eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzetarg ZP/17/2012 NA Usługę w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, remontów i konserwacji obejmujących roboty elektryczne w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administracje Nieruchomościami Łódź - Bałuty Nowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Łódź: Przetarg ZP/17/2012 NA Usługę w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, remontów i konserwacji obejmujących roboty elektryczne w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administracje Nieruchomościami Łódź - Bałuty Nowe
Numer ogłoszenia: 257515 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" , ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6546896, faks 42 6546896.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.balutynowe.com3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ZP/17/2012 NA Usługę w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, remontów i konserwacji obejmujących roboty elektryczne w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administracje Nieruchomościami Łódź - Bałuty Nowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania awarii, wykonywanie bieżących napraw, remontów i konserwacji zakresie robót elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasób Administracji Nieruchomościami, dotyczy robót elektrycznych , w zakresie : a) Wewnętrznych linii zasilających - wymiany fragmentów instalacji b) Wymiany fragmentów instalacji w lokalach. c) Tablic piętrowych i głównych d) Wymiany : zabezpieczeń, gniazd bezpiecznikowych, główek bezpiecznikowych w tablicach piętrowych i głównych. e) Wymiany osprzętu elektrycznego - puszki, dekle, wyłączniki, przełączniki, oprawy oświetleniowe itp. f) Likwidacja nielegalnych podłączeń g) Wymiana tablic licznikowych h) Wymiana i uzupełnienie zamknięć tablic piętrowych i głównych. i) Okresowa konserwacja instalacji elektrycznej j) Zgłaszanie do zleceniodawcy zauważonych usterek i zagrożeń oraz innych nieprawidłowości Wspólny słownik zamówień (CPV): 45310000-3; UWAGA!!! Z wykonawcą wybranym w powyższym postępowaniu zostaną podpisane umowy na nieruchomości prywatne i współwłasne w zarządzie Administracji odrębnie na każdą nieruchomość na okres 12 miesięcy. Wymagania: 2.1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 2.1.1. zgłoszenia pisemne służb Zleceniodawcy sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zleceniodawcy (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 2.1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Zleceniobiorca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zleceniodawcę o zgłoszeniu, zaś Zleceniodawca wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 2.2. Realizacja zgłoszeń: Usługi będą zgłaszane pod wskazanym przez Zleceniobiorcę numerem telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy w soboty, niedziele i święta, Realizacja będzie następować: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) W ciągu 2 dni - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia. c) inne - w terminach uzgodnionych ze Zleceniodawcą. 2.3. Wykonane przez Wykonawcę prace konserwacyjne wymagają pisemnego potwierdzenia przez lokatora, administratora lub pracownika służby technicznej zamawiającego. 2.4. Wykonane przez Wykonawcę roboty remontowe wymagają potwierdzenia przez pracownika służby technicznej zamawiającego. 2.5. Wykaz nieruchomości komunalnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik Nr 8 2.6. Wykaz nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych w których znajdują się lokale komunalne Zarządzanych przez Administracje stanowi załącznik 8a Roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją z zachowaniem następujących warunków: - Roboty muszą być prowadzone zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych oraz sztuką budowlaną. - Materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz dopuszczenie do stosowania w budownictwie. - Kierownik robót musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane. - Przy wykonywaniu robót nie zostaną naruszone prawa osób trzecich. - Wykonawca odpowiada za szkody powstałe z jego winy. - Po zakończeniu prac teren robót powinien być doprowadzony do porządku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 600 zł (słownie: sześćset zł ) 2. Wykonawca wnosi wadium (winno wpłynąć na konto) przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 14.2 w SIWZ 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. gwarancjach bankowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: GETIN BANK S.A. Oddział Regionalny GETIN BIZNES w Łodzi 98 1560 0013 2027 2236 9637 0005 z zaznaczeniem: wadium - przetarg ZP/17/2012 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie art.46 ust 4a Pzp 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 6.2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem tego warunku będzie, kiedy wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie ciągłe polegające na usuwaniu awarii, bieżących napraw i konserwacji obejmujących roboty elektryczne o wartości brutto min. 30 000 zł każde w ciągu 10 miesięcy trwające co najmniej przez okres 10 miesięcy, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) -wykaz wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - min 3 osoby w tym osoba posiadająca aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne GRUPA I E do 1 KV i osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w tym osoba z ważnym zaświadczeniem kwalifikacyjnym GRUPA I D do 1 Kv (załącznik nr 5 do SIWZ) - OŚWIADCZENIE że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, osoba pełniąca bezpośrednio obowiązki kierownika robót posiada wymagane uprawnienia. (załącznik nr 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • kserokopia opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty (Załącznik Nr 3 do SIWZ).Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej). (jeżeli dotyczy) Zaakceptowany wzór umowy (Załącznik Nr 7 do siwz). Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Istotne postanowienia , które zostaną wprowadzone do umowy oraz wszystkie przyszłe zobowiązania wykonawcy zostały przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 7 do siwz) 2 Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie spółki cywilnej) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy , gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: 3.1 Zmianę ilości obsługiwanych nieruchomości spowodowaną np. zmianą formy własności nieruchomości, zmianą zarządcy, 3.2 Zmianę w osobie bezpośrednio nadzorującej wykonanie robót. 3.3 Zmianę okresu obowiązywania umowy z powodu okoliczności nieznanych stronom w chwili zawarcia umowy. 3.4 Zmiany ustawowej stawki podatku VAT 3.5 Zmian podmiotowych po stronie wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.6 Zmian w doprecyzowaniu zapisów umowy w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.balutynowe.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe, ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, pokój Nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe, ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, sekretariat, pokój Nr 10 w godz. urzędowania.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.