eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańMODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP IIRemont fontanny przed oranżerią rampową.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-14

Żagań: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP II: Remont fontanny przed oranżerią rampową.
Numer ogłoszenia: 25751 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Książęcy sp. z o. o. , ul. Szprotawska 4, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4776464, faks 068 4776462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacksiazecy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy Żagań o statusie miejskim.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP II: Remont fontanny przed oranżerią rampową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU- ETAP II: remont fontanny przed oranżerią rampową. W zakresie: remontu fontanny przed oranżerią rampową wraz z przyłączem wewnętrznej sieci instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej. Teren, na którym planowana jest inwestycja, zlokalizowany jest w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej, dz. Nr 799, który jest Parkiem Pałacowym. Obecnie teren parku jest strefą wypoczynkowo-rekreacyjną dla mieszkańców Miasta. Nieruchomość objęta jest ochroną konserwatorską i wpisana do rejestru zabytków. Obecny stan techniczny fontanny włącznie z przyłączami instalacji wodno-kanalizacyjnymi jest zły pod względem architektoniczno-wizualnym jak i funkcjonalno-użytkowym. W nawiązaniu do realizowanych obecnie prac rewitalizacyjnych kompleksu parkowo-pałacowego remonty fontann będą uzupełnieniem poprawiającym funkcjonalność i wizerunek architektoniczny Parku Pałacowego w Żaganiu. Odtworzenie i modernizacja fontann i urządzeń wodnych pomoże przywrócić część dawnej świetności tego miejsca i podniesie jego walory estetyczne. Zakres przewidywanych robót obejmuje: rozebranie istniejących elementów fontanny (ściany cembrowiny, usunięcie podłoża), zabezpieczenie i konserwacja zachowanych elementów, które zostaną poddane konserwacji (elementy skalnej wyspy), wykonanie nowego podłoża zbiornika fontanny, wykonanie ścian cembrowiny wg pierwotnego układu oraz kształtu fontanny, wykonanie i montaż elementów dekoracyjnych fontanny, tj. rekonstrukcja skalnej wyspy fontanny, doprowadzenie wszystkich instalacji ze studni technicznej przepompowni do fontanny, uporządkowanie i remont otoczenia wokół fontanny, uruchomienie fontanny. Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje: FONTANNA PRZED ORANŻERIĄ RAMPOWĄ : Rozebranie istniejących elementów fontanny (ściany cembrowiny, zerwanie podłoża), Wykonanie nowego doprowadzenia i odprowadzenia wody w systemie obiegu zamkniętego, Montaż i instalacja nowego pełnego systemu instalacji dysz wylotowych wodotrysku, Wykonanie kanalizacji umożliwiającej spust wody z fontanny, Wykonanie instalacji elektrycznej - zasilanie pompy wodnej, oświetlenia i innych urządzeń, Montaż i podłączenie opraw oświetlenia podwodnego fontanny, Wykonanie nowego podłoża zbiornika fontanny, Wykonanie ściany cembrowiny wg pierwotnego układu oraz kształtu, Wykonanie w środkowej części fontanny skalnej wyspy (odpowiednio poukładane i zamocowane wokół wodotrysku granitowe otoczaki). Dostawa i montaż kompletnej rozdzielni elektrycznej automatyki fontanny, Dostawa, montaż i instalacja urządzeń technologicznych fontanny (pompa wodna obiegowa, pompa filtracyjna, filtr wstępny, filtr piaskowy, elektrozawory, kosze ssawne, dysze napływowe, dysza fontannowa, zawory, czujnik poziomu, czujnik wiatru itp.) UWAGA: Wykonanie zwieńczenia ścian cembrowiny z elementów wykonanych z piaskowca nie jest przedmiotem zamówienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do wykonania projektu wykonawczego technologii i automatyki pracy fontanny, uwzględniając poniższe wytyczne: 1. Należy wykonać projekt ideowy rozdzielni elektrycznej obwodów zasilania i automatyki pracy fontanny, uwzględniając wytyczne zawarte w projekcie budowlanym, 2. W projekcie automatyki pracy fontanny należy uwzględnić następujące wymagania: 1) Słup wody w fontannie powinien wynosić ok. 15 m (wysokość maksymalna), a sterowanie wysokością powinno odbywać się w sposób płynny poprzez zastosowanie odpowiedniego falownika do regulacji pracy pompy obiegowej, 2) Zastosowany falownik powinien być wyposażony w filtr przeciwzakłóceniowy sieciowy dla spełnienia kompatybilności elektromagnetycznej, 3) Wysokość słupa wody powinna być zależna od wartości siły wiatru, tj. odpowiednio wysoki słup wody powinien gwarantować, że woda nie będzie wylewać się poza nieckę fontanny, 4) Pracą fontanny w zależności od pory doby powinien sterować zegar rzeczywisty w sterowniku lub zegar astronomiczny, 5) Możliwość sterowania pracą fontanny z panela operatorskiego umieszczonego w miejscu wskazanym przez Inwestora uwzględniając połączenie przy pomocy protokołu komunikacyjnego z wykorzystaniem skrętki ekranowanej, światłowodu lub bezprzewodowo, 6) Możliwość pracy ręka - automat. 3. W projekcie zasilania obwodów wykonawczych fontanny należy uwzględnić: 1) Dobór rodzajów i przekrojów kabli, 2) Dobór zabezpieczeń (co związane jest ze sposobem rozruchu silników, selektywnością, przekrojem kabli), 3) Zachowanie kompatybilności elektromagnetycznej (ekranowanie, uziemienie powłok kabli, obudów), 4) Sposób prowadzenia kabli oraz trasy kablowe, 5) Ochronę przeciwporażeniową dla wszystkich obwodów rozdzielczych i odbiorczych, 6) Ochronę przepięciową, 7) Kompensację mocy biernej. 4. W trakcie wykonywania projektu wykonawczego należy ściśle współpracować z Inwestorem, a po wykonaniu projektu uzyskać jego pozytywną akceptację. 5. Na podstawie w/w projektu należy wykonać prace montażowe i uruchomienie fontanny. 6. Należy wykonać pomiary odbiorcze instalacji elektrycznych: 1) Oględziny, 2) Pomiar rezystancji uziemienia, 3) Pomiar rezystancji pętli zwarcia, 4) Pomiar rezystancji izolacji, 5) Pomiar rezystancji połączeń wyrównawczych, 6) Pomiar działania wyłączników różnicowoprądowych. Pomiary wykonać zgodnie z normą (PH-HD 60364-6/2008 Instalacje elektryczne niskiego napięcia - Część 6: Sprawdzanie. 7. Należy przeprowadzić szkolenie wyznaczonych pracowników. 8. Należy dostarczyć Inwestorowi kompletną dokumentację powykonawczą w tym: 1) Uaktualnione schematy elektryczne, 2) Opis ekranów panela operatorskiego, 3) Pomiary ochronne parametrów instalacji elektrycznej, 4) Programy wraz z oryginalną licencją jeżeli były wykorzystane w zadaniu, 5) Program zaaplikowany w sterowniku do sterownia pracą fontanny na nośniku elektronicznym, 6) Program zaaplikowany w sterowniku powinien być chroniony hasłem dostępu, Inwestor powinien znać hasło dostępu do programu w sterowniku. Prace projektowe, montażowe, wykonawcze należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, prawem budowlanym, normami przywołanymi w warunkach technicznych. URZĄDZENIA I OPIS INSTALACJI Przepływ wody w instalacji fontanny podzielony jest na dwa niezależnie pracujące obiegi: uzdatniania wody i zasilania dyszy, W obiegu uzdatniania woda pobierana (zasysana) będzie z niecki fontanny przez pompę filtracyjną dwoma koszami ssawnymi. Za pomocą pompy woda podawana będzie na filtr piaskowy i dezynfekowana, a następnie kierowana z powrotem do niecki dennymi dyszami napływowymi, Do niecki fontanny dostarczana będzie woda wodociągowa do pierwszego napełnienia oraz pokrycia bieżących ubytków eksploatacyjnych, które będą odczytywane czujnikiem poziomu wody i uruchamiane elektrozaworem, Odprowadzenie nadmiaru wody z niecki fontanny odbywać się będzie przez przelew awaryjny bezpośrednio do kanalizacji, Spust wody z niecki fontanny odbywa się przez spust denny z zasuwą, W obiegu zasilania dyszy fontannowej woda zasilana będzie z niecki fontannowej przez pompę obiegową jednym koszem ssawnym, Wszystkie odcinki instalacji pod zbiornikami wody należy wykonać przed wykonaniem dna niecki, a elementy przejścia przez dno jako gotowe elementy zamontować przed betonowaniem, Pompy fontanny pracują w obiegu zamkniętym i będą wyłączane okresowo. Urządzenia: - pompy filtracji (PF), - filtr piaskowy (FP) z zaworem sześciodrogowym (ZS), - śluza dozująca (SD), - szafa zasilająco - sterująca (SZS), - kosz ssawny (KS), - kosz ssawny atrakcji (KSA), - dysza napływowa denna (DN), - elektrozawór (EZ), - filtr wstępny (WP), - czujnik poziomu wody (CP), - dysza fontannowa - NCL - Lake Cascade Jet, - pompa obiegowa (PO), - czujnik wiatru, Uzgodnienia branżowe: Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków - Decyzja z dn. 29.05.2015, znak pisma ZN.5142.23.2015 [mŻag]3 Fontanna od strony elewacji południowej pałacu na osi widokowej, stanowiącej pozostałość po fontannie kwiatowej, w następującym zakresie: Rozebranie istniejących elementów fontanny (ściany cembrowiny, podłoża); Wykonanie doprowadzenia i odprowadzenia wody w systemie obiegu zamkniętego; Montażu i instalacji systemu dysz wlotowych wodotrysku; Wykonania kanalizacji umożliwiającej spust wody z fontanny; Wykonanie instalacji elektrycznej - zasilanie pompy wodnej oraz oświetlenia; Wykonania nowej niecki fontanny w konstrukcji żelbetowej; Należy przedstawić do akceptacji przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego przedstawiciela kolor oraz fakturę materiału wprowadzanego do podłoża zbiornika (dna niecki fontanny). Wykonania zwieńczenia niecki fontanny z elementów kamiennych (piaskowiec) o profilu nawiązującym do historycznego; Przed przystąpieniem do prac należy przedstawić do akceptacji przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego przedstawiciela wybrany rodzaj piaskowca oraz kształtkę okładziny w celu oceny odpowiedniego dostosowania materiału oraz wykonania elementu rekonstruowanego. Wykonania w środkowej części fontanny skalnej wyspy (ułożenie i zamocowanie granitowych otoczaków); Przed przystąpieniem do prac należy przedstawić do akceptacji przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego przedstawiciela, kształt i formę oraz spoiwo skalnej wyspy. Z uwagi na lokalizację inwestycji oraz możliwość natrafienia podczas prowadzenia prac ziemnych na relikty warstw historycznych, w tym pozostałości historycznych elementów kompozycyjnych parku, inwestor zobowiązany jest zapewnić badania archeologiczne w granicach inwestycji, na które należy uzyskać pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w trybie decyzji administracyjnej. Zamawiający jako jednocześnie Inwestor nakłada taki obowiązek na Wykonawcę robót. Istnieje konieczność niezwłocznego zawiadomienia Konserwatora Zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich i restauratorskich w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokonaną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazaniu jej Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w terminie do 3 miesięcy od dnia zakończenia tych prac lub badań. Po zakończeniu prac konserwatorskich wskazanych w pozwoleniu należy wykonać opracowanie sposobu postępowania z zabytkiem i przekazać opracowanie Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia tych prac lub badań. Należy również podejmować inne działania określone w decyzji LWKZ, które zapobiegną uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku, polegające na: zabezpieczeniu przed zniszczeniem lub uszkodzeniem terenu parku w miejscach prowadzenia prac w szczególności nawierzchni, roślinności (pni, systemów korzeniowych drzew, a także grup krzewów, roślin poszycia parku). przywróceniu terenu w miejscach prowadzonej inwestycji do poprzedniego stanu, po wykonanych pracach, w szczególności w obszarze zrealizowanej rewitalizacji parku. zachowania w trakcie realizacji prac ziemnych nawierzchni historycznych, a także układu komunikacyjnego na terenie parku zrealizowanego podczas rewitalizacji, a po zakończeniu prac przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, w szczególności zachowania przekrojów poprzecznych i poziomych ścieżek..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności typu koncesja, zezwolenie, licencja, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - remont, modernizacja, wybudowanie fontann wraz z instalacjami technologicznymi i ich uruchomieniem lub niecek basenowych wraz z instalacjami uzdatniania wody lub zbiorników żelbetowych na wodę wraz z instalacjami obiegu wody itp. o wartości co najmniej 250.000,00 zł każda; Na potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1 podpunkt 2 SIWZ (załącznik jest edytowalny) wraz z wymaganymi poświadczeniami. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w jakim zakresie i na jaki okres oddaje mu zasoby oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, a mianowicie: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnej; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej, bez ograniczeń lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalnościach, - uprawnienia do prowadzenia prac przy obiektach zabytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987), - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. UWAGA ! Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (paragraf 24.1.2 wyżej wymienionego Rozporządzenia).Na potwierdzenie spełnienia wszystkich warunków określonych w punkcie 5.5. podpunkt 3 Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument (wykaz) określony w punkcie 6.1 podpunkt 3 SIWZ. Dokument musi zawierać wszystkie żądane przez Zamawiającego informacje (załącznik jest edytowalny). Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w jakim zakresie i na jaki okres oddaje mu zasoby oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów (i w tym zakresie składa stosowne oświadczenie), chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie stawia żadnego szczególnego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wykazania i złożenia poświadczeń o należytym bądź nienależytym wykonaniu robót budowlanych wymienionych w wykazie, dotyczy najważniejszych robót, określonych w punkcie 5.5 podpunkt 2 SIWZ: co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - remont, modernizacja, wybudowanie fontann wraz z instalacjami technologicznymi i ich uruchomieniem lub niecek basenowych wraz z instalacjami uzdatniania wody lub zbiorników żelbetowych na wodę wraz z instalacjami obiegu wody itp. o wartości co najmniej 250.000,00 zł każda;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Harmonogram robót. 2. Poglądowy kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - Okres gwarancji - 0.10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, c) w wyniku działania siły wyżej (klęski żywiołowe: trzęsienia ziemi, pożary, powodzie, tornada, wichury itp.), mające wpływ na terminowość robót budowlanych, d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów. Okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 2) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy: a) na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, lub b) z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia publicznego, pod warunkiem, że: Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; lub Wykonawca wykaże, iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 3) w zakresie zmiany kierownika budowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku, gdy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b) Zamawiający zażąda zmiany kierownika budowy gdy uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia bądź unika kontaktu z inwestorem. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla powyższych osób.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palacksiazecy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałac Książęcy Sp. z o.o. w Żaganiu, ul. Szprotawska 4, 68-100 Żagań, pok. 269 (Sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Pałac Książęcy Sp. z o.o. w Żaganiu, ul. Szprotawska 4, 68-100 Żagań, pok. 269 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.