotwórczych, niezależnych od Wykonawcy. 7) Zamawiający ma obowiązek w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania aneksu odpowiedzieć na pismo Wykonawcy. W przypadku nie dotrzymania tego terminu aneks uznaje się za zaakceptowany. 8) W przypadku braku akceptacji ze strony Zamawiającego zaproponowanej w aneksie do umowy nowej stawki, umowa ulega rozwiązaniu z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10-219 OLSZTYN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1, pokój 113 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Przebudowa elewacji oraz wejścia głównego budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego wraz z remontem schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych.
- Sukcesywne dostawy zestawów diagnostycznych i odczynników do immunologii i biologii molekularnej dla WSSE w Olsztynie w 2025 roku.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Słonecznej 50A na potrzeby Wydziału Nauk Technicznych"
- Dostawa fartuchów medycznych z haftem na potrzeby Wydziału Lekarskiego UWM w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- SUKCESYWNY ODBIÓR, TRANSPORT ORAZ UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH i NIEBEZPIECZNYCH
- Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Złotów Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i zbieranych selektywnie z siedzib Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego"
- Transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych i z PSZOK z terenu gminy Rokietnica
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby poradni: nefrologicznej, endokrynologicznej, kardiologiczne
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.