eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa wykonania jednorazowych przeglądów technicznych wybranej aparatury medycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Kraków: Usługa wykonania jednorazowych przeglądów technicznych wybranej aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 257710 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208408 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szpital spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania jednorazowych przeglądów technicznych wybranej aparatury medycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednorazowych przeglądów aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. Grupa I - Aparat do kriochirurgii Cryo - S - 1 szt. Grupa II - Aparat do resuscytacji noworodków NEOPUFF - 1 szt. Grupa III - Audiometr diagnostyczny AC4O, (przegląd i kalibracja); - 1 szt. Grupa IV - Automatyczna myjnia termiczna EDT- 2 PLUS - 2 szt. Grupa V - Kardiotokograf SRF618B z detektorem tętna płodu SRF618E - 1 szt. Grupa VI - Kardiotokograf M1351A - 4 szt. Grupa VII - Kabina do naświetlania UVA i UVB Medisun Gigatest - 1 szt. Grupa VIII - Komora laminarna do cytostatyków C-[MaxPro]3-130 - 2 szt. Grupa IX - Łóżko szpitalne Hill Rom Avantguart 16600 - 9 szt, Total Care - 3 szt. Grupa X - Nóż ultradźwiękowy SELEKTOR z oprzyrządowaniem - 1 szt. Grupa XI - Nóż wodny JET2 - 1 szt. Grupa XII - Kardiostymulator zewnętrzny MIP 401 - 4 szt. Grupa XIII - Kardiostymulator zewnętrzny LSK - 520 - 1 szt. Grupa XIV - Laser okulistyczny SLT/YAG Selektor Deux - 1 szt. Grupa XV - Lampa szczelinowa SL-450 - 4 szt, CSO - 1 szt, BP 900 LED - 1 szt. Grupa XVI - Promiennik podczerwieni - 1 szt. Grupa XVII - Aparat do badań klinicznych EMG - 1 szt. Grupa XVIII - Videokolonoskop CF-Q 180 Al. - 1 szt.; Videogastroskop GIF-Q 180 - 1 szt. 2. Pod pojęciem przegląd techniczny rozumie się wykonanie czynności których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegających na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji, walidacji , konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i potwierdzenie wykonania tych czynności, wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego. 3. Zakończenie usługi przeglądu i konserwacji musi nastąpić w terminie do 30 dni roboczych od dnia obowiązywania umowy. 4. Zakres wykonywanego przeglądu oraz termin jego wykonania musi być zgodny z zaleceniami producenta danego urządzenia oraz obowiązującymi przepisami prawa. 5. Wykonawca będzie świadczył usługi przeglądu, diagnozy przy użyciu własnej aparatury kontrolnej, pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Aparatura kontrolna, pomiarowa musi posiadać aktualne świadectwa legalizacji lub sprawdzenia. W przypadku konieczności wykonania przeglądu w siedzibie Wykonawcy, ewentualny koszt transportu danego urządzenia należy wkalkulować w cenę usługi. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów transportu. 6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentacje wykonanych przeglądów zawierającą w szczególności daty wykonania tych czynności, nazwisko lub nazwę (firmę) podmiotu, który wykonał te czynności, ich opis, wyniki i uwagi dotyczące aparatury medycznej. 7. Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu przeglądu przedstawić Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej informacje na temat przeglądniętej aparatury zawierające w szczególności: nazwę aparatu, firmę, typ, numer fabryczny lub seryjny. 8. W przypadku stwierdzenia, iż aparat lub urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany będzie do fizycznego jego rozłączenia, uniemożliwiającego ponowne włączenie, umieszczenia na nim odpowiedniej informacji np. urządzenie niesprawne lub urządzenie przeznaczone do naprawy oraz przekaże niezbędne informacje dotyczące jego naprawy. Jeżeli aparat lub urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobowiązany jest wystawić orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę do kasacji środka trwałego. 9. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy lub wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy) wraz z określeniem ich kosztów oraz przewidywaną ilością roboczogodzin do wykonania naprawy i przedstawiał do akceptacji Zamawiającemu. 10. Wykonawca udzieli co najmniej 3 miesięcznej gwarancji na dostarczone części oraz wykonane usługi. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych gdzie część zamówienia stanowią poszczególne grupy asortymentowe od grupy nr I do grupy nr XVIII, zgodnie z opisem przedmiotowej usługi stanowiącej załącznik nr 1 specyfikacji. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: grupa 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLYMPUS Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 45, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14674,61

  • Oferta z najniższą ceną: 14674,61 / Oferta z najwyższą ceną: 14674,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: grupa 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN - INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2091,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2091,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2091,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.