To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Katowice: Usługa organizacji i obsługi zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria), w dniach 9-10 września 2010 r. dla grupy 10 osób
Numer ogłoszenia: 257515 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251168 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i obsługi zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria), w dniach 9-10 września 2010 r. dla grupy 10 osób.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i obsługi zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria), w dniach 9-10 września 2010 r. dla grupy 10 osób, w związku z udziałem uczestników wizyty w Międzynarodowym Forum Eksperckim pt. System Informacji w Komunikacji i Transporcie (International IIID Expert Forum Traffic & Transport Information Systems) (dalej: Forum). Wizyta studyjna odbywa się w ramach Projektu Design Silesia. 2. Zamówienie obejmuję organizację i obsługę zagranicznej wizyty studyjnej do Wiednia (Austria) w dniach 9-10 września 2010r. w związku z udziałem uczestników wizyty w Międzynarodowym Forum Eksperckim pt System Informacji w Komunikacji i Transporcie (Forum). Wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty: program Forum oraz informacje związane z jego organizacją zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Pozostałe informacje dostępne są na stronie internetowej organizatora: http://www.iiid-expertforum.net/. 3. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia autobusu wraz z kierowcą. Usługa transportowa obejmuje: a) przewóz w dniu 9 września 2010 r. uczestników wizyty z Katowic (ul. Ligonia 46) do miejsca organizacji Forum (Wiedeń, Donau-City-Straße 1). Wyjazd około godz. 4.00 (rano). Dokładna godzina wyjazdu zostanie uzgodniona z Wykonawcą, jednakże przyjazd na miejsce organizacji Forum musi nastąpić najpóźniej o godz. 8.30. b) przewóz w dniu 10 września 2010 r. uczestników wizyty z Wiednia (miejsca organizacji Forum) do Katowic (ul. Ligonia 46). Wstępnie planowany wyjazd z Wiednia około godz. 18.00, po zakończeniu Forum. Środek transportu oraz kierowca powinni być w pełni dyspozycyjni dla uczestników wizyty przez cały okres trwania wyjazdu w zakresie przejazdów pomiędzy miejscem zakwaterowania, miejscem organizacji Forum oraz miejscem organizacji kolacji w dniu 9 września 2010r. Kierowca winien dobrze znać trasę przejazdu oraz topografię Miasta Wiedeń. Liczba miejsc pasażerskich w autobusie - nie mniej niż 14 plus kierowca, rok produkcji pojazdu nie wcześniej niż 2005, pojazd musi być w dobrym stanie technicznym i posiadać sprawną klimatyzację. Kierowca winien dysponować (do wglądu) dokumentami potwierdzającymi należyty stan techniczny pojazdu. Na czas przejazdu na trasie Katowice-Wiedeń oraz Wiedeń-Katowice Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wizyty prowiant w postaci kanapek lub bułek (po 2 szt./ osobę w każdą stronę), owoców (np. jabłko, banan, brzoskwinia itp. po 2 szt./ osobę w każdą stronę), kawy i herbaty (po 250 ml/ osobę w każdą stronę) oraz wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej - po 500ml/ osobę w każdą stronę). W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie, który pozwoli na przyjazd uczestników wizyty na miejsce organizacji Forum do godz. 8.30 w dniu 9 września 2010r. Wykonawca w cenie uwzględni wszystkie elementy składające się na cenę, w szczególności: koszty związane z użytkowaniem dróg publicznych i autostrad oraz parkingów, wynagrodzenie kierowcy, koszty noclegu kierowcy, wyżywienie kierowcy, koszty ewentualnych diet, koszty związane z podstawieniem pojazdu, eksploatacją pojazdu (w tym paliwo), ubezpieczeniem OC i NNW oraz inne koszty wynikające z usługi transportowej. 2) zapewnienia noclegu wraz ze śniadaniem w Wiedniu dla uczestników wizyty, w pokojach jednoosobowych z własną łazienką, w hotelu spełniającym wymagania nie mniejsze niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii ***. Hotel musi być położony w promieniu do 10 km od miejsca organizacji forum. Zakwaterowanie w hotelu nastąpi po zakończeniu pierwszego dnia Forum (około godz. 18.00). 3) zorganizowania w dniu 9 września 2010 r., po zakończeniu pierwszego dnia Forum, uroczystej kolacji dla uczestników wizyty poza miejscem ich zakwaterowania. Menu kolacji będzie składać się z następujących części: - zakąski zimne, sałatki (200g/ osobę), - dania ciepłe - dwa dania mięsne i jedno wegetariańskie do wyboru (150g/ osobę), - desery (100g/ osobę), - soki owocowe (300ml/ osobę), - woda mineralna (gazowana i niegazowana - 250ml/ osobę), - kawa i herbata wraz z dodatkami, tj. cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty - (300ml/ osobę). Standard lokalu: wyposażenie wnętrza bardzo komfortowe, eleganckie, wykończone z dużym smakiem i profesjonalizmem, kuchnia wyrafinowana i profesjonalna, obsługa kelnerska na wysokim poziomie. Zamawiający nie dopuszcza organizacji kolacji w formie tzw. szwedzkiego stołu. 4) ubezpieczenia uczestników wyjazdu na czas przejazdu i pobytu (w szczególności koszty leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, utraty bagażu podróżnego). 5) zapewnienia opiekuna grupy, który odpowiedzialny będzie za wszelkie sprawy organizacyjne w trakcie wizyty w szczególności formalności związane z zakwaterowaniem uczestników w hotelu oraz uczestnictwem w Forum (odbiór kart uczestnictwa u organizatora Forum). Opiekun grupy będzie towarzyszył uczestnikom wizyty w trakcie realizacji wszystkich jej etapów i odpowiedzialny będzie za nadzór nad przebiegiem wizyty. Opiekun winien legitymować się biegłą znajomością języka niemieckiego. Rejestracja udziału uczestników wyjazdu na Forum oraz pokrycie kosztów z tych związanych zostaną dokonane przez Zamawiającego we własnym zakresie. 6) przygotowania formularza ankiety oceniającej wizytę studyjną. Formularz ankiety oceniającej opracowany przez Wykonawcę pozwalać będzie na ocenę przez uczestników: a) przydatności przekazanych w trakcie wizyty wiadomości, b) stopnia organizacji wizyty studyjnej, c) sposobu świadczenia usługi. Powyższa ankieta powinna zostać oznaczona obowiązującymi logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą im informacją o współfinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Projekt Design Silesia, Działanie 8.2 Transfer Wiedzy, Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdujących się na stronie internetowej pod adresem: WWW.efs.silesia-region.pl w zakładce dokumenty PO KL. 7) sporządzenia sprawozdania z przebiegu wizyty studyjnej, obejmującego merytoryczne zagadnienia poruszane podczas Forum, oraz dostarczenia go drogą mailową do Zamawiającego, nie później niż 14 dni po zakończeniu wizyty. Zatwierdzone przez Zamawiającego sprawozdanie będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. 4. Wykonawca zapewni, aby wizyta studyjna zrealizowana została na wysokim poziomie organizacyjno-logistycznym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą 98.13.31.00 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Projekt Design Silesia, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Usługowo-Turystyczne Atlantic Sławomir Wojtak, Pl. Wolności 12, 35-073 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13934,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17950,00
Oferta z najniższą ceną: 17950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23180,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Organizacja wycieczek dla pracowników oraz emerytowanych pracowników szkół i przedszkoli z terenu gminy Włoszczowa z podziałem na części
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - powt.
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.