Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Sieradz: Dostawa opału tj. węgla do celów energetycznych sortymentu kostka - 115 ton i miału węglowego do celów energetycznych - 40 ton
Numer ogłoszenia: 257673 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej , ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271510, 8225771, faks 043 8271510, 8225771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-podgk.spsieradz.finn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip-podgk.spsieradz.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału tj. węgla do celów energetycznych sortymentu kostka - 115 ton i miału węglowego do celów energetycznych - 40 ton.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa (sprzedaż i transport samochodowy) węgla kamiennego do celów energetycznych typu 31.2, 32.1, 33 wg PN-82/G-97002, sortymentu kostka wg PN-82/G-97001 w klasie 28-30/08/08 tj. nie mniej niż 28 MJ/kg wartości opałowej, nie więcej niż 8% popiołu i nie więcej niż 0,8 % siarki w ilości 115 ton 2. Dostawa (sprzedaż i transport samochodowy) miału węglowego do celów energetycznych typu 32.1 wg PN-82/G-97001 w klasie 24/15/08, tj. nie mniej niż 24 MJ/kg, nie więcej niż 15 % popiołu i nie więcej niż 0,8 % siarki w ilości 40 ton Dostawy wraz z rozładunkiem odbywać się będą transportem samochodowym, na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie z określonym harmonogramem dostaw: Lp. Sortyment Termin dostawy Ilość Ton 1 węgiel kostka Grudzień 2014 r. 20 2 węgiel kostka Styczeń 2015 r. 25 3 węgiel kostka Luty 2015 r. 25 4 węgiel kostka Marzec 2015 r. 25 5 węgiel kostka Kwiecień2015 r. 20 115 Lp. Sortyment Termin dostawy Ilość Ton 1 Miał węglowy Styczeń 2015 r. 5 2 Miał węglowy Luty 2015 r. 6 3 Miał węglowy Marzec 2015 r. 6 4 Miał węglowy Kwiecień 2015 r. 6 5 Miał węglowy Maj 2015 r. 6 6 Miał węglowy Czerwiec 2015 r. 6 7 Miał węglowy Lipiec 2015 r. 5 40 Realizacja zamówionych dostaw opału następować będzie w miesięcznych zamówieniach poprzez pisemne zgłoszenie (wysłane faxem, e-mailem lub Pocztą ) w terminie nieprzekraczalnym 5 dni. Miejscem dostaw transportem samochodowym jest plac przy kotłowni Zamawiającego w Sieradzu ul. Warneńczyka 1. Każdorazowy pomiar ilości dostarczonego węgla lub miału odbywa się w dni robocze w godz. od 800 do 1400 na zalegalizowanej wadze samochodowej wskazanej przez Wykonawcę na terenie miasta Sieradza w obecności Zamawiającego koszt ważenia pokrywa Wykonawca. Odbiór dostaw odbywać się będzie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego tj. Sławomira Puławskiego, Iwonę Łakomską lub Mariolę Pytel. Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej dostawy dowód dostawy oraz świadectwo jakości węgla i miału. Zamawiający będzie wykonywał kontrolę jakości dostarczanego węgla i miału w laboratorium w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Sieradzu ul. Spółdzielcza 4 wybranych partii dostaw. CPV: 09200000-1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca w ostatnich trzech latach zawarł co najmniej jedną umowę na dostawę opału i dokonał dostaw nie mniejszych niż 115 ton węgla i 40 ton miału węglowego i potwierdzą to dokumentem, z którego wynikać będzie, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - czas realizacji dostaw wg harmonogramu - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-podgk.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Sieradzu
ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz tel/fax 438271510;8225771
e-mail:podgksieradz@pro.onet.pl
bip-podgk.spsieradz.finn.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Sieradzu ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz (w Sekretariacie).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Świadczenie dla gminy Miasto Sieradz usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 6 z Oddziałami integracyjnymi im. "Jasia i Małgosi" w Sieradzu
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.