eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Kraków: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 257692 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku spełniającego wymagania opisane w niniejszej siwz. Wykazy asortymentowo-ilościowe zawarte są w załącznikach 2a do 2f do siwz (tabele nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2f). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolne z 6 części zamówienia: Część nr 1 - dostawa materiałów różnych jednorazowego użytku - załącznik nr 2a do siwz, CPV - Część nr 2 - dostawa filtrów oddechowych, filtrów i rur do ssaków - załącznik nr 2b do siwz, CPV - Część nr 3 - dostawa igieł doszpikowych, CPV Część nr 4 - dostawa wyposażenia inkubatora, CPV Część nr 5 - dostawa kaniul, CPV Część nr 6 - dostawa łyżek laryngoskopowych, CPV.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium odpowiednio w wysokości : a) dla części nr 1: 2000,00 PLN b) dla części nr 2: 300,00 PLN c) dla części nr 3: 700,00 PLN d) dla części nr 4: 350,00 PLN e) dla części nr 5: 1000,00 PLN f) dla części nr 6: 200,00 PLN. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 11.08.2014 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : 1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt. 4. 5) należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej (nie razem z ofertą), opisanej zgodnie z pkt. X.11. siwz kopercie, w terminie określonym w pkt. VIII. 3, pod adresem podanym w pkt. XI.1. SIWZ. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). a) Gwarancja (poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant ( Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium zgodnie z warunkami przystąpienia do postępowania zapisanymi w SIWZ. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości lub formie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie : 1) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.10; 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3) po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana; 4) jeżeli upłynął termin związania ofertą; 5) jeżeli Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12. W ofercie należy dokładnie określić sposób zwrotu przez Zamawiającego wniesionego wadium (tj. adres banku, numer konta).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 5. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 6. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. a) oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 1, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 5. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 6. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. a) oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 2, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 5. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 6. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. a) oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 3, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 5. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 6. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. a) oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 3, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 5. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 6. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. a) oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 4, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    3. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą odpowiednio : 1) oświadczenie nr 3 Wykonawcy - załącznik nr 1d do siwz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) pełnomocnictwo - o którym mowa w pkt. 6. 1) - 3) - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Istotne zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać z następujących okoliczności : 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym również m.in. zmian obowiązującej stawki podatku VAT powodujących zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie; 3) zmian o których mowa w par.1 ust. 4, oraz w par. 5 ust.6 niniejszej umowy; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-530 Kraków, ul. Łazarza 14, pok. 218 II.p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 12:00, miejsce: 31-530 Kraków, ul. Łazarza 14, pok. 218 II.p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - dostawa materiałów różnych jednorazowego użytku - załącznik nr 2a do siwz,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa materiałów różnych jednorazowego użytku - załącznik nr 2a do siwz,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - dostawa filtrów oddechowych, filtrów i rur do ssaków - załącznik nr 2b do siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - dostawa filtrów oddechowych, filtrów i rur do ssaków - załącznik nr 2b do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - dostawa igieł doszpikowych - załącznik nr 2c do siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - dostawa igieł doszpikowych - załącznik nr 2c do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - dostawa wyposażenia inkubatora - załącznik nr 2d do siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - dostawa wyposażenia inkubatora - załącznik nr 2d do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - dostawa kaniul - załącznik nr 2e do siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - dostawa kaniul - załącznik nr 2e do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - dostawa łyżek laryngoskopowych - załącznik nr 2f do siwz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - dostawa łyżek laryngoskopowych - załącznik nr 2f do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.