eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaRemont miejsc postojowych i wymiana drzwi w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-18

Nidzica: Remont miejsc postojowych i wymiana drzwi w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy.
Numer ogłoszenia: 257474 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nidzicy , ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6252409, faks 0-89 6252409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nidzica.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont miejsc postojowych i wymiana drzwi w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu miejsc postojowych i wymiana drzwi w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu, które zostało podzielone na 2 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie lub na oba zadania. Zadanie 1 - Remont miejsc postojowych - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - 27,59 m2 - rozebranie nawierzchni z betonu - 49,19 m2 - rozebranie krawężników betonowych - 90,28 m2 - montaż krawężników betonowych - 114,52 m - montaż obrzeży betonowych - 67,93 m - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm - 666,05 m2 - remont nawierzchni z kostki kamiennej 51,26 m2 Zadanie 2 - Wymiana drzwi oraz okna podawczego - drzwi zewnętrzne frontowe z ościeżnicą o wymiarach 1550 x 2900 - 1 szt Rodzaj drewna - dąb Grubość skrzydła 68 mm Pełne kasetonowe , dwuskrzydłowe asymetryczne z naświetlem nad drzwiami wys. 600 mm Szyba P 4 bezbarwna Prawe otwierane do środka Klamka i zamek wielopunktowego ryglowania Samozamykacz Kolor - ciemny brąz Wkładka ISEO lub Wilka Montaż z obróbkami tynkarskimi - drzwi zewnętrzne boczne z ościeżnicą o wymiarach 800 x 2000 - 2 szt Rodzaj drewna - sosna Grubość skrzydła 40 mm Pełne kasetonowe , jednoskrzydłowe Prawe i lewe otwierane do środka Klamka i zamek wielopunktowego ryglowania Kolor - ciemny brąz Wkładka ISEO lub Wilka Montaż z obróbkami tynkarskimi - okienko podawcze o wymiarach 2000 x 1100 - 1 szt. z PVC Szyby boczne o wymiarach 580 x 750 nieotwierane, przyciemnione Część środkowa 680 x 750 z szybą podnoszoną (góra - dół) na prowadnicach umieszczonych we-wnątrz pomieszczenia. Blokada opuszczania (podnoszenia) co 15 cm Kolor - białe Montaż z obróbkami tynkarskimi i malowaniem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p., stanowiących nie więcej niż 40 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będę dotyczyły zadania 1.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 44.22.12.00-7, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, że wykonawca wykonał należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna robotę polegającą na: Zadanie 1 remoncie / budowie / przebudowie drogi, miejsc postojowych o wartości roboty, co najmniej równej kwocie 60 000 zł (z VAT). Zadanie 2 wykonaniu i/lub montażu stolarki drzwiowej i/lub okiennej o wartości roboty, co najmniej równej kwocie 25 000 zł (z VAT). Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nidzica.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Nidzicy, 13 -100 Nidzica, ul. Kościuszki 15 Oddział Administracyjny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Nidzicy, ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica pok. 119..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont miejsc postojowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - 27,59 m2 - rozebranie nawierzchni z betonu - 49,19 m2 - rozebranie krawężników betonowych - 90,28 m2 - montaż krawężników betonowych - 114,52 m - montaż obrzeży betonowych - 67,93 m - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm - 666,05 m2 - remont nawierzchni z kostki kamiennej 51,26 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana drzwi oraz okna podawczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi zewnętrzne frontowe z ościeżnicą o wymiarach 1550 x 2900 - 1 szt - Rodzaj drewna - dąb - Grubość skrzydła 68 mm - Pełne kasetonowe, dwuskrzydłowe asymetryczne z naświetlem nad drzwiami wys. 600 mm - Szyba P 4 bezbarwna - Prawe otwierane do środka - Klamka i zamek wielopunktowego ryglowania - Samozamykacz - Kolor - ciemny brąz - Wkładka ISEO lub Wilka - Montaż z obróbkami tynkarskimi Drzwi zewnętrzne boczne z ościeżnicą o wymiarach 800 x 2000 - 2 szt - Rodzaj drewna - sosna - Grubość skrzydła 40 mm - Pełne kasetonowe, jednoskrzydłowe - Prawe i lewe otwierane do środka - Klamka i zamek wielopunktowego ryglowania - Kolor - ciemny brąz - Wkładka ISEO lub Wilka - Montaż z obróbkami tynkarskimi Okienko podawcze o wymiarach 2000 x 1100 - 1 szt. z PVC - Szyby boczne o wymiarach 580 x 750 nieotwierane, przyciemnione - Część środkowa 680 x 750 z szybą podnoszoną (góra - dół) na prowadnicach umieszczonych wewnątrz pomieszczenia. Blokada opuszczania (podnoszenia) co 15 cm - Kolor - białe - Montaż z obróbkami tynkarskimi i malowaniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.