Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Zielona Góra: Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów
Numer ogłoszenia: 257635 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, rękawic oraz butów zgodnie z poniższym opisem: A)Część I - zadanie 1 - dostawa odzieży roboczej 1. UBRANIE LETNIE kolor czerwony - 340 kpl Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach i na bawecie (kieszonka) Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2 BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5cm, rękawy wydłużone od PN o 4cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi. SPODNIE OGRODNICZKI - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym, regulacja tęgości w pasie lewy bok na guziki i guma z tyłu, regulacja tęgości nogawki u dołu na guziki, na prawej nogawce calówka, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami, odcinany bawet podkreślony niebieską wypustką, na bawecie kieszeń zapinana na zamek, w szelkach żakardowa taśma szelkowa. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności. 2. UBRANIE OCIEPLANE kolor czerwony - 70 kpl Logo ZGKiM na sercu i na plecach Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2 BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, ocieplina pikówka 100g/m2, wewnątrz kurtki regulacja tęgości, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, wzmocnienia na łokciach, w mankiecie guma, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u dołu dwie kieszenie naszywane z ozdobną niebieską lamówką. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym , ocieplina pikówka 100g/m2 , regulacja tęgości w pasie na guziki, wzmocnienie w kroku i na kolanach, na prawej nogawce calówka, z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności. 3. UBRANIE ROBOCZE GRANATOWE DLA MECHANIKÓW - 22 kpl Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach . Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2 BLUZA zapinana na guziki kryte listwą , na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, na dole dwie naszywane kieszenie , u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki ,regulacja tęgości w pasie na guziki, na prawej nogawce calówka , z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności. 4. UBRANIE ROBOCZE SPAWALNICZE - 6 kpl Tkanina ks proban, 100% bawełna BLUZA prosta, bez ściągaczy, zapinana na guziki kryte listwą, na sercu od wewnątrz naszywana kieszeń, u dołu po bokach dwie wpuszczane kieszenie. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki, regulacja tęgości w pasie, z przodu dwie naszywane kieszenie, z boku prawej nogawki calówka. Minimalny okres gwarancji wynosi 9 miesięcy. 5. KOSZULA FLANELOWA - 310 szt 100% bawełna, splot płócienny, wątek luźno skręcony. drukowana dwubarwnie. Zapinana na 6 guzików, na lewej piersi naszywana kieszeń. Rękawy zakończone mankietami zapinanymi na jeden guzik. Szwy wykończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 6. KALESONY-250 p z miękkiej bawełny, jednostronnie czesanej o podwójnym wątku luźno skręconym. Guma w pasie, bawełniane ściągacze w nogawkach. Szwy zakończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Kolor szary lub niebieski. 7. LEGGINSY DAMSKIE -22 szt. z miękkiej bawełny, gramatura 160 , skład 92% bawełny , 8% lycra. 8. T-SHIRT - 450 szt. 100% bawełny półczesanej, 150g/m2, elastyczny ściągacz, taśma wzmacniająca na ramionach, boki bezszwowe, podwójne szwy. Logo ZGKiM na sercu. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 9. CZAPKA FIRMOWA czapka z daszkiem, tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), cztery otwory wentylacyjne, z tyłu plastikowa regulacja wielkości czapki. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. - kolor granatowy bez Loga Zakładu- 14 szt - kolor czerwony z Logo Zakładu z przodu-180 szt 10. CZAPKA ZIMOWA -60 szt tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), typu uszanka, z daszkiem, ocieplana, obszyta futerkiem, możliwość zapinania na napy u góry i dołu. Logo Zakładu z przodu. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 11. UBRANIE PRZECIWDESZCZOWE - 50 szt. kurtka ? przeciwdeszczowa za zamek błyskawiczny oraz spodnie do pasa wykonane z tkaniny nylonowej , wewnątrz podgumowany. Wodoszczelne szwy, zapięcie na zamek błyskawiczny, kaptur chowany w kołnierzu - regulacja szerokości mankietu i nogawek poprzez plastikowe napy, dwie duże kieszenie pokryte plisą , dół kurtki ścigany sznurkiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 12. KURTKA OCIEPLANA - 15 szt. z tkaniny poliestrowej powlekanej PCW w kolorze ciemnym . Zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na rzepy. Wyposażona w kaptur chowany w stójce. Podszewka poliestowa pikowana. Możliwość odpięcia ocieplenia. Zalecana odporność mrozowa do -30 stopni Celsjusza. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 13. FARTUCH DLA SPRZĄTACZEK -7 szt. tkanina poliestrowo-bawełniana (65/35), gramatura: 245g/m2, zapinany na guziki kryte listwą, dwie dolne kieszenie naszywane, otwarte, dwie górne kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na rzep, rękawy zakończone mankietami zapinanymi na guziki, z tyłu rozcięcie na długości ok. 30cm. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 14. SKARPETY BAWAEŁNIANE MĘSKIE - zimowe kolor czarny lub ciemno stalowy -20 p. - letnie kolor czarny lub ciemno stalowy- 15 p. B) część II - zadanie 2 - dostawa rękawic roboczych 1. RĄKAWICE typu DRELICHOWE ROBOCZE -800 par rękawice drelichowe z podszewką, 100% bawełna, pikowane, CE kat.1 2. RĘKAWICE NALEWANE -3500 par rękawice z tkaniny bawełnianej, powleczonej w ? szorstkowatym lateksem, do lekkich i średnio ciężkich prac. CE kat.1 3. RĘKAWICE typu NAKRAPIANE NA DZIANINIE PCW -1200 par rękawice bawełniane, dziane, nakrapiane pcw, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 Długość minimum 25 cm. 4. REKAWICE OGRODNICZE -9000 par rękawice bawełniane, powlekane gumą w części chwytnej, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 . Długość minimum 25 cm. 5. RĘKAWICE DRELICHOWE OCIEPLANE -700 par rękawice z grubej dzianiny poliestrowej , szorstkowata powierzchnia wewnętrzna zapewniająca skuteczną izolację cieplną. Przedłużony ściągacz gwarantujący dobra przyleganie do nadgarstka. Dłonica powlekana podwójną warstwą lateksu spienionego dla poprawy izolacji i chwytności. CE kat. 1. 6. RĘKAWICE NITRYLOWE typu 440Y -14000 par rękawice z dzianiny bawełnianej, powlekane ? lekkim nitrylem. Do prac lekkich i średnich. CE kat.1 C) część III - zadanie 3 - dostawa obuwia roboczego Obuwie spełniające normę PN-EN-ISO 20344:2007 a w szczególności: 1. OBUWIE ZIMOWE (dla elektromonterów) -10 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3,. Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 2. OBUWIE ZIMOWE ( dla mechaników ) -10 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 3. OBUWIE ZIMOWE ( pozostałe ) -45 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4. OBUWIE LETNIE ROBOCZE (dla elektromonterów) -15 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 5. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( dla mechaników ) -20 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, odporne na przebicie. Podnosek stalowy, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 6. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( pozostałe ) -200 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 7. BUTY GUMOWE-90 par Buty robocze gumowe. Wysokość butów 37 cm. CE kat.2 EN 347-1 . Wzór 6187 . Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. POZOSTAŁE WYMOGI: 1. Dostawa sukcesywna w zależności od potrzeb zamawiającego w terminie : - do 14 dni kalendarzowych w przypadku odzieży roboczej ( poz. od 1 do 4 poszczególnego asortymentu) , - do 3 dni roboczych w przypadku pozostałej odzieży (poz. od 5 do 14 poszczególnego asortymentu), rękawic (poz. od 1 do 6 asortymentu) i obuwia (poz. od 1 do 7 asortymentu) od złożenia konkretnego zamówienia przez Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. 2. Faktury asortymentowo-ilościowo-wartościowe należy wystawić zgodnie ze złożonym zamówieniem. 3. Należność za dostarczony towar będzie regulowana w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do zamawiającego. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić wzory całych ubrań wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w poz. A.1, A.2., A.3. Wzory ubrań należy dołączyć do oferty, oraz wymagane deklaracje zgodności z normami wymaganymi przez Zamawiającego, lub z normami równoważnymi. 6. Asortyment ilościowy może ulec zmniejszeniu do 10% . Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zdjęcia ubrań - część III siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.14.00.00-2, 18.14.10.00-9, 18.22.32.00-0, 18.44.33.00-9, 18.83.00.00-6, 18.81.60.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): -w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: o W przypadku składania oferty na zadanie 1 - co najmniej 2 dostawy ubrań roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 90 tyś. złotych o W przypadku składania oferty na zadanie 2 - co najmniej 2 dostawy rękawic roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 40 tyś. złotych o W przypadku składania oferty na zadanie 3 - co najmniej 2 dostawy butów roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 30 tyś. złotych Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot Umowy , w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług , przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany Umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązek lub uprawnienia którejkolwiek ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 101, lub w kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 - dostawa odzieży roboczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. UBRANIE LETNIE kolor czerwony - 340 kpl Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach i na bawecie (kieszonka) Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2 BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5cm, rękawy wydłużone od PN o 4cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi. SPODNIE OGRODNICZKI - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym, regulacja tęgości w pasie lewy bok na guziki i guma z tyłu, regulacja tęgości nogawki u dołu na guziki, na prawej nogawce calówka, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami, odcinany bawet podkreślony niebieską wypustką, na bawecie kieszeń zapinana na zamek, w szelkach żakardowa taśma szelkowa. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności. 2. UBRANIE OCIEPLANE kolor czerwony - 70 kpl Logo ZGKiM na sercu i na plecach Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2 BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, ocieplina pikówka 100g/m2, wewnątrz kurtki regulacja tęgości, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, wzmocnienia na łokciach, w mankiecie guma, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u dołu dwie kieszenie naszywane z ozdobną niebieską lamówką. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym , ocieplina pikówka 100g/m2 , regulacja tęgości w pasie na guziki, wzmocnienie w kroku i na kolanach, na prawej nogawce calówka, z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności. 3. UBRANIE ROBOCZE GRANATOWE DLA MECHANIKÓW - 22 kpl Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach . Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2 BLUZA zapinana na guziki kryte listwą , na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, na dole dwie naszywane kieszenie , u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki ,regulacja tęgości w pasie na guziki, na prawej nogawce calówka , z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności. 4. UBRANIE ROBOCZE SPAWALNICZE - 6 kpl Tkanina ks proban, 100% bawełna BLUZA prosta, bez ściągaczy, zapinana na guziki kryte listwą, na sercu od wewnątrz naszywana kieszeń, u dołu po bokach dwie wpuszczane kieszenie. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki, regulacja tęgości w pasie, z przodu dwie naszywane kieszenie, z boku prawej nogawki calówka. Minimalny okres gwarancji wynosi 9 miesięcy. 5. KOSZULA FLANELOWA - 310 szt 100% bawełna, splot płócienny, wątek luźno skręcony. drukowana dwubarwnie. Zapinana na 6 guzików, na lewej piersi naszywana kieszeń. Rękawy zakończone mankietami zapinanymi na jeden guzik. Szwy wykończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 6. KALESONY-250 p z miękkiej bawełny, jednostronnie czesanej o podwójnym wątku luźno skręconym. Guma w pasie, bawełniane ściągacze w nogawkach. Szwy zakończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Kolor szary lub niebieski. 7. LEGGINSY DAMSKIE -22 szt. z miękkiej bawełny, gramatura 160 , skład 92% bawełny , 8% lycra. 8. T-SHIRT - 450 szt. 100% bawełny półczesanej, 150g/m2, elastyczny ściągacz, taśma wzmacniająca na ramionach, boki bezszwowe, podwójne szwy. Logo ZGKiM na sercu. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 9. CZAPKA FIRMOWA czapka z daszkiem, tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), cztery otwory wentylacyjne, z tyłu plastikowa regulacja wielkości czapki. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. - kolor granatowy bez Loga Zakładu- 14 szt - kolor czerwony z Logo Zakładu z przodu-180 szt 10. CZAPKA ZIMOWA -60 szt tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), typu uszanka, z daszkiem, ocieplana, obszyta futerkiem, możliwość zapinania na napy u góry i dołu. Logo Zakładu z przodu. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 11. UBRANIE PRZECIWDESZCZOWE - 50 szt. kurtka ? przeciwdeszczowa za zamek błyskawiczny oraz spodnie do pasa wykonane z tkaniny nylonowej , wewnątrz podgumowany. Wodoszczelne szwy, zapięcie na zamek błyskawiczny, kaptur chowany w kołnierzu - regulacja szerokości mankietu i nogawek poprzez plastikowe napy, dwie duże kieszenie pokryte plisą , dół kurtki ścigany sznurkiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 12. KURTKA OCIEPLANA - 15 szt. z tkaniny poliestrowej powlekanej PCW w kolorze ciemnym . Zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na rzepy. Wyposażona w kaptur chowany w stójce. Podszewka poliestowa pikowana. Możliwość odpięcia ocieplenia. Zalecana odporność mrozowa do -30 stopni Celsjusza. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 13. FARTUCH DLA SPRZĄTACZEK -7 szt. tkanina poliestrowo-bawełniana (65/35), gramatura: 245g/m2, zapinany na guziki kryte listwą, dwie dolne kieszenie naszywane, otwarte, dwie górne kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na rzep, rękawy zakończone mankietami zapinanymi na guziki, z tyłu rozcięcie na długości ok. 30cm. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 14. SKARPETY BAWAEŁNIANE MĘSKIE - zimowe kolor czarny lub ciemno stalowy -20 p. - letnie kolor czarny lub ciemno stalowy- 15 p..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.14.00.00-2, 18.22.32.00-0, 18.44.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2 - dostawa rękawic roboczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. RĄKAWICE typu DRELICHOWE ROBOCZE -800 par rękawice drelichowe z podszewką, 100% bawełna, pikowane, CE kat.1 2. RĘKAWICE NALEWANE -3500 par rękawice z tkaniny bawełnianej, powleczonej w ? szorstkowatym lateksem, do lekkich i średnio ciężkich prac. CE kat.1 3. RĘKAWICE typu NAKRAPIANE NA DZIANINIE PCW -1200 par rękawice bawełniane, dziane, nakrapiane pcw, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 Długość minimum 25 cm. 4. REKAWICE OGRODNICZE -9000 par rękawice bawełniane, powlekane gumą w części chwytnej, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 . Długość minimum 25 cm. 5. RĘKAWICE DRELICHOWE OCIEPLANE -700 par rękawice z grubej dzianiny poliestrowej , szorstkowata powierzchnia wewnętrzna zapewniająca skuteczną izolację cieplną. Przedłużony ściągacz gwarantujący dobra przyleganie do nadgarstka. Dłonica powlekana podwójną warstwą lateksu spienionego dla poprawy izolacji i chwytności. CE kat. 1. 6. RĘKAWICE NITRYLOWE typu 440Y -14000 par rękawice z dzianiny bawełnianej, powlekane ? lekkim nitrylem. Do prac lekkich i średnich. CE kat.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3 - dostawa obuwia roboczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie spełniające normę PN-EN-ISO 20344:2007 a w szczególności: 1. OBUWIE ZIMOWE (dla elektromonterów) -10 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3,. Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 2. OBUWIE ZIMOWE ( dla mechaników ) -10 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 3. OBUWIE ZIMOWE ( pozostałe ) -45 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4. OBUWIE LETNIE ROBOCZE (dla elektromonterów) -15 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 5. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( dla mechaników ) -20 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, odporne na przebicie. Podnosek stalowy, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 6. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( pozostałe ) -200 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 7. BUTY GUMOWE-90 par Buty robocze gumowe. Wysokość butów 37 cm. CE kat.2 EN 347-1 . Wzór 6187 . Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 18.81.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
- Przeprowadzenie kursów: pielęgnacja włosów, przedłużanie włosów różnymi metodami
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części (...)
- Przeprowadzenie kursu - kasa fiskalna ( powiat słubicki)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. dostarczenie odzieży roboczej, medycznej i technicznej dla pracowników Zamawiającego - zamówienie nr 2
- Dostawa sortów mundurowych, sortów BHP, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej, butów roboczych i ochronnych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Parku Śląskiego S.A. im. Gen. J. Ziętka w Chorzowie na rok 2025
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej.
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia BHP dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.