Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Nidzica: Remont miejsc postojowych i wymiana drzwi w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy.
Numer ogłoszenia: 257474 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nidzicy , ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6252409, faks 0-89 6252409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nidzica.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont miejsc postojowych i wymiana drzwi w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu miejsc postojowych i wymiana drzwi w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu, które zostało podzielone na 2 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie lub na oba zadania. Zadanie 1 - Remont miejsc postojowych - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - 27,59 m2 - rozebranie nawierzchni z betonu - 49,19 m2 - rozebranie krawężników betonowych - 90,28 m2 - montaż krawężników betonowych - 114,52 m - montaż obrzeży betonowych - 67,93 m - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm - 666,05 m2 - remont nawierzchni z kostki kamiennej 51,26 m2 Zadanie 2 - Wymiana drzwi oraz okna podawczego - drzwi zewnętrzne frontowe z ościeżnicą o wymiarach 1550 x 2900 - 1 szt Rodzaj drewna - dąb Grubość skrzydła 68 mm Pełne kasetonowe , dwuskrzydłowe asymetryczne z naświetlem nad drzwiami wys. 600 mm Szyba P 4 bezbarwna Prawe otwierane do środka Klamka i zamek wielopunktowego ryglowania Samozamykacz Kolor - ciemny brąz Wkładka ISEO lub Wilka Montaż z obróbkami tynkarskimi - drzwi zewnętrzne boczne z ościeżnicą o wymiarach 800 x 2000 - 2 szt Rodzaj drewna - sosna Grubość skrzydła 40 mm Pełne kasetonowe , jednoskrzydłowe Prawe i lewe otwierane do środka Klamka i zamek wielopunktowego ryglowania Kolor - ciemny brąz Wkładka ISEO lub Wilka Montaż z obróbkami tynkarskimi - okienko podawcze o wymiarach 2000 x 1100 - 1 szt. z PVC Szyby boczne o wymiarach 580 x 750 nieotwierane, przyciemnione Część środkowa 680 x 750 z szybą podnoszoną (góra - dół) na prowadnicach umieszczonych we-wnątrz pomieszczenia. Blokada opuszczania (podnoszenia) co 15 cm Kolor - białe Montaż z obróbkami tynkarskimi i malowaniem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p., stanowiących nie więcej niż 40 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będę dotyczyły zadania 1.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 44.22.12.00-7, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że wykonawca wykonał należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna robotę polegającą na: Zadanie 1 remoncie / budowie / przebudowie drogi, miejsc postojowych o wartości roboty, co najmniej równej kwocie 60 000 zł (z VAT). Zadanie 2 wykonaniu i/lub montażu stolarki drzwiowej i/lub okiennej o wartości roboty, co najmniej równej kwocie 25 000 zł (z VAT). Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nidzica.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Nidzicy, 13 -100 Nidzica, ul. Kościuszki 15 Oddział Administracyjny..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Nidzicy, ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica pok. 119..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont miejsc postojowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - 27,59 m2 - rozebranie nawierzchni z betonu - 49,19 m2 - rozebranie krawężników betonowych - 90,28 m2 - montaż krawężników betonowych - 114,52 m - montaż obrzeży betonowych - 67,93 m - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm - 666,05 m2 - remont nawierzchni z kostki kamiennej 51,26 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana drzwi oraz okna podawczego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi zewnętrzne frontowe z ościeżnicą o wymiarach 1550 x 2900 - 1 szt - Rodzaj drewna - dąb - Grubość skrzydła 68 mm - Pełne kasetonowe, dwuskrzydłowe asymetryczne z naświetlem nad drzwiami wys. 600 mm - Szyba P 4 bezbarwna - Prawe otwierane do środka - Klamka i zamek wielopunktowego ryglowania - Samozamykacz - Kolor - ciemny brąz - Wkładka ISEO lub Wilka - Montaż z obróbkami tynkarskimi Drzwi zewnętrzne boczne z ościeżnicą o wymiarach 800 x 2000 - 2 szt - Rodzaj drewna - sosna - Grubość skrzydła 40 mm - Pełne kasetonowe, jednoskrzydłowe - Prawe i lewe otwierane do środka - Klamka i zamek wielopunktowego ryglowania - Kolor - ciemny brąz - Wkładka ISEO lub Wilka - Montaż z obróbkami tynkarskimi Okienko podawcze o wymiarach 2000 x 1100 - 1 szt. z PVC - Szyby boczne o wymiarach 580 x 750 nieotwierane, przyciemnione - Część środkowa 680 x 750 z szybą podnoszoną (góra - dół) na prowadnicach umieszczonych wewnątrz pomieszczenia. Blokada opuszczania (podnoszenia) co 15 cm - Kolor - białe - Montaż z obróbkami tynkarskimi i malowaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- 16/2024 Świadczenie usług rekrutacyjnych w zakresie pozyskania personelu medycznego w celu udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Michałkowice-Branice
- REMONT DWÓCH LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
więcej: Drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.