Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Sosnowiec: Remont i przebudowa szkolnego boiska do koszykówki przy Szkole Podstawowej nr 21 w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 257685 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Króla Władysława Jagiełły , ul. Zawodzie 34, 41-208 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2993586, fax. 032 2993586.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa szkolnego boiska do koszykówki przy Szkole Podstawowej nr 21 w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie z nawierzchnią syntetyczną boiska do koszykówki. Zakres robót: roboty rozbiórkowe nawierzchni, prace ziemne, korytowanie i podbudowa z piasku i betonu jamistego, wykonanie nawierzchni poliuretanowych, zainstalowanie wyposarzenia boiska. Powierzchnia remontu wynosi 470,25 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki zakwalifikowania Wykonawców do szczegółowego rozpatrywania ofert: a/ terminowe złożenie oferty przetargowej zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji, b/ dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. c/ Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22,ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r.Prawo Zamówień Publicznych, z późn. zmianami tj: - wykazać dysponowanie jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami posiadającą uprawnienia inżynieryjno-drogowej i wpisaną do właściwego organu samorządu zawodowego, - wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat (2003- 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia tożsamego technologicznie z przedmiotem zamówienia dotyczącego wykonywania boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min 500m2 z podaniem daty miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencjami) od inwestorów w obiektach użyteczności publicznej potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. d/ Wykonają nawierzchnie poliuretanowe z materiałów posiadających parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w ST i SIWZ. e/ każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, f/ wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania, g/ oferty wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty , potwierdzające ważność oferty i spełnienie warunków zamawiającego, które muszą być dołączone do OFERTY ( wg wzoru zał. Nr 1 do Specyfikacji) : OFERTA -druk wypełniony szczegółowo - musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/y/ upoważnioną ze strony Wykonawcy , i musi zawierać ZAŁĄCZNIKI : 1/ Nr 1 -Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót - wg załącznika Nr 2 do SIWZ , Opisem technicznym - zał.Nr 2A oraz Opisem sposobu obliczenia ceny oferty - stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ 2/ Nr 2 - Oświadczenie o zastosowaniu materiałów i wyrobów zgodnie z przepisami Ustawy z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowl. złożone na druku - załącznik Nr 4 do SIWZ 3/ Nr 3 - Aktualny wyciąg z rejestru stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (status firmy, data i miejsce rejestracji oraz wykaz osób uprawnionych do podpisywania i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 4/ Nr 4 - Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert . 5/ Nr 5 - Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami, podatkami lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub potwierdzona kopia) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert. 6/ Nr 6 - Wykaz osób- pracowników, którzy będą realizować zamówienie wraz z ich kwalifikacjami oraz kadrę kierowniczą (przynajmniej 1 osoba) z uprawnieniami w branży inżynieryjno-drogowej i wpisem do właściwego organu samorządu zawodowego . 7/ Nr 7 - Referencje inwestorów za okres ostatnich 5-ciu lat ( od 2003 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, potwierdzające że, roboty przedstawione w wykazie (wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ), zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane są referencje o charakterze i złożoności tożsamej technologicznie z przedmiotem zamówienia dotyczące wykonania boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 500 m2. Brak udokumentowania wykonanych nawierzchni j.w. spowoduje odrzucenie oferty. 8/ Nr 8 -Oświadczenie z art.22, ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru zał. Nr 6 do SIWZ ) 9/ Nr 9 -Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 10/Nr 10- Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto, w jednej z form określonych w art. 148,ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( wg wzoru zał. Nr 7 do SIWZ ) . 11/ Nr 11-Informacja z Banku , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy , o wysokości minimum -równej wartości brutto składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 12/ Nr 12-Ewentualne zastrzeżenie Wykonawcy, wynikające z art.8,ust.3 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ,o nie ujawnianiu informacji z oferty , stanowiących tajemnicę przed- -siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , na druku -zał. Nr 8 do SIWZ . Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86, ust.4 cytowanej wyżej Ustawy. 13/ Nr 13-Oświadczenie o przyjęciu treści Umowy realizacyjnej , stanowiącej zał. Nr 9 do SIWZ . 14/ Nr 14- Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres : minimum 5 lat ,liczone od daty odbioru końcowego robót . 15/ Nr 15 - Na potwierdzenie spełnienia parametrów oferowanych nawierzchni poliuretanowych należy załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: - Ważną Aprobatę lub Rekomendację Techniczną ITB - Atest Higieniczny PZH - Badania potwierdzające zgodność nawierzchni z wymaganiami IAAF - wydane przez akredytowaną jednostkę IAAF - kartę techniczną nawierzchni wydaną przez producenta systemów poliuretanowych (zawierające charakterystykę i parametry techniczne oferowanych nawierzchni oraz wymagane podbudowy) - autoryzację producenta oferowanych nawierzchni sportowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Króla Władysława Jagiełły ul. Zawodzie 34, 41-208 Sosnowiec, sekretariat.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 08:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 21 ul. Zawodzie 34, 41-208 Sosnowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- "Zakup wózka, kozetki i stołu zabiegowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
- ZP-48/24 dostawa implantów ortopedycznych
- Usługi zdrowotne- badania profilaktyczne - wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich
- Przewóz pracowników MPGO Sp. z o.o.
- Dostawa - sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem wyrobów/prefabrykatów betonowych do robót drogowych dla dwóch zadań realizowanych w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- REMONT UL. MŁYŃSKIEJ W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1624L Urszulin - Hańsk od km 2+900 do km 6+630
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.